abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:07:53 #26
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201610948
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:59 schreef Hupje het volgende:

[..]
Precies dit. En dan je gekregen pakket heel tof vinden en blijven twijfelen of het pakket wat je gestuurd hebt wel tof genoeg was :@
Herkenbaar, maar ik vond het pakket dat ik van jou kreeg echt heel tof hoor. No worries!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_201610958
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:59 schreef Hupje het volgende:

[..]
Precies dit. En dan je gekregen pakket heel tof vinden en blijven twijfelen of het pakket wat je gestuurd hebt wel tof genoeg was :@
Dit. O+ :'(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201611092
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:08 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Dit. O+ :'(
Ik kan niet wachten tot ik de kerstboom weer kan opzetten, want dan komen jouw sokken er weer in O+
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:06:11 #29
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_201611936
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:05 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Ja, nu moet ik ook *O*
Yessssss :Y :Y :Y
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_201612274
Ik heb van al mijn secret santa’s nog dingen in gebruik volgens mij! De bordjes die we ooit van @Hupje hebben gekregen worden zelfs bijna elke avond nog gebruikt. Al zijn de tekeningen op het eetgedeelte er ondertussen een beetje afgesleten (staat al lang op mijn to-do-lijstje om daar een pen voor te halen om ze bij te werken).

Ik doe mee!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_201614104
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 23:31 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb van al mijn secret santa’s nog dingen in gebruik volgens mij! De bordjes die we ooit van @:hupje hebben gekregen worden zelfs bijna elke avond nog gebruikt. Al zijn de tekeningen op het eetgedeelte er ondertussen een beetje afgesleten (staat al lang op mijn to-do-lijstje om daar een pen voor te halen om ze bij te werken).

Ik doe mee!
*O* Jeeej!

Stuur je me je emailadres? @SaskiaR en @MevrouwCactus ook? :)
Protège moi de mes désirs.
pi_201614295
Check!
pi_201614772
Voor wie mij straks heeft: ik vind een kloon echt geen must, dus maak je niet druk over veel moeten verzinnen etc. Steek je energie in wat je leuk vindt en dan ben ik al blij O+
pi_201616038
Dit klinkt altijd zo leuk, maar ik durf het nooit :@

En nee, dit is geen verkapte zeg-dat-ik-ook-heus-wel-mee-mag-doen post ;)

Maar zo goed 'ken' ik de meesten hier niet, en andersom. En dan ben ik bang dat ik het mezelf en de ander zo moeilijk maak :{
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_201616362
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 12:52 schreef twist02 het volgende:
Dit klinkt altijd zo leuk, maar ik durf het nooit :@

En nee, dit is geen verkapte zeg-dat-ik-ook-heus-wel-mee-mag-doen post ;)

Maar zo goed 'ken' ik de meesten hier niet, en andersom. En dan ben ik bang dat ik het mezelf en de ander zo moeilijk maak :{
Ik ken niemand van hier anders dan via hier (niet in het echt en niet via FB ofzo) en dat maakt hiervoor echt niet uit. In het algemeen geldt voor het pakketje wat je maakt dat je vaak toch wel dingetjes koopt die typisch zijn voor vrouwen met kinderen/huisdieren en voor de invulling daarvan krijg je een lijstje met tips. Sommige mensen die elkaar kennen kunnen inderdaad iets heel persoonlijks geven, maar gewoon een pakketje met standaard leuke dingetjes, daar word ik al heel blij van O+
pi_201616874
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 12:52 schreef twist02 het volgende:
Dit klinkt altijd zo leuk, maar ik durf het nooit :@

En nee, dit is geen verkapte zeg-dat-ik-ook-heus-wel-mee-mag-doen post ;)

Maar zo goed 'ken' ik de meesten hier niet, en andersom. En dan ben ik bang dat ik het mezelf en de ander zo moeilijk maak :{
Ik ken de meesten ook niet, sommigen ken ik wel persoonlijk, maar die zijn op 1 hand (of 1 vinger :') ) te tellen. Het is wel een toffe manier om nieuwe mensen te leren kennen. Vorig jaar had ik Quoi die ik alleen via hier kende, maar ondertussen weet ik welke biertjes ze lekker vindt en wat ze dit jaar in haar kerstboom gaat hangen O+
pi_201617042
Ik ga er nog even over nadenken! :)

Ik kan natuurlijk sowieso wel een hoop tips geven, om het de ander makkelijker te maken.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_201617653
twist, ik vind het leuke hiervan ook juist dat je je lootje (en jouw lootje jou) iets beter leert kennen. Vrijwel al mijn lootjes kende ik alleen maar globaal (aantal kinderen en in welke leeftijdsrange meestal). En de lootjes geven meestal al genoeg informatie over wie jouw lootje is, en anders kun je altijd nog anoniem vragen stellen via je lootje of met een kloon.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_201618364
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 11:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Voor wie mij straks heeft: ik vind een kloon echt geen must, dus maak je niet druk over veel moeten verzinnen etc. Steek je energie in wat je leuk vindt en dan ben ik al blij O+
Eens met dit. :Y Ik had jou vorig jaar en volgens mij heb ik een stuk of 3 berichtjes gestuurd als teken van leven, en met wat vragen. Ik vind een kloon altijd best gedoe, zowel het hebben van als het zelf zijn. :@ Ik vergeet te reageren of moet terugzoeken wat er ook al weer allemaal gezegd was... Ik vond dit eigenlijk extra leuk, en gelukkig vond jij dat ook. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201619059
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 13:49 schreef twist02 het volgende:
Ik ga er nog even over nadenken! :)

Ik kan natuurlijk sowieso wel een hoop tips geven, om het de ander makkelijker te maken.
Meestal geeft je lootje wel genoeg informatie waar je een hoop mee kan! Lievelings thee, kleur, chocola. Hoe oud de kinderen zijn. Hobby’s. Voor het bedrag (¤15) kan je daar al een hoop mee!
Soms geeft je lootje ook specifieke dingetjes aan. Zo wilde @Lemijn een aantal jaren geleden een theezakjesschaaltje van een bepaald materiaal. :D Dus dat was mijn ‘hoofdcadeau’, en de rest koop je er dan bij.

Maar vaak zijn leukste dingen dingen die door worden gegeven. Een bordspel, een boek, een pak koekjes, iets lekkers voor de hond of iets dat zelf is gemaakt. Alles kan. En alles is ook leuk! O+

Het is een leuke en laagdrempelige manier van elkaar leren kennen, zoals hierboven ook al is opgemerkt.

Het zou leuk zijn als je mee zou doen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :)
Protège moi de mes désirs.
  zondag 3 oktober 2021 @ 16:44:28 #41
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_201620449
Ik heb al een SS-trauma sinds ik een keer plotseling onder het mes moest, mijn man op pad moest sturen voor de cadeaus, en ik me vervolgens daar jarenlang rot over voelde. :') :@

Het is tijd om dat te doorbreken, sign me up! :7
pi_201620806
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:44 schreef Nanukerst het volgende:

Het is tijd om dat te doorbreken, sign me up! :7
Gezellig! O+
Protège moi de mes désirs.
pi_201621996
Ik wil ook wel weer een keer meedoen!
pi_201622209
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 17:47 schreef Gogo83 het volgende:
Ik wil ook wel weer een keer meedoen!
*O*

Stuur je een dm?
Protège moi de mes désirs.
pi_201622394
Twijfel twijfel… het is altijd zo gezellig, maar dit keer ben ik hoogzwanger in december… en met al een heleboel kindjes, weet ik niet zeker of ik genoeg tijd heb… ik twijfel nog heel even verder, en spiek stiekem wie er allemaal al meedoen :D
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 3 oktober 2021 @ 18:28:50 #46
269689 crew  Viv
pi_201624716
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:08 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Dit. O+ :'(
Same.
pi_201625543
Nanukerst. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201625591
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:44 schreef Nanukerst het volgende:
Ik heb al een SS-trauma sinds ik een keer plotseling onder het mes moest, mijn man op pad moest sturen voor de cadeaus, en ik me vervolgens daar jarenlang rot over voelde. :') :@

Het is tijd om dat te doorbreken, sign me up! :7
Onthoud je dan van dit account wel het wachtwoord? Anders moet ik straks weer wennen…
pi_201628070
Nah oké vooruit toe maar dan. Had mezelf beloofd dit jaar niet ivm de nieuwste larf, maar ik vind dat inpakken zo leuk en Lily is dol op cadeautjes en wordt daar zo immens blij van.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')