''Dankje, het is alweer x jaar geleden'' zei ik ooitquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:03 schreef SilverEyes het volgende:
Heerlijk, gefeliciteerd worden met je zwangerschap
Ja heel leuk is dat. Notquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:03 schreef SilverEyes het volgende:
Heerlijk, gefeliciteerd worden met je zwangerschap
Ik heb m'n collega eerst wat voor me laten halen omdat het in mijn toestand wel lastig was. Daarna verteld dat het al weer even geleden was.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:18 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
''Dankje, het is alweer x jaar geleden'' zei ik ooit
Je kunt er maar beter om lachen.. en zorgen dat de vrager zich heul diep schaamtquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:43 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik heb m'n collega eerst wat voor me laten halen omdat het in mijn toestand wel lastig was. Daarna verteld dat het al weer even geleden was.
Wat had je verder nog in je salade?quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:22 schreef LPFAN het volgende:
Ik zag bij de ah peulvruchten rijst . Dat vandaag in mijn rijstsalade gedaan in plaats van normale rijst. Was lekker
Paprika, mais, erwtjes, Italiaanse kruiden en blokjes kaas.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:44 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Wat had je verder nog in je salade?
Maar om wat voor beleg gaat het dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:07 schreef SQ het volgende:
Ik smeerde vanmorgen gewoon op mijn brood waar ik zin in had in plaats van waar het minste kcal in zit en ik schrok meteen weer van het aantal calorieën wat dat oplevert. Voor als er nog mensen zijn die zich afvragen waarom ze toch in hemelsnaam dik worden en ze eten toch helemaal niet zo veel etc etcdaar heb je alvast een mooie schuldige.
Vanmiddag met de lunch maar weer even compenseren
Gewicht doet lekker schommelen, pondje omhoog pondje omlaag elke dag. Maar mijn cyclus zit op dag 30 dus de oorzaak zal zich wel vlug openbaren
Kaas, pindakaasquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar om wat voor beleg gaat het dan?
Mijn lief werd vijfentwintig jaar geleden voor het eerst in zijn leven dik omdat hij toen begon bij een klein IT-bedrijfje waarbij iedereen elke dag voor de lunch aanschoof aan een grote tafel met kosteloos en onbeperkt dagverse boterhammen van de bakken en allerlei lekker zoet en hartig beleg. En dan een uur lang al kletsend doorknagen op telkens weer een nieuwe smakelijke boterhamquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:07 schreef SQ het volgende:
Ik smeerde vanmorgen gewoon op mijn brood waar ik zin in had in plaats van waar het minste kcal in zit en ik schrok meteen weer van het aantal calorieën wat dat oplevert. Voor als er nog mensen zijn die zich afvragen waarom ze toch in hemelsnaam dik worden en ze eten toch helemaal niet zo veel etc etcdaar heb je alvast een mooie schuldige.
Wat zou je anders krijgen dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:21 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik ga zo op visite bij m'n bourgondische vrienden en neem m'n eigen lunch mee. Heb ook al gezegd dat ze me niet mogen voeren
Ik ben elke keer weer verbaast hoe makkelijk het is om te veel kcal binnen te krijgenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:07 schreef SQ het volgende:
Gewicht doet lekker schommelen, pondje omhoog pondje omlaag elke dag. Maar mijn cyclus zit op dag 30 dus de oorzaak zal zich wel vlug openbaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dit voor heel veel mensen niet eens een heel absurd eetpatroon is. En al haal je die gevulde koek weg, of eet je geen kroket bij de lunch, of geen chips en bier in de avond, of een boterham minder. Dan nog is het te veel. (als je dat allemaal schrapt wordt het wel al beter)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben elke keer weer verbaast hoe makkelijk het is om te veel kcal binnen te krijgenBeetje te dik beleg op iets te veel boterhammen. Gevulde koek op het werk. Lekker kroketje bij je zelf mee gebrachte boterhammen. Avondeten normaal, maar bord pasta. En dan wat chips en een biertje 's avonds op de bank.
Ik moest het even berekenen
O: 2 boterhammen en karnemelk. Beleg margarine, gewone kaas en pindakaas.
T: gevulde koek
L: 3 boterhammen en een kroket. Beleg margarine, kaas, leverworst en chocoladepasta.
T: appel
A: pasta bolognese met hoh-gehakt en een schaaltje vanillevla
T: 2-3 handjes chips en een flesje bierJup en dat zie je dan ook vaak, dat mensen zeggen dat ze helemaal niet zo veel eten. Nee klopt, in kwantiteit niet, maar in voedingswaarde wel. En daarvoor moet je toch wel iets van eten weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dit voor heel veel mensen niet eens een heel absurd eetpatroon is. En al haal je die gevulde koek weg, of eet je geen kroket bij de lunch, of geen chips en bier in de avond, of een boterham minder. Dan nog is het te veel. (als je dat allemaal schrapt wordt het wel al beter)
disclaimer
Ik roep ook nooit dat ik niet weet waarom ik te dik ben. Godzijdank heb ik heel duidelijk waarom ik te dik benquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:59 schreef minilot het volgende:
@:Isabeau Yup en de algemene beschikbaarheid van al dat soort eten, elke dag, voor relatief absurd weinig geld, maakt dat het volkomen te begrijpen is dat we in dit op dat punt verwende deel van de wereld zo ontzettend overgewichtig zijn met z'n allen
Wacht, dit is pindakaas? Ik ben duidelijk out of the loop sinds ik het nooit meer eet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |