En ze hadden nog zoveel meer geweldige muziek.
Volgende week weer wat halen, heb veelste lang drooggestaan, en wat voelt het dan heerlijk om zulke superplaten te hebben gekocht (had nog nooit wat van Opeth gehoord maar wilde het een keer proberen).
Gister tijdens het Riplets concert gekocht:
The excessories - Pure pop for punk people (lp)
met zo'n titel kun je niet foutgaan... gewoon 'doof' gekocht dus. Nog niet beluisterd, dat komt straks
The Police - Outlandos d'Amour
Doors - Strange Days
Mozart - Requiem
John Coltrane - Blue Train
Matchbox 20 - Yourself Or Someone Like You
Immolation - Unholy Cult - De nieuwste aarsschopper van Death Metal oudgedienden Immolation.
Cadaverous Condition - The Lesser Travelled Seas - Beetje vreemde Death Metal variant met af en toe wel originele ideen maar valt toch een beetje tegen.
Ulver - Nattens Madrigal - De meest extreme necro verotte Black Metal plaat die ik ken. Leuk om te hebben, maar niet om vaak te draaien.
Bon Jovi - Studio Archives 2002 - een handvol b-kantjes op één cd
Green On Red - Interesting...Dangerous - een live Cd van één van mijn favoriete bands. Ben benieuwd naar de kwaliteit.
edit de Cd is in één woord geweldig....
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 02-02-2003 14:31]
Prodigy - Androids, Charly & Experience op vinyl
Mezzanine - promo
Tonny Eyk - Greatest Hits Recordings
Fields of The Nephilim - Revelations, de verzamelaar van de Fields met daarop wat nummers van singles die niet op de albums staan en op vinyl haast niet meer aan te komen zijn.
quote:Dat is fijn thuiskomen
Op zondag 2 februari 2003 20:07 schreef Seborik het volgende:
Hij lag er vandaag toen ik thuiskwam.Fields of The Nephilim - Revelations, de verzamelaar van de Fields met daarop wat nummers van singles die niet op de albums staan en op vinyl haast niet meer aan te komen zijn.
quote:Inderdaad, nog een live-album en het is compleet.
Op zondag 2 februari 2003 20:09 schreef haaahaha het volgende:[..]
Dat is fijn thuiskomen
quote:Goede smaak!
Op vrijdag 31 januari 2003 20:42 schreef ranja het volgende:
Afgelopen zaterdag al in de brievenbus:
The peeps - The peeps (cd)
laatst gekocht:
The Smiths - Meat is Murder (lp)
Yo La Tengo - Ride the Tiger (lp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |