Even wachten tot morgenquote:
Zeg, hou op - straks doe ik het nog ookquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:26 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Even wachten tot morgenwel gelijk een doos van 20 hè?
Ik doe nooit andersquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeg, hou op - straks doe ik het nog ook
Wanneer weer eens doen?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Chili cheese nuggets van de Burger King is mijn stationsfood
Wat is een Bram?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In die situatie ging ik altijd voor een Bram met pindasaus
Zodra die 2kg er weer af zijnquote:
Meh! Das niet lekker nee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:12 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Zodra die 2kg er weer af zijn
Edit; ik heb vorige keer werkelijk 3 dagen buikpijn gehad
Das een goed receptquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:48 schreef Declan-Harp het volgende:
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 2 roggebrood boter/kaas
D: Courgettepatattekes en een kaasschnitzel
Ik ga dit recept volgen; https://www.culy.nl/recepten/courgettefrietjes/
Ik ben het alweer een beetje vergeten, dus volgende keer schuif ik er weer 20 inquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:58 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik ben het alweer een beetje vergeten, dus volgende keer schuif ik er weer 20 in
Ik weiger dus 6 euro te betalen voor een zakje van 9 hier bij de snackbar, dus koop ik alleen nog bakjes van 20 bij de Burger King.quote:
Das wel heel duur jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:00 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik weiger dus 6 euro te betalen voor een zakje van 9 hier bij de snackbar, dus koop ik alleen nog bakjes van 20 bij de Burger King.![]()
Maar dat moet ik niet te vaak doen
En die van Mora vind ik lekkerquote:
Ik ben het met je kind eens ;pquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:01 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
En die van Mora vind ik lekkerKind vindt ze te pittig, dus meer voor mij!
Die ga ik ook proberen. Ik kocht het vroeger wel eens bij BK, maar daar ben ik al een lange tijd niet geweest.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:01 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Die vind ik ook echt heerlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:01 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Leuk dat er iets te vieren wasquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:51 schreef Myraela het volgende:
Gisteren spontaan wat de vieren voor m'n vriend. Dus we hadden de Bossche bollen die we altijd halen als we iets te vieren had en hij had zin in spareribs. Dus ik een goodbaker pizza. Avondeten van gisteren schuift daarom door naar vandaag.
En ik kreeg een gratis pak koekjes bij de kassa. Kan dan toch weer geen nee zeggen. Maar toen zag ik de kcal, 1500 voor dat hele pak. En toen had ik meteen spijt dat ik toch niet gewoon nee had gezegd.Nu moet ik zolang dat pak in huis legt veel vaker 'nee' tegen mezelf zeggen. En ik weet dat een koekje met mate best kan, maar dan wil ik gewoon de koekjes die ik zelf uit zou zoeken en ik écht heel lekker vind.
L: Unox tomatensoep met vega ballen met extra champignons erin
D: Couscous verpakket met extra courgette en tomaat
Tussendoortjes moet ik nog even over nadenken. Ik haal ook nog een Lidl TGTG, dus misschien zit daar nog iets van vers fruit in.
Turkse darkwave? Heb je voorbeelden daarvan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:32 schreef minilot het volgende:
Op naar Utrecht, zonder zinnige tips voor daadwerkelijk voedzaam onderwegs avondeten - bedankt hè?
Het was 55.9 op de teller vanmorgen - maar goed ook, want ik heb een erg kort broekje aan
Eens zien hoeveel stappen het dansen op Turkse darkwave me vanavond oplevert![]()
Hierheen straks:quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Turkse darkwave? Heb je voorbeelden daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |