Nee, bij die basaltblokken probeer ik zoveel mogelijk uit de buurt te blijven. Laatst mislukt: voet onder water opengehaald aan een strekdam.quote:Op maandag 8 november 2021 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Brrr! Heb je wel eens zeeanemonen gezien daar? Die zitten meestal op basaltblokken etc.
quote:Op maandag 8 november 2021 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, bij die basaltblokken probeer ik zoveel mogelijk uit de buurt te blijven. Laatst mislukt: voet onder water opengehaald aan een strekdam.
Mjah, ik had het pas door toen ik me weer aankleedde, toen zag ik vrij veel rood zand aan m'n voet zitten.quote:
Ik zal er eens op letten. Je had trouwens gelijk over de hier voorkomende Mantelmeeuw, dat is inderdaad de kleine variant.quote:Die zeeanemonen zijn wel grappig. Leuke kleurtjes ook soms.
Nasty!quote:Op maandag 8 november 2021 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Mjah, ik had het pas door toen ik me weer aankleedde, toen zag ik vrij veel rood zand aan m'n voet zitten.
De grote broedt ook al op Vlieland, zo te lezen en te zien.quote:Ik zal er eens op letten. Je had trouwens gelijk over de hier voorkomende Mantelmeeuw, dat is inderdaad de kleine variant.
FF kijken.quote:Op maandag 8 november 2021 00:18 schreef Recce het volgende:
De grote broedt ook al op Vlieland, zo te lezen en te zien.![]()
Oeh, dat kost puntjes!quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Vergeten Kimi voor Pierre te wisselen
Maximale opening was te groot, begrijp ik.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:43 schreef Recce het volgende:
Er is het één en ander illegaal aan de achtervleugel van Hamilton. Ze zullen nu wel hard aan het werk zijn om uit te vinden hoe ze dat legaal kunnen verklaren.
Ja en Red Bull vond dat de vleugel teveel flext boven de 260 km/uur. Geen idee of dat klopt, maar Jo Bauer heeft de opening gemeten en bevonden dat het niet in orde is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maximale opening was te groot, begrijp ik.
Slaap wel! Ik ga nog even F5-en.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Snel even honten uitlaten, het is nu even droog. Daarna naar bed.
Trusten voor straks, Recce
Nah, dat zou wel heeeel suf zijn. Dan moeten ze Vettel verbannen voor het leven.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las dat Verstappen waarschijnlijk een straf krijgt omdat hij de auto van Hamilton 'gecheckt' heeft in het Parc Fermé. Hamilton zal de dans wel weer ontspringen
Verstappen 50.000 euro boete voor het saboteren van de achtervleugel van Lewis.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat zou wel heeeel suf zijn. Dan moeten ze Vettel verbannen voor het leven.
Ja, en Hamilton DSQ.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verstappen 50.000 euro boete voor het saboteren van de achtervleugel van Lewis.
Is ook wel logisch. Anders zou je in theorie een illegale achtervleugel kunnen maken die je nog snel even legaal kunt maken bij het uitstappen.quote:The driver touched and examined the rear wing of car 33 and car 44 in Parc Fermé.
Ik denk dat ze de coureurs beter geblinddoekt kunnen afvoeren vanuit het Parc Fermé in het vervolg.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:20 schreef Recce het volgende:
Hij had z'n eigen auto ook niet aan mogen raken:
[..]
Is ook wel logisch. Anders zou je in theorie een illegale achtervleugel kunnen maken die je nog snel even legaal kunt maken bij het uitstappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |