quote:
quote:"Als Ajax Bayern München is, wordt PSV Borussia Dortmund. Één keer in de acht jaar kampioen"
Want dat is niet het geval? Natuurlijk is het op schaal maar goed dat begrijp jij toch niet.quote:
(ex) PSVers in medialand moeten af en toe Ajax de hemel in prijzen, anders zijn ze hun baan kwijt.quote:
en nog financieel niet eens in de buurt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
(ex) PSVers in medialand moeten af en toe Ajax de hemel in prijzen, anders zijn ze hun baan kwijt.
Ibi was in het begin ook overdreven kritisch op PSV.
Vanaf het jaar 2000:
PSV: 10x kampioen
Ajax: 8x kampioen
Feyenoord: 1x kampioen
AZ: 1x kampioen
FC Twente: 1x kampioen
Altijd maar denken dat de hele wereld maar een groot complot is waar jij het slachtoffer van bent. Zie je vaak bij losers die niets van hun leven gemaakt hebben en de schuld niet bij zichzelf kunnen leggen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
(ex) PSVers in medialand moeten af en toe Ajax de hemel in prijzen, anders zijn ze hun baan kwijt.
Vanaf het jaar 2000:
je ziet toch zelf ook wel dat die weelde van het eerste decennium er helemaal niet meer is en ook dit seizoen ziet het er niet naar uit dat het gaat lukkenquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vanaf het jaar 2000:
En Utrecht krijgt 1 echte kans en scoren gelijk. Tja, zo kun je hem verliezen ja.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
Ik snap de vergelijking met die Twente pot ook echt niet. Toen was het echt een offday en kwam geen enkele pass aan. Gisteren vond ik het niet eens zo slecht. Tweede helft goed druk uitgeoefend en ook wel wat ongelukkig in de afronding. Die pot win je 9/10 keer met de vorm van gisteren.
was houdbaar denk ik ook en er waren wel wat meer houdbare ballen dit seizoenquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
En Utrecht krijgt 1 echte kans en scoren gelijk. Tja, zo kun je hem verliezen ja.
Ik vind het nog steeds een keepersfout
Daar mocht je blij zijn dat je naar huis ging met een puntje. Die wedstrijd van gisteren zitten er ook weleens tussen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
Ik snap de vergelijking met die Twente pot ook echt niet. Toen was het echt een offday en kwam geen enkele pass aan. Gisteren vond ik het niet eens zo slecht. Tweede helft goed druk uitgeoefend en ook wel wat ongelukkig in de afronding. Die pot win je 9/10 keer met de vorm van gisteren.
Vooral die laatste drie zijn toch wel vrij pijnlijkquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
was houdbaar denk ik ook en er waren wel wat meer houdbare ballen dit seizoen
[ twitter ]
Als je deze goals terugziet is het niet heel gek als ik zeg dat we met Onana in de goal een doelsaldo van 30-0 in de competitie en 7-0 in de CL hadden gehad.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vooral die laatste drie zijn toch wel vrij pijnlijk
Het is maar net vanaf welk jaar je deze lijstjes gaat maken.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vanaf het jaar 2000:
Dit lijkt me niet het moment om de trainer te ontslaan, begrijp me niet verkeerd, ik vind dat Ten Hag moet vertrekken bij Ajax hoor, maar zou liever wachten tot de winterstop of einde seizoen. Dit is inmiddels toch al een tussenjaar, dus veel maakt het niet meer uit.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is ten Hag nog niet ontslagen @:Shreyas ???
Ongelooflijk dat de kranten hier niet vol over staan.
Hij maakt 'm gewoonquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet het moment om de trainer te ontslaan, begrijp me niet verkeerd, ik vind dat Ten Hag moet vertrekken bij Ajax hoor, maar zou liever wachten tot de winterstop of einde seizoen. Dit is inmiddels toch al een tussenjaar, dus veel maakt het niet meer uit.
Mja, er zijn wel een aantal houdbaar maar ook een aantal die gewoon ook goal waren tegen Onana. Beetje makkelijk scoren wel maar goed. Het is ook beetje een slap excuus om het hieraan te verwijten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
was houdbaar denk ik ook en er waren wel wat meer houdbare ballen dit seizoen
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |