SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn vier 5 sterren stroken op het parkoers; Trouée d'Arenberg (95 km van de meet), Auchy - Bersée (54 km), Mons-en-Pévèle (48 km) en Carrefour de l’Arbre (17 km).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De favorieten voor deze race zijn: Mathieu van der Poel, Wout van Aert, Jasper Philipsen, Sonny Colbrelli, Florian Sénéchal, Yves Lampaert, Zdeněk ¦tybar,Kasper Asgreen, Philippe Gilbert, Mads Pedersen, Peter Sagan, Jasper Stuyven, Quinn Simmons, Nils Politt, Dylan van Baarle, Oliver Naesen, Taco van der Hoorn, Gianni Moscon, Luke Rowe and Michał Kwiatkowski, Christophe Laporte, John Degenkolb, Victor Campenaerts, Michael Valgren, Alexander Kristoff, Matteo Trentin, Soren Kragh Andersen.
Startlijst op PCS
Laatste tien winnaars Parijs-Roubaix
2019: Phillipe Gilbert
2018: Peter Sagan
2017: Greg Van Avermaet
2016: Mathew Hayman
2015: John Degenkolb
2014: Niki Terpstra
2013: Fabian Cancellara
2012: Tom Boonen
2011: Johan Vansummeren
2010: Fabian Cancellara
Als we kijken naar het weer hebben we een goede kans op een natte Roubaix met wind. Volgens het ECMWF model trekt er een lage drukgebied over op zondag precies tijdens de race. Het GFS model en AROME model gaat voor een passage iets eerder in de nacht ervoor, met nog kans op buien en veel wind op zondag zelf. Met lekker gladde stenen.
We zullen de komende dagen de weervoorspellingen goed in de gaten houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag is Sporza erbij vanaf 13:30.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
1 renner straks voorop met een 'mega-groot' peloton erachter?
Dat maken we niet vaak mee in Parijs-Roubaix.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Neequote:Op zondag 3 oktober 2021 16:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mag ik hopen dat Moscon nog valt?Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Die groep verliest geen tijd, maar denk niet dat die nog 2 minuten kunnen dichtrijden...quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Aert gaat nog naar Van der Poel rijden.Jack does it in real time...![]()
Doe normaal man.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mag ik hopen dat Moscon nog valt?![]()
Ik heb het zelden meegemaakt dat iemand die zo goed vooraan rijdt nog breekt. Normaal gesproken wint Moscon dit.Цой жив![]()
Dat is incorrect en tevens onjuist.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Gaan Boivin en Van Aschbroeck nu wel rijden?"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Over vijf kwartier Liverpool - Man City, nu al zin in.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
4 seconden terug gepakt!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Bijzonder dat Langeveld hier toch weer komt bovendrijven, terwijl hij voor de rest echt uitgeblust lijkt.![]()
Wat is dat toch met renners die plek 2 wel prima vinden en niet overnemenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nu de zon weer wat meer schijnt, ziet het er wel heel erg mooi uit in de herfstige Hel.Ik doe het ff rustig aan.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:19 schreef TommyL0204 het volgende:
Een type Reza in de achtervolging zou wel helpen![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Moscon is gewoon beresterk.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Mat op de brommer nu."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Tjeu gaat het zelf doenUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het is van Gilbert in de Omloop geleden dat ik zo'n indrukwekkende solo heb gezien. Ook al dat kopwerk al, voor hij los lag...quote:
Dit is wel een staaltje wielrennen hoor. Zelden gezien.![]()
Van mij mogen ze het zo houden in de herfst, ook ten opzichte van eventuele blessures en dergelijk.e.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:19 schreef Toby56 het volgende:
Nu de zon weer wat meer schijnt, ziet het er wel heel erg mooi uit in de herfstige Hel.![]()
Tis wel klaar, dus ik ga alvast gokken wie de meest onzichtbare renner gaat zijn in de top 20.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Blijkt wel dat Mathieu ook niet helemaal 100% isCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
20032001
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Jose mag ook met pensioenThe average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
En nu de regisseur de schuld gevenquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze hebben niet door dat Mathieu al is bijgehaald.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Minuutje nog maarCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Er wordt wel van de achterstand geknabbeldIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
44" plotsIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Loller GPS."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Het is koersUn dann rettet kein Kavallerie,
Oh toch geen koers.Un dann rettet kein Kavallerie,
O dacht dat José zelf aan het takken wasCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nou 1.18 weer.
Net 0.46.
Belg zei 1.00 exact.
Ga weg man.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Hoe kan het anno 2021 met al die technologie de tijdsopname nog steeds gruwelijk misgaan?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat is een manier om het nog spannend te laten lijken.Oud Wereldkampioen
je mag me aanraken![]()
We missen een type Andrequote:Op zondag 3 oktober 2021 16:29 schreef Salina het volgende:
Nou 1.18 weer.
Net 0.46.
Belg zei 1.00 exact.
Ga weg man.![]()
Platte band JAAAAAA
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Moscon hep n probleem."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Gaat je bandje.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Dit vind iedereen heel jammerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Moscon gaat een Kuipertje doenUn dann rettet kein Kavallerie,
Gelukkig voor hem niet op een strookOud Wereldkampioen
je mag me aanraken![]()
Er zitten nogal wat meehuilers hierquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:30 schreef Jason22 het volgende:
Dat gezeik over racist. Sportief gezien komt Moscon zo’n grote vis toe!![]()
![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Nah dat ging wel rap.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Schone fiets is wel fijn, maar zal pijn aan de benen doenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Moscon ziet zwart van woede nu.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Die gaat iedereen ff kapot schelden straks.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ze draaien wel redelijk goed rondIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nee gewoon mensen die Moscon een klootzak vinden en hem daarom niet graag zien winnen.quote:Цой жив![]()
Vermeersch rijdt echt een dijk van een wedstrijd
The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Ja, Maarten snapte er niks van.:')quote:Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
ZoZo'n 40-45 jaquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Moscon kan er niks vanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
![]()
____
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Tussen 40-45 seconden nog maar.
Oh Moscon."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Hij maakt het wel spannend heUn dann rettet kein Kavallerie,
Nou al die auto's opbokken.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Nu opeens nog maar 14-18 sec.
Moscon is klaar. Boeken toe.
We feliciteren ofwel MvdP ofwel Sonny."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
2 keer pech voorsprong wegIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Moscon valt, Herbert komt bijna klaar.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Gianni zal het nu wel zwart voor de ogen zien.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
![]()
!
Moscon is nu aardig aan het stuiteren. Lijkt wel of die met meer bar in zijn banden rijdt dan hiervoor![]()
Maarten D. snapt het niet... die GPS-motoren reageren nooit meteen op teruglopende tijd.
Maar Gianni lijkt er na die val wel aan voor de moeite.
't Is een klassieke Parijs-Roubaix... ik zie nog een beresterke Duclos-Lassalle in z'n jonge jaren onverwoestbaar op kop rijden, en die kwam uiteindelijk ook als 30e of zo binnen (1981 denk ik).Ik doe het ff rustig aan.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Moscon wint dit nog gewoon joh.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Hij geeft nog niet opCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Leek mij ook ja.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:38 schreef H.Vviv het volgende:
Moscon is nu aardig aan het stuiteren. Lijkt wel of die met meer bar in zijn banden rijdt dan hiervoorDemain, on roule![]()
Diegene die als eerste finisht gaat dit winnen denk ik"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Maar ook heel slim geanticipeerd eerder in de koers.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lekker in het wiel van Mathieu gezeten.![]()
Hij gaat die persoon die de luchtdruk in de banden heeft gestoken helemaal kapot scheldenquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wacht nou maar gewoon de dopingcontrole af...quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:40 schreef TLC het volgende:
Diegene die als eerste finisht gaat dit winnen denk ikIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Voor de mensen hier die ook van voetbal houden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Nog 4 motoren tussen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Voor de mensen hier die ook van voetbal houden:Mensen die van voetbal houden die hadden dit al geweten of ze proberen het niet te weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vuurtje wordt opgestookt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Excuus, deze koers is zo mooi dat ik het nu pas zie.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mensen die van voetbal houden die hadden dit al geweten of ze proberen het niet te weten.
The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Haal hem nou maar bij svpCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Schaatsen begint net iets te laat, dan was Herbert er tenminste niet.quote:The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Michel met zijn rare verwoordingen ookquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nu laten ze zich weer piepelen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Terug 15 seconden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Colbrelli trapt nog steeds door de boter.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kom op, zo erheen poefen dan, wie dan ookCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Laatste moment voor eten / drinken, maar zou Moscon niet weer 30 seconden geven...Jack does it in real time...![]()
De winnaar is gekend.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Colbrelli trapt nog steeds door de boter.Jack does it in real time...![]()
Joris is inderdaad een stuk beterquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Schaatsen begint net iets te laat, dan was Herbert er tenminste niet.![]()
Inmiddels heb ik iets van: als je met lekke band plus valpartij plus foute bandenspanning nu nog voorop weet te blijven, dan verdien je de overwinning gewoon 200 procehnt.Ik doe het ff rustig aan.![]()
9 seconden was het dichstIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Moscon heeft harde bandenspanning. Loopt uit op het vlakke.
Nadeel op de stroken dus weer?"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
7 lantaarnpalen voorsprongUn dann rettet kein Kavallerie,
Straks Carrefour de l'Arbre: "dit is d'n plak waar d'n Duvel uit z'n Moortgat pist!" (Michel Wuyts, ben het jaar vergeten).Ik doe het ff rustig aan.![]()
Achtervolgers zijn los.
Val motor."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Motor plat door de bocht
Alleen was er geen bocht.Un dann rettet kein Kavallerie,
Hodverdomme die beelden. Ga naar de renners man."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
DRSquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:48 schreef ZaZoe het volgende:
Mat is zijn hybride systemen aan het opladen![]()
Wel een anker kwijt nu.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ze komen nu rapCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
En dan zo'n figuur die denkt te helpen door uit alle macht aan die antenne te gaan trekken
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Moscon maakt het wel spannend. Never a dull moment with him.The only way you can be original, is to be yourself.![]()
8 seconden nu
Spannend is het welIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Meer dan verdiend vandaagquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Loopt weer uitCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: