Het was de liefde voor de koers!quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach ja hoe kan ik dat vergeten
Gisteren was ongeveer de helft buiten tijd (14 minuten vind ik ook wel vrij krap) maar er waren opvallend veel rensters wel binnengekomen, zeker gezien het slagveld. Dat Van Dijk gewoon gefinished is lijkt me Heel Onverstandig.quote:
Nou ik denk dat dat ook wel vermakelijk wordt hoor. Iedereen wil vóór het peloton zitten bij de eerste stroken.quote:
Dat zijn teksten.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedereen verwacht Wout of Mathieu. Maar het kan ook vies tegenvallen
Ik vrees met grote vrezenquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:55 schreef Zwansen het volgende:
De kans bestaat dat we straks binnen een week het mooiste WK én de mooiste Parijs-Roubaix ooit hebben gezien.
Mathieu vertrekt binnen 5 kilometer na de start.quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:07 schreef Koffieplanter het volgende:
De kans lijkt me zo'n 100% dat we vanaf de eerste meter koers krijgen. Nog meer dan normaal gaat iedereen vanaf het begin vooraan willen zitten en zullen de sterkste blokken iemand in de kopgroep willen hebben. De wind staat in de rug, dus de snelheden zullen hoog zijn. Dat gaat scheuren aan alle kanten, zij het door waaiers of door valpartijen. Grote namen kunnen al buitenspel gaan staan zonder ook maar een kassei te hebben gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |