Oh nu waren de wapens slecht. Wat heeft dat te maken met Molukkers die hun leven wel zouden geven.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je hebt je er niet in verdiept, of wil bepaalde dingen niet weten.
De Nederlanders zaten daar in een dal, met slechte wapens en zonder luchtsteun. Veel succes.
de Britten wel, die zijn hem ergens diep in de nacht gesmeerdquote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Britten of Amerikanen hadden hun eigen troepen waarschijnlijk gewoon geëvacueerd. Ik denk dat de kans klein is dat ze wel teruggevochten hadden, maar voor hen was het een optie. Zij hadden natuurlijk wel wat meer in de melk te brokkelen dan wij.
wat heeft dit uberhaupt ergens wat mee te maken?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:26 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Oh nu waren de wapens slecht. Wat heeft dat te maken met Molukkers die hun leven wel zouden geven.
En is Brazilië onafhankelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
voorlopig is het complete Indonesische leger al 70 jaar de baas over de Molukken
quote:
quote:
Ik heb in Nederlandse jeugdelftallen gevoetbald. Dat was niet zuur, dat was een geweldige tijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, en de Molukkers daar vieren feest als het Nederlands elftal wint op het WK. Leuke mensen. Dat kun je van die zure Oceaan niet zeggen.
Wat is precies lekker? Het Indonesisch eten?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:30 schreef sp3c het volgende:
lekker voor ze
Nederland ook, het is echt fantastisch
onafhankelijkheidquote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:31 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Wat is precies lekker? Het Indonesisch eten?
Hoe kom je daarbij, Venezuela is ook onafhankelijk en het gaat helemaal niet zo lekker.quote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:33 schreef sp3c het volgende:
zijn er zoveel Indische resteaurants dan in Brazilie?
lekker hoor
wat kan mij Venezuela nou schelen?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:34 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij, Venezuela is ook onafhankelijk en het gaat helemaal niet zo lekker.
waarom begin je er dan overquote:
vraag dat dan gewoonquote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:36 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik wilde weten wat je lekker vind
zeg je watquote:
Nee je bedoelde onafhankelijkheid. Laat het eten maar voor wat het is.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
vraag dat dan gewoon
ik vind nagenoeg alles lekker behalve vis en noten
jij begint over eten zonder redenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:39 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dronken, ontopic graag
Je doet of je de baas van dit forum bent.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:40 schreef Oceanier het volgende:
@:luxerobots
Post #207 gaan we nog verder of...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |