Jaquote:
Dat is toch die gozer van het filmpje in de McDonalds van laatst? "dombo eerste klas" volgens Albert vanwege het aannemen van die brief.quote:
Zou best kunnen. Geen ideequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer van het filmpje in de McDonalds van laatst? "dombo eerste klas" volgens Albert vanwege het aannemen van die brief.
Denken is misschien niet het juiste woord in combinatie met dat soort idiotenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo heerlijk hoe wappies denken alles precies te weten.
Yepquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer van het filmpje in de McDonalds van laatst? "dombo eerste klas" volgens Albert vanwege het aannemen van die brief.
Die van dit (inmiddels verwijderde filmpje) wat je zelf had gepost.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. De wappies zijn nu massaal het personeel van de mc donalds aan het lastigvallen
[ twitter ]
Omdat ie weg is kan ik niet kijken of het idd dezelfde isquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die van dit (inmiddels verwijderde filmpje) wat je zelf had gepost.
[..]
Ja. Die jongen is duidelijk zwak begaafd en waarschijnlijk makkelijk benvloedbaar. Beetje schandalig om zo iemand hierbij te betrekken. Kan me lastig voorstellen dat-ie zelfstandig woont, dus waar zijn z'n ouders/begeleiding?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is een beetje de standaard reactie van Kwalbert, tot dat de politie wel wat doet dan is het intimidaaaaatie en overdreeeeeeven en prooooooovorcerend....quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:31 schreef StephanL het volgende:
"Valt nog mee dat ze dit toelaten, ze kunnen niks anders" tuurlijk
Mogen ze de studio in voor de opname van een pilot aflevering van Waku Waku 2.0quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
Nou die zijn over 2 minuten aan de andere kant van het terrein. En dan?
Leuk, aapjes kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:34 schreef spoilert het volgende:
[..]
Mogen ze de studio in voor de opname van een pilot aflevering van Waku Waku 2.0
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja. Die jongen is duidelijk zwak begaafd en waarschijnlijk makkelijk benvloedbaar. Beetje schandalig om zo iemand hierbij te betrekken. Kan me lastig voorstellen dat-ie zelfstandig woont, dus waar zijn z'n ouders/begeleiding?
quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die hebben ze speciaal voor deze actie uit de dagbesteding gehaald![]()
https://twitter.com/wappiehoekje/status/1442526589330280456
Een medewappiequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:43 schreef spoilert het volgende:
[..]
Weer die oude mannetjes van Eurosport??
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:44 schreef K21 het volgende:
Sorry, kom er laat in. Waar kijken jullie?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:44 schreef K21 het volgende:
Sorry, kom er laat in. Waar kijken jullie?
Of een slechte conditie hebbenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:45 schreef mootie het volgende:
Ff wachten op de mensen die slecht ter been zijn.
Omdat hun voertuigen in ME verband de letter R hebben en in het NATO alfabet is dat Romeoquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:46 schreef Hathor het volgende:
Waarom worden agenten in burger romeo's genoemd?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:46 schreef Hathor het volgende:
Waarom worden agenten in burger romeo's genoemd?
volgens https://www.startpagina.n(...)eding-romeo-genoemd/quote:Het betreft agenten van de ME. Leden van arrestatie-eenheid Romeo worden ingezet om uit de hand gelopen gewelddadig geworden protestacties stop te zetten door de ordeverstoorders aan te houden. Het zijn vaak breedgeschouderde mannen, die ondanks dat ze geen uniform dragen toch heel herkenbaar zijn. Bij de ME wordt gebruik gemaakt van het NATO alfabet. Daarin wordt de letter R vertegenwoordigd door de naam Romeo en die afkorting staat voor Aanhoudingseenheid. Een Romeo 00 is de commandant van de aanhoudingseenheden en een Romeo 10/40 behoort tot de groepen 1 t/m 4.
Hier staan ook de andere letters:quote:
Hebben ze een strippenkaart gekregen voor de hele week of zo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:53 schreef spoilert het volgende:
Max gaar voor de aanhouding hattrick deze week
Ik hoef geen gesprek, ik eis dat ze thuis blijven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:54 schreef mootie het volgende:
Ze eisen een gesprek, want zij betalen tenslotte voor de NPO.
De rest van Nederland betaalt hun uitkeringen, mogen wij dan ook gesprekken met de wappies eisen?
Zou je dat willen, ik heb al zoveel onzin uit die mensen horen komen dat ik geeneens een gesprek zou willen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:54 schreef mootie het volgende:
De rest van Nederland betaalt hun uitkeringen, mogen wij dan ook gesprekken met de wappies eisen?
Het enige plan wat ze hadden was confrontatie, nu niemand hapt zijn ze stuurloos...quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
Nou daar staan ze dan, zonder plan zonder doel.
Wat is aan de andere kant van de loopbrug te doen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:02 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ja ze pakken de loopbrug naar station Hilversum-Noord
Niets, woonwijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is aan de andere kant van de loopbrug te doen?
Het is niet nodig om dat te eisen. Ze beginnen zelf al als je in de buurt komt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:54 schreef mootie het volgende:
Oh ze willen tikkies vandaag. Sukkels. Wel geinig om dit chaotische tafereeltje te volgen trouwens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:00 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het enige plan wat ze hadden was confrontatie, nu niemand hapt zijn ze stuurloos...
Omdat het zonder politie saai is op het mediapark gaan ze maar burgers irriteren?quote:
https://www.facebook.com/100069546190609/videos/266220668735327/quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
Oh we moeten naar jolanda op facebook, kwalbert is ff weg.
tyyquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:06 schreef spoilert het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/100069546190609/videos/266220668735327/
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:06 schreef spoilert het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/100069546190609/videos/266220668735327/
quote:
Oh ja dat is deze met kutgeluid, nou ja, ff pauze van die idioten en alleen kijken is ook wel ff fijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:07 schreef spoilert het volgende:
Maar Jolanda is kut, geen geluid en ze filmt alleen de grond, net zoals vorige week...
Omdat er op het mediapark niets te doen isquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:09 schreef K21 het volgende:
Waarom lopen ze nu in een random woonwijk.
Lol, ben je hier nog niet geblokt? Ik zet beeld meestal zo dat ik het net niet kan zien, ff lezen maar dan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:09 schreef mootie het volgende:
Hier kunnen we in elk geval idiote reacties lezen.
Was vorige week ook al, er zit niet echt vooruitgang in bij Jolandaquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
Ha Ha Ha allemaal commentaar op het geluid en wiebelend beeld.
Klopt, ze krijgt zeker nog geen tikkies voor betere apparatuur. En nu allemaal zeiken tegen haar dat het kut is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:12 schreef spoilert het volgende:
[..]
Was vorige week ook al, er zit niet echt vooruitgang in bij Jolanda
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
Ze schreeuwt nu GEEN GELUID
wat een vermaak weer.
Echt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:13 schreef spoilert het volgende:
En het beeld is ook nog eens in spiegelbeeld, wat een amateur
Jolanda deed daar toch al niet aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:21 schreef spoilert het volgende:
Worden ze nou door de ME weggehouden van het plein voor Beeld & Geluid??
quote:
Was die ambulance maar voor Kwalbertquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
Ja kwalbert was gewoon een ambulance, niet de politie voor jou, jammer he.
Geen actie vandaag. Dus die komen volgende week niet meer denk ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
Ja kwalbert was gewoon een ambulance, niet de politie voor jou, jammer he.
Kan nog komen, ze wandelen weer richting het "bruisende" centrum van Hilversum..quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geen actie vandaag. Dus die komen volgende week niet meer denk ik
Die is stomquote:
Zoals Jolanda zegt: "DAN GA JE LEKKER NAAR EEN ANDER!1!1"quote:
https://www.facebook.com/100069546190609/videos/1282287938886230/quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:33 schreef Ireth het volgende:
Waar kijken we naar? Waar lopen de wappies wat te doen momenteel?
Ze willen gewoon dat ze ingrijpen. Vuurwerk mag nietquote:
Hufters, zie rookbommetje nu. Ik wil MEers vandaag die tikkies gaan uitdelen, genoeg is genoeg ja.quote:
Dit ja, ze willen afgevoerd worden, ik zeg kom maar op politie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze willen gewoon dat ze ingrijpen. Vuurwerk mag niet
Lekker, gerookte palingquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:38 schreef Starhopper het volgende:
Tering. De wind staat naar de marktkraampjes
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:40 schreef Starhopper het volgende:
Ze gaan weer door het winkelcentrum lopen
Bij Jolanda, de groep is gesplitst...quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:45 schreef ChocoFan het volgende:
Politie maakt foto van ID, goed zo en waar blijft de ME, opdrijven en afvoeren die handel. Of dikke boetes uitschrijven.
Ze lopen dus nu overal, och och och blij dat ik daar niet rondloop.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:45 schreef spoilert het volgende:
[..]
Bij Jolanda, de groep is gesplitst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |