quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:42 schreef StephanL het volgende:
Domnivoor heeft werk van de OP post gemaakt
Ja helemaal top, zag het nu dus pas. Domniquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:42 schreef StephanL het volgende:
Alle 4 haar kinderen thuishouden vanwege de coronamaatregelen op hun scholen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe deze mensen gaan functioneren als de pandemie en maatregelen voorbij zijn
Mijn hemel zeg
quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja LNN stond er zelfs bij
En zo heb je nog meer clubjes die alleen bestaan door Corona
Mooi werk, @Domnivoorquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:42 schreef StephanL het volgende:
Met een hele partytent aan de wandelquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:43 schreef spoilert het volgende:
Suus is weer aan de wandel met d'r partytent
[ link | afbeelding ]
Dat laatste valt wel mee, die kunnen ook niet veel als mensen niet meewerken met ze.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle 4 haar kinderen thuishouden vanwege de coronamaatregelen op hun scholen?
Die maatregelen zijn er al amper en het lijkt mij dat je in grote problemen komt met de onderwijsinspecteur als je zoiets doet.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:43 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een straftraject? Het is bij wet verboden om je kinderen van school te houden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat laatste valt wel mee, die kunnen ook niet veel als mensen niet meewerken met ze.
Een rondreizend circusquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:43 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Arme antifa'squote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:44 schreef Starhopper het volgende:
M
[..]
Met een hele partytent aan de wandel![]()
![]()
Kut kan ik nog boodschappen doen dan, komt me echt niet uit nu een burgeroorlog kan dat morgen niet.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:46 schreef bitterbal het volgende:
oh burgeroorlog is een feit zegt die gast van de stream
Kan ook. Beetje onduidelijk.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:48 schreef Starhopper het volgende:
Ik denk toch defendfiguren. Ze schreeuwen vrijheid en steken fakkels af nu de stoet langs komt.
Een oorlog van de elite. Dus dan is het toch geen burgeroorlog?quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:46 schreef bitterbal het volgende:
oh burgeroorlog is een feit zegt die gast van de stream
dit is ook een wappie hoorquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:48 schreef vipergts het volgende:
[..]
Kut kan ik nog boodschappen doen dan, komt me echt niet uit nu een burgeroorlog kan dat morgen niet.
Antifa steekt geen rode fakkels af iig.quote:
Ik kijk naar twee of drie stream en vind ze allemaal doodsaai.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:50 schreef Ireth het volgende:
Ik "hang" nog steeds bij zemelaar Peter aan het begin van de optocht, andere stream interessanter of gewoon blijven hangen??
Ik weet het maar van dichtbij bij iemand mee gemaakt en er werd niets tegen gedaan door die onderwijsinspecteur. Geen boete of niets zover ik weet, wel een keer een zitting maar verder geen gevolgen behalve dat dat kind nergens meer op scholen welkom was tja en dan kan een inspecteur dus ook niets doen als scholen dat kind niet meer willen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een straftraject? Het is bij wet verboden om je kinderen van school te houden.
Die zullen vast wel rondlopen daar ja, want rellenquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:48 schreef Starhopper het volgende:
Ik denk toch defendfiguren. Ze schreeuwen vrijheid en steken fakkels af nu de stoet langs komt.
Ik hou wel van een relletjequote:Op zondag 3 oktober 2021 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zullen vast wel rondlopen daar ja, want rellen
Ook het enige pluspuntje aan de andere kant krijg ik dan wel verkeerde associatie met dat nummer, dat vind ik weer niet zo tof.quote:
Die wil ik niet horen maar geduld, zal vast nog wel gaan langskomen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:54 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb 'Leef" nog niet gehoord. Teleurstellend.
Ik laatst in de Jumboquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:54 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb 'Leef" nog niet gehoord. Teleurstellend.
Zijn ze ook ze zijn nog te stom om iets interessants te filmen en van commentaar te voorzien of van wat dichterbij.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik kijk naar twee of drie stream en vind ze allemaal doodsaai.
Ik zou mijn oren bedekken dan.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:56 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/4640330155998924
Actie bij LNN bij de arrestanten
Oh dit is een goede, een defend mafketel staat tegen wappies te zeggen dat ze altijd voor hun klaarstaan en waar zijn de wappies nu voor de defenders.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:56 schreef StephanL het volgende:
Blauwe baret komt vrede stichten...quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:56 schreef StephanL het volgende:
Snap ikquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:59 schreef Ireth het volgende:
Ik ben overigens oprecht blij dat ik nog niemand heb herkend die meeloopt...
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG we hebben eindelijk een goede stream, die wij relzoekers willen.![]()
Relluhhhhhquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG we hebben eindelijk een goede stream, die wij relzoekers willen.![]()
Je ouders zitten gewoon thuis tochquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:59 schreef Ireth het volgende:
Dit snap ik heel goed. Ik weet nog niet wat ik er van vind dat ik iemand ken die zo ontspoort is. Gelukkig is het lang geleden dat ik met diegene omging.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:59 schreef Ireth het volgende:
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
die zogenaamde veteranen voelen zich ook helemaal het mannetje he
Wat ben jij voor ramptoeristquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:01 schreef Ireth het volgende:
Stream op tv, stream op telefoon, stream op tablet... heb er een dagtaak aan
Zal wel geen toestemming krijgen van LVNL....quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:03 schreef Tourniquet het volgende:
Is die PH-WIK wel de BLCKBX heli? Die heeft wat rondjes gevlogen bij Naarden en makt nu rechtsomkeert:
https://www.flightradar24.com/PHWIK/295f77d1
Ja die wilde ik net postenquote:
Ik ken er minstens twee, waaronder een FOK!er.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:59 schreef Ireth het volgende:
Ja. Volgens mij is dat die van fakebox idd.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:03 schreef Tourniquet het volgende:
Is die PH-WIK wel de BLCKBX heli? Die heeft wat rondjes gevlogen bij Naarden en makt nu rechtsomkeert:
https://www.flightradar24.com/PHWIK/295f77d1
Hopelijk gewoon geweigerd.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:04 schreef Starhopper het volgende:
De fakebox helikopter gaat weer terug naar Harskamp
[ afbeelding ]
Is dit die kale die net stond te praten aan het begin van demo?quote:
Ze vallen steeds uit hier, zit elke keer te zoeken naar 1 die wel goed loopquote:
Ze harken genoeg donaties binnen, dus een beetje kwaliteit mag wel. En het was/is het beroep van verduisteraar Flavio..quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:05 schreef StephanL het volgende:
Blckbx Live
Livestream: "Live-registratie Demo 3 oktober" BLCKBX pakt uit met diverse reporters en helikopter...Met een live uitzending waar NOS nog een puntje aan kan zuigen
Hier ookquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze vallen steeds uit hier, zit elke keer te zoeken naar 1 die wel goed loop
quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze gunnen ons ook niets hequote:
indefinitely delayedquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:08 schreef Starhopper het volgende:
Heli komt maar heeft vertraging. Nou, hij is net terug naar Harskamp Flavio
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ze gunnen ons ook niets he, hier ook iedere keer zoeken naar een goede.
Daarom kijk ik niet meer LNN was leuk maar ook opeens wegquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bar en Boosquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:10 schreef NoCigar het volgende:
'Onwijs druk'. wat een flauwekul zeg, de eerste de beste klimaatdemonstratie heeft een grotere opkomst.
Wie is dit nou weerquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:09 schreef StephanL het volgende:
Annelies
https://twitter.com/annstrikje
quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:13 schreef Tourniquet het volgende:
Daar is 5G juist prima geschikt voor, Flavio.
Eergister nog gezien bij de rechtbank in Utrecht, zonder aardbeipak, die zat in de was...quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
Aardbei gespot, dat is lang gelden dat ik die zag.
Reporter van Blckbx in Amsterdam en schrijft al vanaf begin van Corona over journalisten en de vragen die ze vooral niet stellen.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:14 schreef spoilert het volgende:
[..]
Eergister nog gezien bij de rechtbank in Utrecht, zonder aardbeipak, die zat in de was...
quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:14 schreef spoilert het volgende:
[..]
Eergister nog gezien bij de rechtbank in Utrecht, zonder aardbeipak, die zat in de was...
Het is ook de tijd van het jaar niet voor aardbeien.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
Aardbei gespot, dat is lang gelden dat ik die zag.
ja geloof het welquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:14 schreef NoCigar het volgende:
Kun je eigenlijk geblokkeerd worden van een YT-kanaal, of van de chat aldaar?
quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het is ook de tijd van het jaar niet voor aardbeien.
- Jahaquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:16 schreef NoCigar het volgende:
'Ik hoor dat jij heel goed kunt tellen Anna, klopt dat?'
Waardeloze stream , ik heb em afgeslotenquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:16 schreef Tourniquet het volgende:
De 'professionele tellers' aan het werk. Niet storen aub!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |