SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, wilde dit weekend een reis boeken "incl transfer", maar kan beter gewoon ee taxi nemen anders zit ik straks ook 1.5u in een busquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk 1.5 uur ofzo. Je gaat meerdere hotels af
Je bent straks mooi op tijd thuis voor de aankomende zondvloedquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk 1.5 uur ofzo. Je gaat meerdere hotels af
Ja al is het ook wel even rijden naar het vliegveld. Denk dat k taxi te duur had gevonden al weet k de prijs nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, wilde dit weekend een reis boeken "incl transfer", maar kan beter gewoon ee taxi nemen anders zit ik straks ook 1.5u in een bus
Lees het jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent straks mooi op tijd thuis voor de aankomende zondvloed
dat het vliegtuig zo gaat landen "dit is uw gezagvoerder/kapitein/piloot/whatever, we komen zo aan in Atlantisch schiphol, het was leuk u gevlogen te hebben."quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Strakkos kunnos je niet anders meer pratos en denkos ze wat een mongolos is dattos.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
We wachtos nu op mensos bij een hotellos
'We kunnen helaas niet bij de uitstapbruggen komen, u wordt zo met boten naar de gate vervoerd'quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat het vliegtuig zo gaat landen "dit is uw gezagvoerder/kapitein/piloot/whatever, we komen zo aan in Atlantisch schiphol, het was leuk u gevlogen te hebben."
Dan zeggos ikkos griekos pratosquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strakkos kunnos je niet anders meer pratos en denkos ze wat een mongolos is dattos.
Durf niet om mij heen te kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
zie je mensen al kijken: " die heeft de gekke bitterballen ziekte"?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
Mond en snackzeer - Te hete snack in de mond gestopt.
[ afbeelding ]
Wordt het zo erg?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet je maandag weer werken ballie?
Wordt komend etmaal zo'n 30-40 mm regen verwachtquote:
Gelukkig woon ik 3 hoogquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt komend etmaal zo'n 30-40 mm regen verwacht
Alleen degenen met zwembandjes gaan dit overleven, survival of the fattest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt komend etmaal zo'n 30-40 mm regen verwacht
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allen degenen met zwembandjes gaan dit overleven, survival of the fattest.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch maar eens een genealogisch onderzoekje doen binnenkort.
Boos sissen als ze terugkomt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Er is een vrouw naar het toilet gegaan. Daar wachten we nu allemaal op. Iedereen boos
Met poep gooien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boos sissen als ze terugkomt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Er is een vrouw naar het toilet gegaan. Daar wachten we nu allemaal op. Iedereen boos
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Hoeveel kilometer ga je lopen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnetje komt doorzo even de was in de machine en op naar de wandelarij
Godverdomme het is ook nooit goed hequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
De ironie![]()
https://www.ad.nl/show/kr(...)ep-schamen~a9ce5f3d/
mja wie stemt er op uberhaupt, volgens mij is het sowieso een testosteronfeestjequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godverdomme het is ook nooit goed heBlijkbaar waren de vrouwen niet de beste, jammer dan. Volgend jaar is het wellicht andersom.
Schijnt dat vorig jaar 100 procent van de kinderen uit vrouwen zijn geboren, oneerlijk, kutwijven ook allemaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
De ironie![]()
https://www.ad.nl/show/kr(...)ep-schamen~a9ce5f3d/
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dat vorig jaar 100 procent van de kinderen uit vrouwen zijn geboren, oneerlijk, kutwijven ook allemaal
geen verandering met nu toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Over vijf jaar heb je met spoed een open hart operatie nodig en staat er een kwijlende mongool aan de snijtafel want iedereen is gelijk
Heb echt een tyfushekel aan die stad, nou iig het verpauperde element ervan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen die tot tien kon tellen is daar al sinds een generatie of drie vertrokken.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-vernield~af605092/
CorpsballenWat bezielt die mensen?
Komen ze weer mooi mee weg.quote:en er is niemand aangehouden.
Inmiddels is Vindicat meer een criminele organisatie dan studentenvereniging.. maar okquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelukkig is het pas de eerste keer dat ze in het nieuws zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AchterlijkIk zou als burgemeester dat hele Vindicat een poosje dichtdoen.
Ja, ik snap dat niet. Jongens en meisjes die mogen studeren, behoorlijk bevoorrecht dus. En dan toch zo’n puinhoop willen maken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inmiddels is Vindicat meer een criminele organisatie dan studentenvereniging.. maar ok
Zet de gaskraan maar weer openquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moest echt nachtenlang doorstampen als een dolle.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat soort dingen kwamen niet eens in mij op toen ik student was
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:32 schreef dud0r het volgende:
Pindakaas Snickers gehaald. Eens kijken of dat lekker is
Deze generatie is veel slimmer dus meer tijd om te rellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest echt nachtenlang doorstampen als een dolle.
Denk het ook, zeker in Groningenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze generatie is veel slimmer dus meer tijd om te rellen
Was je vriendinnetje zo veeleisend?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest echt nachtenlang doorstampen als een dolle.
Ontzettend beschaafde slimme mensenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk het ook, zeker in Groningen
Maak je foto van je lunch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat moet wel fake news zijn
Dit kan echt niet
Ik heb hier zo m'n bedenkingen bij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:32 schreef dud0r het volgende:
Pindakaas Snickers gehaald. Eens kijken of dat lekker is
Alleen op zondagochtend van 09:00 tot 13:00, wekelijkse kost.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was je vriendinnetje zo veeleisend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |