SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, wilde dit weekend een reis boeken "incl transfer", maar kan beter gewoon ee taxi nemen anders zit ik straks ook 1.5u in een busquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk 1.5 uur ofzo. Je gaat meerdere hotels af
Je bent straks mooi op tijd thuis voor de aankomende zondvloedquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk 1.5 uur ofzo. Je gaat meerdere hotels af
Ja al is het ook wel even rijden naar het vliegveld. Denk dat k taxi te duur had gevonden al weet k de prijs nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, wilde dit weekend een reis boeken "incl transfer", maar kan beter gewoon ee taxi nemen anders zit ik straks ook 1.5u in een bus
Lees het jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent straks mooi op tijd thuis voor de aankomende zondvloed
dat het vliegtuig zo gaat landen "dit is uw gezagvoerder/kapitein/piloot/whatever, we komen zo aan in Atlantisch schiphol, het was leuk u gevlogen te hebben."quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Strakkos kunnos je niet anders meer pratos en denkos ze wat een mongolos is dattos.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
We wachtos nu op mensos bij een hotellos
'We kunnen helaas niet bij de uitstapbruggen komen, u wordt zo met boten naar de gate vervoerd'quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat het vliegtuig zo gaat landen "dit is uw gezagvoerder/kapitein/piloot/whatever, we komen zo aan in Atlantisch schiphol, het was leuk u gevlogen te hebben."
Dan zeggos ikkos griekos pratosquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strakkos kunnos je niet anders meer pratos en denkos ze wat een mongolos is dattos.
Durf niet om mij heen te kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
zie je mensen al kijken: " die heeft de gekke bitterballen ziekte"?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
Mond en snackzeer - Te hete snack in de mond gestopt.
[ afbeelding ]
Wordt het zo erg?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet je maandag weer werken ballie?
Wordt komend etmaal zo'n 30-40 mm regen verwachtquote:
Gelukkig woon ik 3 hoogquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt komend etmaal zo'n 30-40 mm regen verwacht
Alleen degenen met zwembandjes gaan dit overleven, survival of the fattest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt komend etmaal zo'n 30-40 mm regen verwacht
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allen degenen met zwembandjes gaan dit overleven, survival of the fattest.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch maar eens een genealogisch onderzoekje doen binnenkort.
Boos sissen als ze terugkomt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Er is een vrouw naar het toilet gegaan. Daar wachten we nu allemaal op. Iedereen boos
Met poep gooien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boos sissen als ze terugkomt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Er is een vrouw naar het toilet gegaan. Daar wachten we nu allemaal op. Iedereen boos
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Hoeveel kilometer ga je lopen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnetje komt doorzo even de was in de machine en op naar de wandelarij
Godverdomme het is ook nooit goed hequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
De ironie![]()
https://www.ad.nl/show/kr(...)ep-schamen~a9ce5f3d/
mja wie stemt er op uberhaupt, volgens mij is het sowieso een testosteronfeestjequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godverdomme het is ook nooit goed heBlijkbaar waren de vrouwen niet de beste, jammer dan. Volgend jaar is het wellicht andersom.
Schijnt dat vorig jaar 100 procent van de kinderen uit vrouwen zijn geboren, oneerlijk, kutwijven ook allemaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
De ironie![]()
https://www.ad.nl/show/kr(...)ep-schamen~a9ce5f3d/
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dat vorig jaar 100 procent van de kinderen uit vrouwen zijn geboren, oneerlijk, kutwijven ook allemaal
geen verandering met nu toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Over vijf jaar heb je met spoed een open hart operatie nodig en staat er een kwijlende mongool aan de snijtafel want iedereen is gelijk
Heb echt een tyfushekel aan die stad, nou iig het verpauperde element ervan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen die tot tien kon tellen is daar al sinds een generatie of drie vertrokken.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-vernield~af605092/
CorpsballenWat bezielt die mensen?
Komen ze weer mooi mee weg.quote:en er is niemand aangehouden.
Inmiddels is Vindicat meer een criminele organisatie dan studentenvereniging.. maar okquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelukkig is het pas de eerste keer dat ze in het nieuws zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AchterlijkIk zou als burgemeester dat hele Vindicat een poosje dichtdoen.
Ja, ik snap dat niet. Jongens en meisjes die mogen studeren, behoorlijk bevoorrecht dus. En dan toch zo’n puinhoop willen maken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inmiddels is Vindicat meer een criminele organisatie dan studentenvereniging.. maar ok
Zet de gaskraan maar weer openquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moest echt nachtenlang doorstampen als een dolle.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat soort dingen kwamen niet eens in mij op toen ik student was
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:32 schreef dud0r het volgende:
Pindakaas Snickers gehaald. Eens kijken of dat lekker is
Deze generatie is veel slimmer dus meer tijd om te rellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest echt nachtenlang doorstampen als een dolle.
Denk het ook, zeker in Groningenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze generatie is veel slimmer dus meer tijd om te rellen
Was je vriendinnetje zo veeleisend?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest echt nachtenlang doorstampen als een dolle.
Ontzettend beschaafde slimme mensenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk het ook, zeker in Groningen
Maak je foto van je lunch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat moet wel fake news zijn
Dit kan echt niet
Ik heb hier zo m'n bedenkingen bij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:32 schreef dud0r het volgende:
Pindakaas Snickers gehaald. Eens kijken of dat lekker is
Alleen op zondagochtend van 09:00 tot 13:00, wekelijkse kost.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was je vriendinnetje zo veeleisend?
Chocolade en pindakaas combineert toch primaquote:
Is natuurlijk ook niet zo dat ze van te voren denken en dan gaan we vanavond lekker bussen vernielen. Zulke dingen heb ik ook nooit gedaan, maar zat ook niet bij een studentenvereniging ofzo. Maar dronken baldadige stapavondjes wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat soort dingen kwamen niet eens in mij op toen ik student was
Ja geen tijd toch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben niks van die makrelen gezien tijdens je vakantie
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chocolade en pindakaas combineert toch prima
Ik niet, zat te FOK!ken op m'n zolderkamerquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet zo dat ze van te voren denken en dan gaan we vanavond lekker bussen vernielen. Zulke dingen heb ik ook nooit gedaan, maar zat ook niet bij een studentenvereniging ofzo. Maar dronken baldadige stapavondjes wel.
Trap hem eruit en neem een gezonde Twentenaar!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Gergi eet die reese's peanutbutter cups ook altijd, getverdemme
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, zat te FOK!ken op m'n zolderkamer
Zelfs in mijn meest dronken bui zou het niet in me opkomen om bussen te slopenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet zo dat ze van te voren denken en dan gaan we vanavond lekker bussen vernielen. Zulke dingen heb ik ook nooit gedaan, maar zat ook niet bij een studentenvereniging ofzo. Maar dronken baldadige stapavondjes wel.
Makreel is een zeer snelle vis die graag jaagt op scholen jonge haring of spiering. Makrelen kunnen in de jacht op hun prooi een snelheid behalen van 60 kilometer per uurquote:
Je bent op straat een tough cookie geworden?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje een hangjongere.
dat wel, maar dan is het geen snickers.. verwacht dus ook karamel en grote noten..quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chocolade en pindakaas combineert toch prima
Same. Als ik dronken ben val ik altijd in slaapquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs in mijn meest dronken bui zou het niet in me opkomen om bussen te slopenIk snap daar echt helemaal niks van.
Omnomnomquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makreel is een zeer snelle vis die graag jaagt op scholen jonge haring of spiering. Makrelen kunnen in de jacht op hun prooi een snelheid behalen van 60 kilometer per uur
En dan nog is Ballie sneller
Zulke smakelijke visjes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makreel is een zeer snelle vis die graag jaagt op scholen jonge haring of spiering. Makrelen kunnen in de jacht op hun prooi een snelheid behalen van 60 kilometer per uur
En dan nog is Ballie sneller
Baldadigheid. Echt gesloopt is er ook niet he? Ik denk meer zo van oooooh zo'n hamer, die wil ik echt graag hebben! Of wat zou er gebeuren als ik dit kraantje opendraai? En dan met een bus vol van dat soort mensen, stoer doen enzo. Ik praat het niet goed maar vind het ook weer niet ongelofelijk ofzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs in mijn meest dronken bui zou het niet in me opkomen om bussen te slopenIk snap daar echt helemaal niks van.
Oooh ik wel, als ik een Claymore had gehad op mijn 18e zou ik best vaak dronken en naakt zwierende door nachtelijke dorpjes heen gerend zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo goorquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:44 schreef kwiwi het volgende:
Lol nee, maar ik heb er wel heel veel lol gehad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent op straat een tough cookie geworden?
Ik vind dit geen baldadigheid, maar goed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Baldadigheid. Echt gesloopt is er ook niet he? Ik denk meer zo van oooooh zo'n hamer, die wil ik echt graag hebben! Of wat zou er gebeuren als ik dit kraantje opendraai? En dan met een bus vol van dat soort mensen, stoer doen enzo. Ik praat het niet goed maar vind het ook weer niet ongelofelijk ofzo.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
De enige koffie voor deze SC![]()
[ afbeelding ]
Huehue
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same. Als ik dronken ben val ik altijd in slaap
[ afbeelding ]
Huehue
Naja dit dus. Zonder de claymore, Of de naaktheid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ik wel, als ik een Claymore had gehad op mijn 18e zou ik best vaak dronken en naakt zwierende door nachtelijke dorpjes heen gerend zijn.
[ afbeelding ]
Huehue
Laat maar danquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:49 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij zit er een bn-er tegen over mij
Ze is blond
Boys will be boys in order to become men.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja dit dus. Zonder de claymore, Of de naaktheid.
Whut?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:49 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij zit er een bn-er tegen over mij
Ze is blond
Nee maar bedoel zoiets ontstaat uit baldadigheid. En dan gaat het een beetje te ver.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dit geen baldadigheid, maar goed.
Noem je mij nou een jongen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boys will be boys in order to become men.
Die doet toch niet aan mondkapjes?quote:
Ik MOET dan dansen jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Met (veel) alcohol val ik of in slaap, of ik word een soort US met wiebeldansjes.
Ja, dat is toch geen excuus? Hoe dan ook ga je een grens over, of dat nou uit baldadigheid is of uit iets anders. Sowieso blijf je met je poten af van dingen die niet van jou zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar bedoel zoiets ontstaat uit baldadigheid. En dan gaat het een beetje te ver.
Ik geef je geen ongelijk hoor, kan me alleen wel voorstellen hoe zoiets gebeurd zeg maar. En dat is dan een beetje het probleem met alcohol en peerpressure, die grenzen die vervagen dan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is toch geen excuus? Hoe dan ook ga je een grens over, of dat nou uit baldadigheid is of uit iets anders. Sowieso blijf je met je poten af van dingen die niet van jou zijn.
Nee das niet netjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maak een foto, dan kunnen we mee raden
Ze komt mij zo bekend voor :p maar zie alleen bovengezichtquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ze een bn'er is?
K zit echt recht tegen overgaat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een omgevingsfoto met "per ongeluk" haar erop
Geef een beschrijving dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zit echt recht tegen overgaat.
quote:
Dat ene ordinaire ijskonijn?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:00 schreef bitterbal het volgende:
Denk de hele tijd aan de naam fabienne
Roep even “Fabienne” en zwaai naar een denkbeeldig iemand in de bus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:00 schreef bitterbal het volgende:
Denk de hele tijd aan de naam fabienne
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Oh mondkapje gaat af.
Misschien toch niet jongens
Zit al op vliegveldquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roep even “Fabienne” en zwaai naar een denkbeeldig iemand in de bus.
Landing op strand?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Okay, twee travel goals voor komend jaar:
- treinreis in een sleeper car
- vlucht naar Barra met landing op het strand
Rotte paardenbek dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Oh mondkapje gaat af.
Misschien toch niet jongens
Ja die ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is. Bridget Maasland, toch?
Vlucht van Glasgow naar één van de kleinere Hebriden, Barra, met een klein propellertoestel. Barra heeft geen ladingsbanen dus het vliegtuig landt op het strandquote:
en alleen met eb toch? met vloed geen baan..quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vlucht van Glasgow naar één van de kleinere Hebriden, Barra, met een klein propellertoestel. Barra heeft geen ladingsbanen dus het vliegtuig landt op het strand
Die Fabienne was best een suffe muts en niet zo heel erg snugger.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Fabienne is wel knapper dan deze vrouw
Oh god. Zo direct in je bikini op strandquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vlucht van Glasgow naar één van de kleinere Hebriden, Barra, met een klein propellertoestel. Barra heeft geen ladingsbanen dus het vliegtuig landt op het strand
Met een klein laagje water landen ze vertrekken ze ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
en alleen met eb toch? met vloed geen baan..
Gemiddelde temperatuur op Barra is 6 graden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh god. Zo direct in je bikini op strand
En wat is daar verder te doen?
Het is Schotland dus het is er zelden bikiniweer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh god. Zo direct in je bikini op strand
En wat is daar verder te doen?
Oh vet zeg! Weet niet of k dat durfquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een klein laagje water landen ze vertrekken ze ook
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh vet zeg! Weet niet of k dat durf
Dus dan blijf je zitten totdat die weer terug vliegt? :pquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is Schotland dus het is er zelden bikiniweer.
En ik geloof eigenlijk niet dat er op Barra veel te doen is
Ja hebk nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lijkt mij zo supertof
Alleen al zo’n klein toestel is hartstikke leuk.
Kanquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus dan blijf je zitten totdat die weer terug vliegt? :p
Is die kleiner?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens met een luchtfotograaf mee geweest in zijn Cessna.
Was wel een tikje eng
Ja, daar konden 4 passagiers in. Maar het voelde allemaal minder stevig en degelijk dan een auto.quote:
Twin Otter is een handig vliegtuig voor dit soort dingen. Die wordt ook gebruik op Saba, op de kortste landingsbaan die er is. Ze zullen de boel wel flink moeten onderhouden met dat zoute water.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een klein laagje water landen ze vertrekken ze ook
Die deurtjes voelen altijd een beetje iffy.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar konden 4 passagiers in. Maar het voelde allemaal minder stevig en degelijk dan een auto.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Twin Otter is een handig vliegtuig voor dit soort dingen. Die wordt ook gebruik op Saba, op de kortste landingsbaan die er is. Ze zullen de boel wel flink moeten onderhouden met dat zoute water.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Twin Otter is een handig vliegtuig voor dit soort dingen. Die wordt ook gebruik op Saba, op de kortste landingsbaan die er is. Ze zullen de boel wel flink moeten onderhouden met dat zoute water.
Ja, ik vond de bochtjes een beetje eng. Dan leun je tegen zo’n deurtje. En de stoelriemen waren, als ik me goed herinner, alleen heupriemen. Dus dat voelde wel raar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Die deurtjes voelen altijd een beetje iffy.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, bijna 6km, laat de lunch maar komen
Zou extra betalen voor een kinderloze vluchtquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
Als k de baas ben ooit verbied k kinderen onder de 10 om te vliegen
Alles wat met zout water in aanraking komt, heeft veel onderhoud nodig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
onderhoud lijkt dan wel mee te vallen?
Dat hoeft dan niet want ze mogen niet vliegenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou extra betalen voor een kinderloze vlucht
Als de piloot netjes vliegt, leun je niet echt tegen het deurtje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vond de bochtjes een beetje eng. Dan leun je tegen zo’n deurtje. En de stoelriemen waren, als ik me goed herinner, alleen heupriemen. Dus dat voelde wel raar.
Ik vind die witte daar van lekker.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:44 schreef kwiwi het volgende:
Dat zit er ook in. De karamel dan. Geen grote noten. Wel stukjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wel, maar dan is het geen snickers.. verwacht dus ook karamel en grote noten..
zoals ik uit filmpje begrijp valt het voor het vliegveld wel mee dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles wat met zout water in aanraking komt, heeft veel onderhoud nodig.
Ik bedoelde ook het vliegtuig inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik uit filmpje begrijp valt het voor het vliegveld wel mee dus
ja metaal kan slecht tegen zout dus je vliegtuigen moeten idd wat beter onderhouden worden
Baasbal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
Als k de baas ben ooit verbied k kinderen onder de 10 om te vliegen
Pff die haat steeds. Moet dat?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
De grootste zal in het midden zitten..
Mja, hij nam af en toe scherpe bochtjes zodat de fotograaf zijn foto’s kon maken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Als de piloot netjes vliegt, leun je niet echt tegen het deurtje.Die dingen zijn vaak al tientallen jaren oud trouwens.
Ja, dan gaat het soms niet helemaal netjes, maar je kunt ook een scherpe bocht maken zonder dat je tegen de deur leunt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, hij nam af en toe scherpe bochtjes zodat de fotograaf zijn foto’s kon maken.
De piloot was een voormalige straaljagerpiloot bij de luchtmacht, dus misschien vond hij dat soort bochtjes wel lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het soms niet helemaal netjes, maar je kunt ook een scherpe bocht maken zonder dat je tegen de deur leunt.
Oh, ja, dan was-ie vast creatief bezig. Beetje slippen om de fotograaf beter zicht te geven en zo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De piloot was een voormalige straaljagerpiloot bij de luchtmacht, dus misschien vond hij dat soort bochtjes wel lekker
het was aan het regenen toen ik uit supermarkt kwam..quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Het is gelukkig droog gebleven met wandelen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/gezin/j(...)onder-prik~ac5c2e18/
Kom voor!
Apport!
Af!
yeah, right...quote:In het ziekenhuis moest ze haar eigen spuug opruimen.
Ik snap hem niet, Wat hebben hondencommando's precies te maken met een extreme zwangerschapsmisselijkheid?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/gezin/j(...)onder-prik~ac5c2e18/
Kom voor!
Apport!
Af!
Check haar ketting.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, Wat hebben hondencommando's precies te maken met een extreme zwangerschapsmisselijkheid?
Vliegenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ja, dan was-ie vast creatief bezig. Beetje slippen om de fotograaf beter zicht te geven en zo.
Hier begon het net te druppelen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
het was aan het regenen toen ik uit supermarkt kwam..
nu gesmolten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Bijna drie uur over boodschappen gedaan, ik heb een enorme koelkast extra nodigquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn gevoel zei dat het al richting einde van de middag ging, maar het is net half drie geweest
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:42 schreef Ama het volgende:
Net mijn onderzetters opgehaald die iemand heeft gemaakt voor mij (op bestelling).Wat is het voor materiaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga koken voor een grote groep? Feestbanket op het dorpsplein van Foqueville?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna drie uur over boodschappen gedaan, ik heb een enorme koelkast extra nodig
drie uur over boodschappen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna drie uur over boodschappen gedaan, ik heb een enorme koelkast extra nodig
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga koken voor een grote groep? Feestbanket op het dorpsplein van Foqueville?
Nee ik was gewoon door al mijn voorraden heen na het kook- en logeerweekend vorige week, Foqueville feestbanket staat nog steeds op de planningquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
drie uur over boodschappen?
je doet voor een heel weeshuis boodschappen?
Was gister toe aan 30 biertjes hahaquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
Bokbiertje nu, was ik even aan toe na deze werkweek, sláinte
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:42 schreef Ama het volgende:
Net mijn onderzetters opgehaald die iemand heeft gemaakt voor mij (op bestelling).Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klein katertje vandaag?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was gister toe aan 30 biertjes haha
Nou behoorlijk, het was meer de slopende lange week icm losgaan en biertjes gelijk na het werk denk ik..quote:
Zo hoort het, van alle markten thuis.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou behoorlijk, het was meer de slopende lange week icm losgaan en biertjes gelijk na het werk denk ik..
Maar was wel lekker een keer ouderwets uitslapen en uitkateren.
Ik ga nu met mijn dochter naar het Theater.
Ik geloof het meteen, ik dacht laat ik eens doen of ik er kijk op heb.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, denk kleurstof en van die zilverkleurige vlokken.
Lijkt me tof materiaal om mee te werken, soort giethars. Maar vrij duur.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen, ik dacht laat ik eens doen of ik er kijk op heb.
Je bikini roest?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
Zand van het strand van Durres lijkt meer ijzer te bevatten dan het zand van Den Haag.
Is zeker tof,ik heb er een tijdje mee gewerkt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me tof materiaal om mee te werken, soort giethars. Maar vrij duur.
Heb zo'n pakketje gekocht, heb er nog niet mee gewerkt. Zitten malletjes bij en hars en kleurstof was iets van 22 euro...quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me tof materiaal om mee te werken, soort giethars. Maar vrij duur.
quote:
Cool! En is dat dan een beetje een groot flesje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb zo'n pakketje gekocht, heb er nog niet mee gewerkt. Zitten malletjes bij en hars en kleurstof was iets van 22 euro...
Ja zoiets idd en er zit een zilveren rand om heen maar weet niet hoe dat is gedaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, denk kleurstof en van die zilverkleurige vlokken.
Rustig. Beetje serie kijken en huishouden doen. En daar?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
Hoe staat het leven in Foqueville op deze zonnige zaterdag?
Net een wandeling gemaakt, nu beetje FOK!ken, huishouden doen, en kijken wat er zoals op amazon prime te bekijken valtquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Rustig. Beetje serie kijken en huishouden doen. En daar?
Even pakketje erbij gehaald. Er zitten 10 x 30 ml flesjes in en 16 kleurtjes..quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Cool! En is dat dan een beetje een groot flesje?
Squid Game al gekeken?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net een wandeling gemaakt, nu beetje FOK!ken, huishouden doen, en kijken wat er zoals op amazon prime te bekijken valt
Volgens mij heb jij dat altijd in je achterhoofd: activiteiten voor de kids verzinnenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee spelen met mijn magneten, beetje kijken of ik er een leuke activiteit van kan maken voor op het werk.
Heb de magneten die ik daar gebruikte daar achtergelaten want die meiden vonden het zo tof.
Oh dat valt me mee, ga je er hangers ofzo van maken?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Even pakketje erbij gehaald. Er zitten 10 x 30 ml flesjes in en 16 kleurtjes..
Rustig. Kapper geweest, broek gekocht, boodschappen gedaan, wasjes aan het draaien, kopjes koffie gedronken en filmpjes op youtube gekekenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
Hoe staat het leven in Foqueville op deze zonnige zaterdag?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat altijd in je achterhoofd: activiteiten voor de kids verzinnen
Yups daarom denk ik ook dat honderden kindjes Liesje over 80 jaar nog kennen als dat leuke lieve juffie <------quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat altijd in je achterhoofd: activiteiten voor de kids verzinnen
Leuk hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Daar begint het wel altijd mee. En dan ga ik het eerst zelf testen. En dan vind ik het zelf weer veel te leuk en dan zit ik zo een hele dag met magneten in het zand in Durres te roeren.
Dat blijft wel hangenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups daarom denk ik ook dat honderden kindjes Liesje over 80 jaar nog kennen als dat leuke lieve juffie <------van de opvang.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups daarom denk ik ook dat honderden kindjes Liesje over 80 jaar nog kennen als dat leuke lieve juffie <------van de opvang.
Goed, Gergi zit te gamen en ik zit lekker te chillen in m'n kwiwi kamerquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi hoe bevalt je eerste weekje samenwonen?
Ja dit jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik heb altijd het idee dat Liesje het perfecte beroep voor haar karakter gevonden heeft
Dit klinkt echt perfect.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed, Gergi zit te gamen en ik zit lekker te chillen in m'n kwiwi kamer
Nawww.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zeker ja!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik heb altijd het idee dat Liesje het perfecte beroep voor haar karakter gevonden heeft
Lekker en broodnodig is dat hè, dat je jezelf even terug kunt trekken om de batterijtjes op te laden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spijker. Kop.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker en broodnodig is dat hè, dat je jezelf even terug kunt trekken om de batterijtjes op te laden.
Ben met koperdraad bezig momenteel. Maak kleine boompjes. Kan er bloemblaadjes van maken, maar nog niet geprobeerd..quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat valt me mee, ga je er hangers ofzo van maken?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ooit een natuurkunde lerares, die had ook het perfecte beroep gevonden. Iedereen mocht haar, want je kon gewoon zien dat ze oprecht plezier had in leerlingen op een leuke en creatieve manier natuurkunde te leren. Ik volg haar op Facebook en ook nu ze met pensioen is post ze elke week een leuk experiment met filmpje erbijquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zeker ja!Het is niet veel uren maar zou echt niets anders willen doen. Wie kan er nou zeggen dat die betaald wordt om de hele middag een beetje te spelen, knutselen, proefjes doen enzo.
Af en toe een tripje tussendoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zeker ja!Het is niet veel uren maar zou echt niets anders willen doen. Wie kan er nou zeggen dat die betaald wordt om de hele middag een beetje te spelen, knutselen, proefjes doen enzo.
Wat was er met die magneten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Daar begint het wel altijd mee. En dan ga ik het eerst zelf testen. En dan vind ik het zelf weer veel te leuk en dan zit ik zo een hele dag met magneten in het zand in Durres te roeren.
Oooohja, dat had je een tijdje terug gepost en had ik opgezocht, dat zag er heel leuk uit! Zouden kinderen dat ook kunnen denk je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ben met koperdraad bezig momenteel. Maak kleine boompjes. Kan er bloemblaadjes van maken, maar nog niet geprobeerd..
Wat leuk! Heb je dat wel eens aan haar verteld? Dat je met zoveel plezier terugdenkt aan haar lessen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ooit een natuurkunde lerares, die had ook het perfecte beroep gevonden. Iedereen mocht haar, want je kon gewoon zien dat ze oprecht plezier had in leerlingen op een leuke en creatieve manier natuurkunde te leren. Ik volg haar op Facebook en ook nu ze met pensioen is post ze elke week een leuk experiment met filmpje erbij![]()
Paar jaar gelden woonde ik op een klein flatje bij een meisje in, kwam net uit een enorm huis ook, toen heb ik na een paar maanden een wit kraakpand erbij genomen voor 200 euro per maand puur om lekker op mezelf te kunnen zijn, dikke toelie, ik heb dat echt nodigquote:
Denk dat het best moeilijk is voor kinderen. Maar wie weet, je kan het altijd proberen. Misschien is de papieren variant wel makkelijker. Is ook heel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oooohja, dat had je een tijdje terug gepost en had ik opgezocht, dat zag er heel leuk uit! Zouden kinderen dat ook kunnen denk je?
Ja, al haar oud leerlingen zeggen dat op facebook ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb je dat wel eens aan haar verteld? Dat je met zoveel plezier terugdenkt aan haar lessen?
Ja ik ken ook iemand die gewoon een eigen studio heeft gehuurd waar ie dan een paar keer per week even heen gaat om te ontspannen. Maar dat is omdat ie het thuis te druk vindt met de kinderen, dus dat is weer wat andersquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar jaar gelden woonde ik op een klein flatje bij een meisje in, kwam net uit een enorm huis ook, toen heb ik na een paar maanden een wit kraakpand erbij genomen voor 200 euro per maand puur om lekker op mezelf te kunnen zijn, dikke toelie, ik heb dat echt nodig
Dat ik nu zo waanzinnig dol op geschiedenis ben, komt door één leraar op de basisschool die daar geweldig over kon vertellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, al haar oud leerlingen zeggen dat op facebook ook
Had ik zo iemand maar gehad voor geschiedenis.. Ik denk dat dat met de juiste leraar echt een heel leuk vak kan zijn. Maar ik had een half dood figuur die bijna met pensioen gingquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ik nu zo waanzinnig dol op geschiedenis ben, komt door één leraar op de basisschool die daar geweldig over kon vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |