Ik dacht een transpersoon...quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:38 schreef Draaksel het volgende:
Nee een vrouw was het. Kortpittig kapsel. En een rare hond

Als ze zo doorgaat en ze wordt ooit 80 dan heeft ze haar hele lichaam vol met zwarte stempels.quote:Op zaterdag 4 december 2021 01:45 schreef ootjekatootje het volgende:
O jee, weer een zwarte stempel op haar nieuwe tattoo.
Wat maakt ze er toch weer een zooitje van.

Niet de tattoo-zetterquote:Op zaterdag 4 december 2021 08:16 schreef Leandra het volgende:
Dus telkens als er zo'n permanente "verbintenis" wordt gepresenteerd in de vorm van een tattoo is het binnen een paar weken over...
Je zou denken dat iemand uiteindelijk de conclusie trekt.

Ik tel nog één zoenfoto! En een gewone selfie van hun 2 samen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:17 schreef Duiker64 het volgende:
De zoenfoto met Robbie is uit haar profiel verdwenen. Zijn naam achter het hartje was eerder deze week al verdwenen. Op naar de volgende Clyde!!

alle andere grote liefdes zijn ook nog wel ergens op haar Insta te vinden; handig voor ons om het overzicht en de tijdslijn een beetje bij te houden. Maar weg uit profielfoto, weg bij hartje....dan weten we dat er voor de kerst een nieuwe grote liefde aankomt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik tel nog één zoenfoto! En een gewone selfie van hun 2 samen.

Conclusies trekken... Welnee!! Komt niet in haar woordenboek voor.quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:16 schreef Leandra het volgende:
Dus telkens als er zo'n permanente "verbintenis" wordt gepresenteerd in de vorm van een tattoo is het binnen een paar weken over...
Je zou denken dat iemand uiteindelijk de conclusie trekt.

Oh Scoep volgt haar nu weer wel. Zou hij het vergeten zijn omdat ze een ander account heeft. En las zij dat hier en heeft ze hem daarop gewezen? Vragen, vragen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 08:37 schreef praadje het volgende:
Scoep volgt haar in ieder geval niet meer op Insta. Op FB staat nog steeds zijn relatiestatus op Samant.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |