PSV - Feyenoord 0-4quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:11 schreef PSVCL het volgende:
Dessers nog een cornervlag uit de grond getrokken ? Haha
Vitesse
Feyenoord en uit wedstrijden blijft gewoon heel matig..quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er bestaat echt geen midden he.
Het is weer smullen dit weekend. In het Ajax-topic heerst voorzichtige paniek na deze onodige nederlaag dat er nog wel vaker onnodig puntverlies aankomt en dat het in de CL toch wel lastig wordt. En dat na weken van ruime overwinningen en één misstapje. Bij PSV wordt er meer gesproken over al een maand slecht spel dan over de terechte edoch mazzelige overwinning op Sparta en hier is blijkbaar ook de Grote Depressie weer binnen na een toch vrij onnodige nederlaag tegen het matige Vitesse, ook puur een momentopname door slapende verdedigers.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]na vier zeges op een rij.
Er bestaat echt geen midden he.
je zal er ook wel wat winnenquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Met deze goede trainer EINDELIJK wel dit soort subtop uitwedstrijden winnen
Hier roddelen we niet @Lenny_Leonardquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is weer smullen dit weekend. In het Ajax-topic heerst voorzichtige paniek na deze onodige nederlaag dat er nog wel vaker onnodig puntverlies aankomt en dat het in de CL toch wel lastig wordt. En dat na weken van ruime overwinningen en één misstapje. Bij PSV wordt er meer gesproken over al een maand slecht spel dan over de terechte edoch mazzelige overwinning op Sparta en hier is blijkbaar ook de Grote Depressie weer binnen na een toch vrij onnodige nederlaag tegen het matige Vitesse, ook puur een momentopname door slapende verdedigers.
Oké, dan hebben we nog Lenny die na een nederlaag in de laatste minuut het op een zuipen heeft gezet en Paul die nu al tevreden is voor de rest van het seizoen, want ze hebben van Ajax gewonnen (lol)
Dat doet toch een beetje terugdenken aan de jaren dat Frons de Boer steevast kampioen werd met Ajax. Vooral dat laatste seizoen had je een pareltje van een weekend waar de koploper vroeg in het weekend punten verloor en alle ploegen die binnen 3 punten stonden (en dat waren er echt 6 of 7) verspeelden vervolgens ook allemaal punten
Bedankt voor de mention maat. Ik word gedemoniseerd.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet @:lenny_leonard
quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het Ajax-topic heerst voorzichtige paniek
Oke, dat is voornamelijk één dorpsgek, maar toch!quote:
We staan gewoon 2e als je die inhaalwedstrijd tegen Heracles wint met een best lastig en druk programma achter de rug. Dit soort puntverlies gaat nog vaak genoeg gebeuren (calculeer Twente uit alvast maar in), maar we gaan echt wel derde worden hoor en met een beetje geluk overwinter je in Europa.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord en uit wedstrijden blijft gewoon heel matig..
Hoe kan je nou zo 2x een goal tegen krijgen?
Ik snap ook de grote depressie hier niet. Gisteren was vreselijk frustrerend maar op de twee verdedigende fouten na waarbij die van Senesi volgens mij kwam doordat het in zijn lies schoot kan ik niet heel boos zijn op ons. Mijn irritatie zit hem echt vooral erin dat de wedstrijd gisteren een uur lang heeft stil gelegen door spelbederf.quote:
Dit ja, ik zie nog steeds genoeg progressie. Zo'n Pedersen die in het begin alles de tribune in roste maar nu goede voorzetten begint te geven, Trauner die gewoon altijd als een baas verdedigt, Kokcu die steeds beter wordt (hoewel gisteren kut natuurlijk)... Bovendien, met 102 punten kampioen worden is natuurlijk sowieso onmogelijk, dus de progressie moet er vind ik vooral in zitten dat je niet 0-0 speelt thuis tegen 10 man van Heracles en 1-1 thuis tegen FC Emmen enzo. Dat soort dingen zie ik voorlopig ook zeker niet gebeuren. Dan verlies ik bij wijze van spreken liever uit van Vitesse en Utrecht, dat zijn potjes die je sowieso wel kan verliezen en waar PSV en Ajax ook niet zomaar de punten gaan ophalen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
We staan gewoon 2e als je die inhaalwedstrijd tegen Heracles wint met een best lastig en druk programma achter de rug. Dit soort puntverlies gaat nog vaak genoeg gebeuren (calculeer Twente uit alvast maar in), maar we gaan echt wel derde worden hoor en met een beetje geluk overwinter je in Europa.
Tevreden met 3e plaats?quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
We staan gewoon 2e als je die inhaalwedstrijd tegen Heracles wint met een best lastig en druk programma achter de rug. Dit soort puntverlies gaat nog vaak genoeg gebeuren (calculeer Twente uit alvast maar in), maar we gaan echt wel derde worden hoor en met een beetje geluk overwinter je in Europa.
Daar zou ik wel tevreden mee zijn, ja. We hebben ook de derde begroting en de derde selectie dus zou een logisch gevolg zijn. Misschien dat een tweede plaats er in zit, maar PSV schat ik wel wat hoger in ook door hun wat bredere selectie.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tevreden met 3e plaats?
Kom op het is Feyenoord he
Met tussen de 70 en 75 punten dit seizoen en Europees overwinteren ben ik tevreden. Als dat genoeg is voor de tweede plek (en dat denk ik wel, want ik schat PSV niet zo hoog in, te veel blessuregevoelige spelers en qua breedte pijnlijk genoeg vergelijkbaar met ons) vind ik dat prima, als we daarmee derde worden idem.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zou ik wel tevreden mee zijn, ja. We hebben ook de derde begroting en de derde selectie dus zou een logisch gevolg zijn. Misschien dat een tweede plaats er in zit, maar PSV schat ik wel wat hoger in ook door hun wat bredere selectie.
Belangrijke kanttekening is wel dat ik progressie wil zien in het spel en in de ontwikkeling van spelers, maar dat lijkt tot nu toe best prima te gaan.
Die ballen heeft hij wel eens gehad ja. Die 2e goal stond hij m.i. inderdaad verkeerd.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:02 schreef Haringkop het volgende:
Bij Studio Voetbal hadden ze het nog over Bijlow, dat hij die tweede bal had moeten hebben.
Tegen NEC gingen er ook al twee ballen in, in de lange hoek. Verbeterpuntje?
Deze zomer was iedereen aan het janken dat we blij moesten zijn met linkerrijtje of in ieder geval zouden strijden om de 5e plaats. 3e is gewoon prima, daarna groeien we door.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tevreden met 3e plaats?
Kom op het is Feyenoord he
Ik ben bang voor het eerste, dus dat Slot in principe maar 14 spelers als goed genoeg ziet (die gisteren allemaal ook speelden) en de rest enkel voor noodgevallen wil gebruiken. Hopelijk komt Nelson daar nog bij.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:07 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik ben ook nog steeds tevreden. Gaat al met al nog altijd ver boven (mijn) verwachting.
Leuk elftal met leuk voetbal, we doen nog mee voor overwinteren in Europa en staan in de competitie redelijk goed.
Enige waar ik me over blijf verbazen is het late wisselen van Slot. Of hij heeft niet veel vertrouwen in de kwaliteiten van de wisselspelers of hij is echt bezig om conditionele beesten te creëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |