Ik denk dat Hamilton Bottas inhaalt bij de start en Verstappen achter Bottas blijft hangen.quote:Op zondag 7 november 2021 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet Bottas Hamilton er maar afkegelen bij de start.
Dat wil ik nietquote:Op zondag 7 november 2021 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Hamilton Bottas inhaalt bij de start en Verstappen achter Bottas blijft hangen.
Tot nu toe is 80 kilometer wel de max. Ik moet ook een ander zadel hebben, denk ik.quote:Op zondag 7 november 2021 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op een hybridefiets moet dat goed te doen zijn.
quote:Op zondag 7 november 2021 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Tot nu toe is 80 kilometer wel de max. Ik moet ook een ander zadel hebben, denk ik.
Dan moet ik over de gevreesde bult tussen Oldenzaal en Tilligte. Die is te hoog!quote:Op zondag 7 november 2021 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar heen en weer naar Mootie gaat nog wel?
Maar als je heen en weer over een bult moet ga je dus ook twee keer berg- of bultaf.quote:Op zondag 7 november 2021 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet ik over de gevreesde bult tussen Oldenzaal en Tilligte. Die is te hoog!
Ja, in theorie wel ja! Ik had de bestemming trouwens verkeerd! Je moet de quote even aanpassen.quote:Op zondag 7 november 2021 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als je heen en weer over een bult moet ga je dus ook twee keer berg- of bultaf.
Ik dacht al dat ze verhuisd was of zoquote:Op zondag 7 november 2021 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, in theorie wel ja! Ik had de bestemming trouwens verkeerd! Je moet de quote even aanpassen.
Dan zou ze wel een verhuisbericht hebben verstuurd, hoop ik!quote:Op zondag 7 november 2021 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ze verhuisd was of zo
Vorige keer ook niet gehadquote:Op zondag 7 november 2021 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zou ze wel een verhuisbericht hebben verstuurd, hoop ik!
Slaap lekker! Doe de groeten aan de walrus als je 'm tegenkomt.quote:Op zondag 7 november 2021 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu ga ik @:sacha maar eens naar bed brengen.
Trusten
Top 200 voor jouquote:Op zondag 7 november 2021 22:25 schreef Recce het volgende:
![]()
![]()
603 punten in de manager! Lekker gestegen. Jammer dat Perez niet voor Hamilton is gekomen. Dat had gekund, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |