SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam door dit filmpje. Of eigenlijk was ik op zoek naar goedkope alternatieven voor een ander idee, waar je ijzer voor nodig had. Maar het werkt dus echt.quote:
Dat soort leraren had ik voor wiskunde.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ik zo iemand maar gehad voor geschiedenis.. Ik denk dat dat met de juiste leraar echt een heel leuk vak kan zijn. Maar ik had een half dood figuur die bijna met pensioen ging
Heb je daar een linkje van?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat het best moeilijk is voor kinderen. Maar wie weet, je kan het altijd proberen. Misschien is de papieren variant wel makkelijker. Is ook heel leuk om te doen.
Selderijsoep met truffel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi tafeltje zo, wat is dat groen met witte eigenlijk?
Ben je nu om en wil je ook vijf baby's?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Snack down![]()
Nu 15 min taxien:p
De baby naast mij heeft zich echt voorbeeldig gedragen
Nou dat niet maar deze is wel schattigquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je nu om en wil je ook vijf baby's?
Alles was lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht al dat het iets voor mij zou zijn, lekker?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat niet maar deze is wel schattig
Klinkt helemaal als mijn bekkie, welke tent was het?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles was lekkerDe eendepastrami en de gerookte forel waren het lekkerst
Helaas is de eendepastrami geen zelfstandig lunchgerecht. Maar zeker wel een tentje om nogeens te gaan zitten.
Oh wat leuk..!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kwam door dit filmpje. Of eigenlijk was ik op zoek naar goedkope alternatieven voor een ander idee, waar je ijzer voor nodig had. Maar het werkt dus echt.
(Is denk ik autistische jongen of man die geobsedeerd is door magneten)
https://tnieuwediekhuus.nl/quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt helemaal als mijn bekkie, welke tent was het?
Ik wist het.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Raar is dat, blij dat balletje terug is in Nederland op een gekke manier.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe verrassend![]()
Je gaat sushi bestellen he?
Het was eerder vandaag nog best lekker in het zonnetje. Lekker herfstig met rode en gele blaadjesquote:
Oh het gaat hier net voorbij zo te zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat nog veel harder regenen
Ga ergens last minuten kopen nuquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat nog veel harder regenen
Ja leuk met 10.000 soorten spinnen enz.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het ooit weer kan, is Australië dan niks voor je? In januari/februari.
Jawel maar te ver en wil liever ook niet moeten autorijden. Oh en duurquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het ooit weer kan, is Australië dan niks voor je? In januari/februari.
Vriendin van me is er vier keer geweest ofzo in hostels enzo en heeft 1 keer een spin op de wc gehad. Het probleem zat hem meer bij de slangen. Maar denk niet dat die op het strand zitten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk met 10.000 soorten spinnen enz.
en beter accent..quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
En ze hebben er OV. Het is gewoon Engeland met mooier weer en betere stranden.
Je hebt daar toch zo'n hungry snake island? Dat je van de boot af springt en bijten zich honderdzevenendertig slangen vast in elk stukje huid dat ze zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar te ver en wil liever ook niet moeten autorijden. Oh en duur
Maar samen met eiland lijkt mij wel leuk
@LTVDKquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar te ver en wil liever ook niet moeten autorijden. Oh en duur
Maar samen met eiland lijkt mij wel leuk
Zuid-Amerika toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt daar toch zo'n hungry snake island? Dat je van de boot af springt en bijten zich honderdzevenendertig slangen vast in elk stukje huid dat ze zien.
Oh geen ideequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt daar toch zo'n hungry snake island? Dat je van de boot af springt en bijten zich honderdzevenendertig slangen vast in elk stukje huid dat ze zien.
Getackeld?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe dan. Mijn telefoon is getackeld
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wist het.Ik heb mijn magneten van magneetgigant, je hebt wel redelijk sterke nodig. Met een koelkastmagneet lukt het niet, dat ging dat meisje uit Durres eerst proberen. En dus niet alle stranden hebben evenveel ijzer, hier dus een stuk minder.
Fok-meetquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Ja lijkt mij wel de moeite waard hoor met al die beestjes maar niet alleen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Ja lijkt mij wel de moeite waard hoor met al die beestjes maar niet alleen
Jeanine Hennis-Plasschaert?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:42 schreef bitterbal het volgende:
Ohh die bn-er is die ex minister. Van defensie. Die blonde!!!
wie!?!?!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:42 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij liep net lekker te wandelen, steekt zo een andere telefoon z'n antenne uit
Serieus?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:42 schreef bitterbal het volgende:
Moet wel. Maar ik heb ‘m zelf ook afgedaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:38 schreef bitterbal het volgende:
Moet je nou wel of geen mondkapje op Schiphol. Beveiliging staat hier gewoon zonder
Ja nu ineens weet k het. Zij moest toch dacht ook vertrekken. Niet die bijleveld maar die andere blonde. Weet haar naam nietquote:
Jeanine Hennisquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu ineens weet k het. Zij moest toch dacht ook vertrekken. Niet die bijleveld maar die andere blonde. Weet haar naam niet
Carryon ftwquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:41 schreef bitterbal het volgende:
Schiphol duurt altijd xo lang met die bagage
Die is toch niet knap joh, dat vind ik net zo'n hondje dat overblijft uit een nest van zeven en amper te verkopen is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaaaa
Maar wacht bu begin k te twijfelen. Die had een dopneusje en dat heeft deze niet
Arg
Oh vond dat altijd een knappe vrouw. Zeker voor defensie minister.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is toch niet knap joh, dat vind ik net zo'n hondje dat overblijft uit een nest van zeven en amper te verkopen is.
Ja dan is alles relatief, Rutte ziet er goed uit voor een MP maar wat minder als sexy paaldanser zeg maar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh vond dat altijd een knappe vrouw. Zeker voor defensie minister.
Maar twijfel nu toch weer
jaartjes gaan daar ook tellen denk ik?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh vond dat altijd een knappe vrouw. Zeker voor defensie minister.
Maar twijfel nu toch weer
Ik vind dat Rutte er vriendelijk en betrouwbaar uitziet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan is alles relatief, Rutte ziet er goed uit voor een MP maar wat minder als sexy paaldanser zeg maar.
Hij is ook vriendelijk. Dat zeggen ze ook allemaal toch. Dat die heel vriendelijk toch die streek leverde ofzo :pquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat Rutte er vriendelijk en betrouwbaar uitziet.
Dat vind ik ook. Maar sinds dat keiharde en gelieg en gedraai in die toeslagenaffaire ben ik hem heel anders gaan zienquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
en waarom zou je dat willen weten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou niet eens weten wie de premier en president van Zwitserland zijn, bedenk ik me nu
Ik heb verregaande bewondering voor de politicus Rutte en hij heeft wat sympathieks en giecheligs aan de buitenkant en het is na al die tijd ook echt een staatsman geworden maar ik vind het inmiddels ook meer een paling in een emmer snot, ga lekker een stapje terug doen en zeilen met een vrouwtje joh, bedankt voor uw diensten, in 2030 kijken we wat wat je werkelijk was en we vergeten de toeslagenaffaire niet want dat was echt middeleeuws depotisme.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van heel veel landen heb ik wel vaag een idee van wie er aan het roer staat, maar Zwitserland is echt een blinde vlek wat dat betreftquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
en waarom zou je dat willen weten?
ik weet van het gros van de landen het niet
Eens, zei ook niet dat hij het was maar alleen dat ie er zo uitzietquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar sinds dat keiharde en gelieg en gedraai in die toeslagenaffaire ben ik hem heel anders gaan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |