abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201635136
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:03 schreef SilverEyes het volgende:
Heerlijk, gefeliciteerd worden met je zwangerschap :'(
''Dankje, het is alweer x jaar geleden'' zei ik ooit :@
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 4 oktober 2021 @ 18:21:04 #27
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201635163
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:03 schreef SilverEyes het volgende:
Heerlijk, gefeliciteerd worden met je zwangerschap :'(
Ja heel leuk is dat. Not :N
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 4 oktober 2021 @ 18:22:20 #28
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201635183
Ik zag bij de ah peulvruchten rijst . Dat vandaag in mijn rijstsalade gedaan in plaats van normale rijst. Was lekker :9
pi_201635435
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:18 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
''Dankje, het is alweer x jaar geleden'' zei ik ooit :@
Ik heb m'n collega eerst wat voor me laten halen omdat het in mijn toestand wel lastig was. Daarna verteld dat het al weer even geleden was. :')
pi_201635438
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:43 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Ik heb m'n collega eerst wat voor me laten halen omdat het in mijn toestand wel lastig was. Daarna verteld dat het al weer even geleden was. :')
Je kunt er maar beter om lachen.. en zorgen dat de vrager zich heul diep schaamt ;)
pi_201635441
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:22 schreef LPFAN het volgende:
Ik zag bij de ah peulvruchten rijst . Dat vandaag in mijn rijstsalade gedaan in plaats van normale rijst. Was lekker :9
Wat had je verder nog in je salade?
  maandag 4 oktober 2021 @ 19:07:27 #32
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201635785
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:44 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Wat had je verder nog in je salade?
Paprika, mais, erwtjes, Italiaanse kruiden en blokjes kaas.
pi_201642208
Ik ga zo op visite bij m'n bourgondische vrienden en neem m'n eigen lunch mee. Heb ook al gezegd dat ze me niet mogen voeren :')

L: Kliekje salade van gisteren + banaan
T: Kontje brood met boter en kaas
D: Aardappel-broccoli ovenschotel met vega gehakt en wat geraspte kaas + bakje vla
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:07:25 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_201642779
Ik smeerde vanmorgen gewoon op mijn brood waar ik zin in had in plaats van waar het minste kcal in zit en ik schrok meteen weer van het aantal calorieën wat dat oplevert. Voor als er nog mensen zijn die zich afvragen waarom ze toch in hemelsnaam dik worden en ze eten toch helemaal niet zo veel etc etc :+ daar heb je alvast een mooie schuldige.

Vanmiddag met de lunch maar weer even compenseren ;)

Gewicht doet lekker schommelen, pondje omhoog pondje omlaag elke dag. Maar mijn cyclus zit op dag 30 dus de oorzaak zal zich wel vlug openbaren :P
disclaimer
pi_201643048
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:07 schreef SQ het volgende:
Ik smeerde vanmorgen gewoon op mijn brood waar ik zin in had in plaats van waar het minste kcal in zit en ik schrok meteen weer van het aantal calorieën wat dat oplevert. Voor als er nog mensen zijn die zich afvragen waarom ze toch in hemelsnaam dik worden en ze eten toch helemaal niet zo veel etc etc :+ daar heb je alvast een mooie schuldige.

Gewicht doet lekker schommelen, pondje omhoog pondje omlaag elke dag. Maar mijn cyclus zit op dag 30 dus de oorzaak zal zich wel vlug openbaren :P
Maar om wat voor beleg gaat het dan?
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:44:04 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_201643078
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:41 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Maar om wat voor beleg gaat het dan?
Kaas, pindakaas ;)
disclaimer
pi_201643083
quote:

Mijn lief werd vijfentwintig jaar geleden voor het eerst in zijn leven dik omdat hij toen begon bij een klein IT-bedrijfje waarbij iedereen elke dag voor de lunch aanschoof aan een grote tafel met kosteloos en onbeperkt dagverse boterhammen van de bakken en allerlei lekker zoet en hartig beleg. En dan een uur lang al kletsend doorknagen op telkens weer een nieuwe smakelijke boterham :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201643091
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 07:21 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik ga zo op visite bij m'n bourgondische vrienden en neem m'n eigen lunch mee. Heb ook al gezegd dat ze me niet mogen voeren :')

Wat zou je anders krijgen dan? :D
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:46:56 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_201643106
En vooral pindakaas kan enorm aanzetten. Ik had nu 1 sneetje brood met echt een dun, goed uitgesmeerd laagje, maar dat is al vlug 20 gram en dus 135 calorieën.
Doe dat keer 3 en je hebt er 400, alleen aan beleg op 3 boterhammetjes. Komen daar je 3 boterhammen nog bij en je hebt een ontbijt van 650 kcal :P

Ik eet vaak ook dingen als kipfilet, die leveren voor 3 boterhammen ongeveer 70 kcal.
disclaimer
pi_201643171
Kaas en pindakaas zijn echt erg ja. En kaas hoort gewoon normaal te zijn, niet van die plastic light plakken. En dan ook geen zielig zelfgeschaafd dun plakje maar gewoon een goeie laag O+ Bij de appie verkopen ze ook per 3 plakken zag ik pas, dat werkt beter voor me. Want als er meer in huis is gaat dat niet lang mee :9
pi_201643187
Instant zin in pindakaas :9
pi_201643213
quote:

Ik ben elke keer weer verbaast hoe makkelijk het is om te veel kcal binnen te krijgen :X Beetje te dik beleg op iets te veel boterhammen. Gevulde koek op het werk. Lekker kroketje bij je zelf mee gebrachte boterhammen. Avondeten normaal, maar bord pasta. En dan wat chips en een biertje 's avonds op de bank.

Ik moest het even berekenen :+
O: 2 boterhammen en karnemelk. Beleg margarine, gewone kaas en pindakaas.
T: gevulde koek
L: 3 boterhammen en een kroket. Beleg margarine, kaas, leverworst en chocoladepasta.
T: appel
A: pasta bolognese met hoh-gehakt en een schaaltje vanillevla
T: 2-3 handjes chips en een flesje bier

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dit voor heel veel mensen niet eens een heel absurd eetpatroon is. En al haal je die gevulde koek weg, of eet je geen kroket bij de lunch, of geen chips en bier in de avond, of een boterham minder. Dan nog is het te veel. (als je dat allemaal schrapt wordt het wel al beter :+ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201643215
Mijn kind weigert al bijna twee jaar lang 90% van al z'n avondeten maar als ik 'm zo 's morgens tevreden zie kauwen op een volkoren boterham met dik pindakaas dan snap ik wel waar -ie niettemin de rest van de dag zoveel stuiterende energie vandaan haalt ^O^ (afgezien van de genetische factor dan :Y) )
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:57:31 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_201643227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:53 schreef minilot het volgende:
Instant zin in pindakaas :9
Ik had de koffie zeezout :9~
disclaimer
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:59:10 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_201643239
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ben elke keer weer verbaast hoe makkelijk het is om te veel kcal binnen te krijgen :X Beetje te dik beleg op iets te veel boterhammen. Gevulde koek op het werk. Lekker kroketje bij je zelf mee gebrachte boterhammen. Avondeten normaal, maar bord pasta. En dan wat chips en een biertje 's avonds op de bank.

Ik moest het even berekenen :+
O: 2 boterhammen en karnemelk. Beleg margarine, gewone kaas en pindakaas.
T: gevulde koek
L: 3 boterhammen en een kroket. Beleg margarine, kaas, leverworst en chocoladepasta.
T: appel
A: pasta bolognese met hoh-gehakt en een schaaltje vanillevla
T: 2-3 handjes chips en een flesje bier

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dit voor heel veel mensen niet eens een heel absurd eetpatroon is. En al haal je die gevulde koek weg, of eet je geen kroket bij de lunch, of geen chips en bier in de avond, of een boterham minder. Dan nog is het te veel. (als je dat allemaal schrapt wordt het wel al beter :+ )
Jup en dat zie je dan ook vaak, dat mensen zeggen dat ze helemaal niet zo veel eten. Nee klopt, in kwantiteit niet, maar in voedingswaarde wel. En daarvoor moet je toch wel iets van eten weten.
disclaimer
pi_201643241
@Isabeau Yup en de algemene beschikbaarheid van al dat soort eten, elke dag, voor relatief absurd weinig geld, maakt dat het volkomen te begrijpen is dat we in dit op dat punt verwende deel van de wereld zo ontzettend overgewichtig zijn met z'n allen :Y
pi_201643248
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:57 schreef SQ het volgende:

[..]
*fap*
pi_201643280
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:59 schreef minilot het volgende:
@:Isabeau Yup en de algemene beschikbaarheid van al dat soort eten, elke dag, voor relatief absurd weinig geld, maakt dat het volkomen te begrijpen is dat we in dit op dat punt verwende deel van de wereld zo ontzettend overgewichtig zijn met z'n allen :Y
Ik roep ook nooit dat ik niet weet waarom ik te dik ben. Godzijdank heb ik heel duidelijk waarom ik te dik ben :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:04:24 #49
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201643289
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:57 schreef SQ het volgende:

[..]
Wacht, dit is pindakaas? Ik ben duidelijk out of the loop sinds ik het nooit meer eet. :')

Dat vind ik wel een voordeel aan m'n weinig trek hebben in de ochtend, meer ruimte voor de rest van de dag. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201643294
Overigens in de meest recente editie van de gewoonlijk nogal conservatieve Consumentengids een heel uitgebreid en zeer positief stuk over de voordelen van intermitterend vasten waarbij letterlijk wordt gesteld hoe wetenschappelijk achterhaald de gewoonte van drie maaltijden plus nog drie tussendoortjes inmiddels is. Dat gaat op de doorsnee kringverjaardag nog eens schelen in uitleggen! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')