Wat heeft scoren te maken met meevoetballen ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En gewoon weer scoren he. Weet niet wie vermoeiender is jij of Shreyas
Kijk naar de statistieken dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat heeft scoren te maken met meevoetballen ?
Het heeft verder nog steeds niks te maken met simpele ballen die van zijn voet springen .quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk naar de statistieken dat zegt genoeg.
Knap dat je als spits bij Ajax regelmatig scoort!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat heeft scoren te maken met meevoetballen ?
Lukt ze anders niet allemaalquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Knap dat je als spits bij Ajax regelmatig scoort!
Kan je nagaan hoe slecht je dan bent. Leuk voor die jongen dat die blijft scoren, maar David Moyes wist wel beter met Michail Antonio.quote:
Je klinkt verzuurd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht je dan bent. Leuk voor die jongen dat die blijft scoren, maar David Moyes wist wel beter met Michail Antonio.
Komt ie dan wel met z'n pillenhoofd met de taxi? Anders mag ie wegblijven.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik las ergens dat hij naar Roma zou gaan en Karsdorp deze kant op zou komen
Precies. Tevens speelde Pasveer niet onaardig, beetje vertrouwen kan ie ook wel gebruiken de komende week.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:05 schreef TheVulture het volgende:
In ieder geval heel fijn dat we zonder kleerscheuren deze pot zijn doorgekomen
Kut interlands, iedereen die op verschillende dagen uit verschillende continenten terugkomt en daarnaast mis je een paar man. Gewoon prima overwinning en op naar dinsdagquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:05 schreef TheVulture het volgende:
In ieder geval heel fijn dat we zonder kleerscheuren deze pot zijn doorgekomen
Klaassenquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Berghuis of Klaassen morgen? Wat mij betreft Berghuis.
Bergosso. Simpelweg de betere voetballer.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Berghuis of Klaassen morgen? Wat mij betreft Berghuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |