ik neig naar Klaassen omdat je verdedigend iets extra's inbouwt, zeker omdat de omschakeling met die maniak daar voorin zo ultiem dodelijk is. Dan is dat extra beentje of die 45 meter terugrennen van Klaassen om een middenvelder af te stoppen erg welkom.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bergosso. Simpelweg de betere voetballer.
Wordt erg interessant. Ik krijg bij Haaland sterke Dolph Lundgren-vibes. Denk dat ze in 1936 een flink stijfje van hem hadden gekregen. Intimiderend om tegenover te staan.
Was niet zo blij met Hag's hint op het aanpassen van het wedstrijdplan als de stand in de andere wedstrijd daar aanleiding toe geeft. Wat mij betreft gewoon foeballe, scoren tegen Dortmund hoeft geen probleem te zijn.
Al met al ga ik voor een heerlijke 4-2.
Uitgaan van je eigen kracht en met 2-3 op je bek gaan. Stuk beter dan een non-voetballer opstellen omdat hij zo lekker hard kan terughollen (en stiekem helemaal zo hard niet gaat). Om vervolgens alsnog met 0-2 op je bek te gaan ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:29 schreef manny het volgende:
[..]
ik neig naar Klaassen omdat je verdedigend iets extra's inbouwt, zeker omdat de omschakeling met die maniak daar voorin zo ultiem dodelijk is. Dan is dat extra beentje of die 45 meter terugrennen van Klaassen om een middenvelder af te stoppen erg welkom.
Berghius erbij is aanvallend wel echt beter idd.... lastige keuze.
En:
Klaassen is echt wel wat beter dan dat hoor, ik zou met hem beginnen vandaag, denkt wat sneller verdedigend dan Berghuis, die is dat gewoon nog niet zo gewend.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitgaan van je eigen kracht en met 2-3 op je bek gaan. Stuk beter dan een non-voetballer opstellen omdat hij zo lekker hard kan terughollen (en stiekem helemaal zo hard niet gaat). Om vervolgens alsnog met 0-2 op je bek te gaan ofzo.
Klaassen laten zijn wat hij altijd al had moeten zijn: Hooguit een 12e man.
Dat is jouw mening en dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Helaas was er zelfs tegen SC Heerenveen maar één echt nog een stuk slechter dan Berghuis en dat was Klaassen. De enige echte dissident.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaassen is echt wel wat beter dan dat hoor, ik zou met hem beginnen vandaag, denkt wat sneller verdedigend dan Berghuis, die is dat gewoon nog niet zo gewend.
Uiteraard is dat mijn mening, Berghuis brengt aanvallend wat meer, is creatiever maar heeft toch meer moeite met die omschakelmomenten en die van Dortmund zijn dodelijker dan die van Heerenveen om maar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Helaas was er zelfs tegen SC Heerenveen maar één echt nog een stuk slechter dan Berghuis en dat was Klaassen. De enige echte dissident.
Maar goed, Klaassen heeft om onverklaarbare redenen bij veel lieden net zo'n mythische status als Siem de Jong in het verleden wel eens heeft gehad.
Daarom geef ik de voorkeur aan lekker in de buurt van het doel van Dortmund te blijven spelen in plaats van te gokken dat het continu met 'loopwonder' Klaassen achteruit hollen wél succes gaat opleveren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard is dat mijn mening, Berghuis brengt aanvallend wat meer, is creatiever maar heeft toch meer moeite met die omschakelmomenten en die van Dortmund zijn dodelijker dan die van Heerenveen om maar eens wat te noemen.
Een dissident nog wel, Moeder Gods.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Helaas was er zelfs tegen SC Heerenveen maar één echt nog een stuk slechter dan Berghuis en dat was Klaassen. De enige echte dissident.
Maar goed, Klaassen heeft om onverklaarbare redenen bij veel lieden net zo'n mythische status als Siem de Jong in het verleden wel eens heeft gehad.
Voor 20 euro heb je 'm te pakkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:08 schreef PicoMMP het volgende:
Zijn er vanavond in de fanshop van die combinatiesjaaltjes te koop? Dus ene kant Ajax en de andere kant Dortmund.
Top, vanavond even naar de fanshopquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor 20 euro heb je 'm te pakken
[ afbeelding ]
Ik doelde uiteraard op dissonantquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Een dissident nog wel, Moeder Gods.
Wat doe je vreemd man, ik geef gewoon m'n mening over wat de beste team is voor vanavond, kom met argumenten ipv mijn vermeende adoratie voor Klaassen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom geef ik de voorkeur aan lekker in de buurt van het doel van Dortmund te blijven spelen in plaats van te gokken dat het continu met 'loopwonder' Klaassen achteruit hollen wél succes gaat opleveren.
Goed, Ziyech had volgens jou ook wel potentie natuurlijk maar was in geen opzicht zo belangrijk als draufgänger Klaassen. Sterker nog, zonder de aimabele blonde god was Ziyech ook niet veel. In dat opzicht snap ik wel dat je de voorkeur aan Mr. 1-0 geeft.
Ik stel alleen maar dat je één van de lieden bent met een liefde voor Klaassen waardoor hij altijd op het wedstrijdformulier moet staan, en ik snap met de beste wil van de wereld niet waarom.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat doe je vreemd man, ik geef gewoon m'n mening over wat de beste team is voor vanavond, kom met argumenten ipv mijn vermeende adoratie voor Klaassen.
Ziyech stond vaak rechtsbuiten maar zou jij Berghuis daar neer zetten ipv Antony?
Zoals je zelf al zei hoevaak heeft hij de 1-0 gemaakt in belangrijke wedstrijden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stel alleen maar dat je één van de lieden bent met een liefde voor Klaassen waardoor hij altijd op het wedstrijdformulier moet staan, en ik snap met de beste wil van de wereld niet waarom.
Berghuis op 10 was juist één van de puzzelstukjes waardoor dit seizoen het balletje weer een beetje lekker begon te rollen. Waarom zou je die puzzel dan in hemelsnaam weer door elkaar willen husselen? Zodat je zeker bent dat het een wedstrijd lang achter de feiten aanlopen is, en dat kan Klaassen (vermeend) nu eenmaal wat beter dan Berghuis?
Goed, ik hoop dat ik er volledig naast zit en Klaassen de sterren van de hemel speelt, plus uiteraard de 1-0 binnentrapt. Maar het lijkt me dat de kans op een overwinning het kleinst is, terwijl de kans op een belabberde wedstrijd enorm vergroot wordt. En daar moet ik dan tot middernacht voor achter de tv zitten
Ik stel dan ook niet dat hij niets kan, noem hem juiste een 12e man.;quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zei hoevaak heeft hij de 1-0 gemaakt in belangrijke wedstrijden?
Van mij mogen ze ook met berghuis spelen maar doen alsof Klaassen niks kan of toevoegd is ook onzin.
Ik zeg dan ook niet dat hij niets kan, noem hem alleen absoluut geen basismateriaal op Champions League niveau.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zei hoevaak heeft hij de 1-0 gemaakt in belangrijke wedstrijden?
Van mij mogen ze ook met berghuis spelen maar doen alsof Klaassen niks kan of toevoegd is ook onzin.
Maar dat ben ik dus helemaal niet maar tegen zo'n tegenstander lijkt hij mij wel de betere optie, hij ziet vaak die omschakelmomenten snel zodat de counter er uit gehaald kan worden, dat is wat anders dan achter de feiten aanlopen, aan de bal is Berghuis beter, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:45 schreef Dven het volgende:
Ik stel alleen maar dat je één van de lieden bent met een liefde voor Klaassen waardoor hij altijd op het wedstrijdformulier moet staan, en ik snap met de beste wil van de wereld niet waarom.
Dat mag idd geen discussiepunt zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat ben ik dus helemaal niet maar tegen zo'n tegenstander lijkt hij mij wel de betere optie, hij ziet vaak die omschakelmomenten snel zodat de counter er uit gehaald kan worden, dat is wat anders dan achter de feiten aanlopen, aan de bal is Berghuis beter, dat is duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |