SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn vier 5 sterren stroken op het parkoers; Trouée d'Arenberg (95 km van de meet), Auchy - Bersée (54 km), Mons-en-Pévèle (48 km) en Carrefour de l’Arbre (17 km).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De favorieten voor deze race zijn: Mathieu van der Poel, Wout van Aert, Jasper Philipsen, Sonny Colbrelli, Florian Sénéchal, Yves Lampaert, Zdeněk ¦tybar,Kasper Asgreen, Philippe Gilbert, Mads Pedersen, Peter Sagan, Jasper Stuyven, Quinn Simmons, Nils Politt, Dylan van Baarle, Oliver Naesen, Taco van der Hoorn, Gianni Moscon, Luke Rowe and Michał Kwiatkowski, Christophe Laporte, John Degenkolb, Victor Campenaerts, Michael Valgren, Alexander Kristoff, Matteo Trentin, Soren Kragh Andersen.
Startlijst op PCS
Laatste tien winnaars Parijs-Roubaix
2019: Phillipe Gilbert
2018: Peter Sagan
2017: Greg Van Avermaet
2016: Mathew Hayman
2015: John Degenkolb
2014: Niki Terpstra
2013: Fabian Cancellara
2012: Tom Boonen
2011: Johan Vansummeren
2010: Fabian Cancellara
Als we kijken naar het weer hebben we een goede kans op een natte Roubaix met wind. Volgens het ECMWF model trekt er een lage drukgebied over op zondag precies tijdens de race. Het GFS model en AROME model gaat voor een passage iets eerder in de nacht ervoor, met nog kans op buien en veel wind op zondag zelf. Met lekker gladde stenen.
We zullen de komende dagen de weervoorspellingen goed in de gaten houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag is Sporza erbij vanaf 13:30.![]()
Parijs-Nice.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:20 schreef Steven184 het volgende:
Michel kijkt echt niet meer wat er gebeurt he?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Timo kan er niks van.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:20 schreef Steven184 het volgende:
Michel kijkt echt niet meer wat er gebeurt he?![]()
Niet zo snugger om het stil te laten vallen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
VDP platte bandIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Mathieu naar de droogweersetup
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Fietswissel."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Max Van der Poel.quote:"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ze zijn verbaast dat Rutsch rijdt. Maar die rijdt toch gewoon altijd op het verkeerde moment?Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
ACH SEP ACH SEP ACH SEP ACH SEP ACH SEPReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mwaaah Van Aert oogt niet goed.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Schrijf maar op VDP _P_ wintIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Lampaert is goed.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Lampaert streek genootje van me
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Oei Haussler, dat kan nooit lang goed gaan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Heb jij ook een West-Vlaamse dialect?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ookal ben ik grote WVA fan. ik ben ook fan van Vanderpoel
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Philipsen moet zich nu laten uitzakken, peins ik.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Lollerpoel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zeker!quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb jij ook een West-Vlaamse dialect?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Beide mooie renners om te zien.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ookal ben ik grote WVA fan. ik ben ook fan van Vanderpoel![]()
![]()
Lekker aan 't harken.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
er op en er over
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Einde tijdperk Van Aert zo te zien.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wout is aan het huilen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
ik neem me woorden terug. bloed op Van Aert zijn gezichtquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Einde tijdperk Van Aert zo te zien.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die koppen. Heerlijk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wout komt rechtstreeks uit een loopgraaf.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Is Yves de nieuwe Sep?quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:36 schreef wimderon het volgende:
Als Lampaert achter het peloton zit moet die pech hebben gehad.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Mathieu heeft geen strijkplank op z'n rug.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:36 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu doet nu net zo doldriest als Remco.![]()
![]()
Remco was al binnen geweest.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:36 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu doet nu net zo doldriest als Remco.![]()
kolere deze strook is meer een blubbersloot dan een rijbaan.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ff lekker stukje stenen overslaan.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Klopt, het bos was bijna de beste eruit :pquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:38 schreef Aguero het volgende:
Die sterren lijken niet zoveel te zeggen met deze omstandigheden.![]()
Hahaha. Ff lekker door rijden.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Bij het afrijden van de strook was het verschil tussen Philipsen en Van der Poel maar 40 secondjesCitius, Altius, Fortius.![]()
Gat met gr Van Aert wordt wel groter.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
gezien Remco zijn stuurmanskunsten is het maar best dat hij vandaag binnen gebleven is ...quote:Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
Post nu weer mee!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Gevaarlijk, een Philipsen die voelt dat er glorie voor zichzelf in zit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met Philipsen en Vermeersch heeft Mathieu wel twee ploeggenoten die het begrip knechten onbekend is.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:45 schreef Mani89 het volgende:
Gevaarlijk, een Philipsen die voelt dat er glorie voor zichzelf in zit.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Thierry B juichend voor zijn televisie.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Jasper zal wel denken dat Matje voor hem knechtquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Jasper tot Mons-en-Pévèle knallenWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Tot zover Philipsen.
Dit kán toch niet Johan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nooit het idee gehad dat die hier gaan strijden voor winst.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:50 schreef TheArt het volgende:
Nu Wuyts het zegt, Deceuninck echt helemaal weg van het front, wtf.![]()
Niet handig inderdaad, straks is Tjeu te moe om de sprint fatsoenlijk voor hem aan te trekken.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Als er nog 10km op de teller staan; dan is dat logisch...maar nu komen er nog veel zware kasseistroken. Nu moet je de kaart Van der Poel spelen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jasper zal wel denken dat Matje voor hem knecht![]()
Misschien is Mathieu niet zo goedCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Het is binnen voor Gianni.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mathieu doet echt alles alleen.Citius, Altius, Fortius.![]()
Bijna iedereen knecht daar altijd voor VDP hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Altijd hetzelfde bij Alpecin met die knechten.![]()
Nog steeds beter dan Van Aert en Quickstep.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Maakt idd geen goede indruk tot nu toe...![]()
![]()
Lekker zonnetje erbij.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ach KrekUn dann rettet kein Kavallerie,
Gelijk van Jasper afCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Moscon ook, al kilometerslang alle kasseistroken op kop van die grote kopgroep.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mathieu doet echt alles alleen.
Echt indrukwekkend wat die doet.![]()
Verschil loopt alleen maar opCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Of zal de GPS weer lollerenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Moscon als winnaar van deze editie. Je zou voor minder.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Dus de Paris-Roubaix terrible gaat worden gewonnen door het enfant terrible?Ik doe het ff rustig aan.![]()
Mosconbaas
Un dann rettet kein Kavallerie,
Meer dan een minuut.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Denk dat het vliegen isCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Graag wat langer een beeld van groep Van der Poel, kijken of ze gewoon nog overnemen op asfalt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Precies een minuut achter bij het verlaten van de strook. Het is nog niet gespeeld, maar Matje heeft ook niks aan z'n kompanen...Jack does it in real time...![]()
Nou nee.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:02 schreef Jason22 het volgende:
Zie Mathieu die 2 Belgen nog wel pakken. Podium zou ook mooi zijn.![]()
Moscon-en-Pévèle."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Met Sonny aan je wiel een minuut moeten dichtknallen op Moscon. Moeder, we zijn nog niet thuis.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zou niet de eerste keer zijn dat VD poel de beste is VD favorieten maar niet wint.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit inderdaad. Teken aan de wand.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:07 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu en Sonny komen ook niet dichter bij de achtervolgers.![]()
Die weg
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Die zit nog een stuk achter de groep VD Poel.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Bizar hoe makkelijk Mathieu meters pakt na een bocht, maar vervolgens net zo makkelijk weer bijgelopen wordt door Sonny en Boivin.![]()
Jongens toch, een van de weinige renners waar je gewoon hoe dan ook niet voor kunt juichen die een van de mooiste koersen ooit gaat winnen.Demain, on roule![]()
Hij overleeft niet alleen, hij loopt gewoon uit.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Wie zei er hier dat er een Italiaan gaat winnen?
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dit is echt een gigantische anticlimax ja.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:09 schreef Mykonos het volgende:
Jongens toch, een van de weinige renners waar je gewoon hoe dan ook niet voor kunt juichen die een van de mooiste koersen ooit gaat winnen.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Hij is de beste man in koers...alleen pech kan hem van de zege houden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:09 schreef Madhouse11 het volgende:
Hij overleeft niet alleen, hij loopt gewoon uit.![]()
Jammer, Mathieu heeft attractief gekoerst, maar het lijkt er toch op dat hij nét niet goed genoeg is (of gewoon te veel heeft gegeven).![]()
![]()
Moscon, tsja.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik juich wel degelijk voor Mosconquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:09 schreef Mykonos het volgende:
Jongens toch, een van de weinige renners waar je gewoon hoe dan ook niet voor kunt juichen die een van de mooiste koersen ooit gaat winnen..
![]()
En te weinig steun gekregen...hij rijdt nu al 40km ofzo alleen op kop.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:10 schreef Zwansen het volgende:
Jammer, Mathieu heeft attractief gekoerst, maar het lijkt er toch op dat hij nét niet goed genoeg is (of gewoon te veel heeft gegeven).![]()
Ikquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie zei er hier dat er een Italiaan gaat winnen?Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
heywoodu
![]()
Het is een dik terechte zege, maar leuk is het nietquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is de beste man in koers...alleen pech kan hem van de zege houden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Erg vervelend dat de altijd racistische appelboer zo'n epische koers gaat winnen.Jack does it in real time...![]()
Op het einde wint een Italiaan
Natuurlijk door het glibberige kasseien kan die nog steeds tegen de vlakte gaan...Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
heywoodu
![]()
Racistische smeerlappen hebben ook wel hun charme ja.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik juich wel degelijk voor Moscon.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Groep van Aert komt terug en samen kunnen ze het wel.
Eindsprint vdPoel-vAertUn dann rettet kein Kavallerie,
Per minuut komt er gewoon een seconde bijCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wat ik zal zei, de vooruitgeschoven posten waren niet heel veel waard en dichten van een gat kost heel veel kracht. Dus vooraan zat je beter.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:10 schreef Zwansen het volgende:
Jammer, Mathieu heeft attractief gekoerst, maar het lijkt er toch op dat hij nét niet goed genoeg is (of gewoon te veel heeft gegeven).Wind extinguishes a candle and energizes fire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |