SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam door dit filmpje. Of eigenlijk was ik op zoek naar goedkope alternatieven voor een ander idee, waar je ijzer voor nodig had. Maar het werkt dus echt.quote:
Dat soort leraren had ik voor wiskunde.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ik zo iemand maar gehad voor geschiedenis.. Ik denk dat dat met de juiste leraar echt een heel leuk vak kan zijn. Maar ik had een half dood figuur die bijna met pensioen ging
Heb je daar een linkje van?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat het best moeilijk is voor kinderen. Maar wie weet, je kan het altijd proberen. Misschien is de papieren variant wel makkelijker. Is ook heel leuk om te doen.
Selderijsoep met truffel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi tafeltje zo, wat is dat groen met witte eigenlijk?
Ben je nu om en wil je ook vijf baby's?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Snack down![]()
Nu 15 min taxien:p
De baby naast mij heeft zich echt voorbeeldig gedragen
Nou dat niet maar deze is wel schattigquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je nu om en wil je ook vijf baby's?
Alles was lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht al dat het iets voor mij zou zijn, lekker?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat niet maar deze is wel schattig
Klinkt helemaal als mijn bekkie, welke tent was het?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles was lekkerDe eendepastrami en de gerookte forel waren het lekkerst
Helaas is de eendepastrami geen zelfstandig lunchgerecht. Maar zeker wel een tentje om nogeens te gaan zitten.
Oh wat leuk..!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kwam door dit filmpje. Of eigenlijk was ik op zoek naar goedkope alternatieven voor een ander idee, waar je ijzer voor nodig had. Maar het werkt dus echt.
(Is denk ik autistische jongen of man die geobsedeerd is door magneten)
https://tnieuwediekhuus.nl/quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt helemaal als mijn bekkie, welke tent was het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |