Daarin schreef de Achterhoeker dat iedereen die geen coronaprik wil, vanaf nu 'een Asociale Achterlijke Wappie' ofwel een 'A.A.W.er' moet worden genoemd. "Een beetje duidelijkheid in deze tijden is wel gewenst, lijkt me", voegde hij daaraan toe.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Standbeeld van Bennie Jolink monddood gemaakt: 'Zwijgen is beter'
HUMMELO - "Waarover men geen verstand heeft, is zwijgen beter." Het standbeeld van zanger Bennie Jolink in Hummelo werd zondagmiddag aangetroffen met deze tekst op een stuk tape. Dit was geplakt over de mond van de Achterhoeker.
Gezond verstand in de Achterhoek, Bennie kan beter zijn mond houden
Ja maar BrEAKinG NeWSSSS!!! We GoT THEm!!quote:Op maandag 4 oktober 2021 06:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoeveel sterven er normaal in die leeftijdscategorie?
Op zich is dit geen nieuws, Lareb komt met vergelijkbare cijfers, die gewoon openbaar zijn.
Logisch dat jij je bij dit soort lompe en idiote uitspraken thuisvoelt. Genoeg mensen die daar anders over denken gelukkig. Elk nadeel heeft zijn voordeel: het gros van NL kan Bennie toch niet verstaan.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarin schreef de Achterhoeker dat iedereen die geen coronaprik wil, vanaf nu 'een Asociale Achterlijke Wappie' ofwel een 'A.A.W.er' moet worden genoemd. "Een beetje duidelijkheid in deze tijden is wel gewenst, lijkt me", voegde hij daaraan toe.
Duidelijke mening!
Lomp nuchter en recht door zee.. jup achterhoeker!
Hilarisch dat jij iemand anders verwijt lompe en idiote uitspraken te doen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Logisch dat jij je bij dit soort lompe en idiote uitspraken thuisvoelt. Genoeg mensen die daar anders over denken gelukkig. Elk nadeel heeft zijn voordeel: het gros van NL kan Bennie toch niet verstaan.
Moet ik ff alle lompe en idote post van je quoten? Geef me ff een week want dat zijn er nogal wat.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Mij hoor je geen vuige uitspraken doen over gevaccineerden. Alle mensen zijn en blijven gelijk met of zonder spuit Jan.
Ja pcies ik had het er nog bij toegevoegd maar je was me voor.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Logisch dat jij je bij dit soort lompe en idiote uitspraken thuisvoelt. Genoeg mensen die daar anders over denken gelukkig. Elk nadeel heeft zijn voordeel: het gros van NL kan Bennie toch niet verstaan.
Oh en ik ben zelf Achterhoeker.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Moet ik ff alle lompe en idote post van je quoten? Geef me ff een week want dat zijn er nogal wat.
Jouw woorden, ik denk niet zo over gevaccineerde mensen. Gelukkig kwam je topic niet echt van de grond.quote:Interessant artikel, maar volgens mij zijn ze het alle drie.
Wanneer komt BPOC nou eens naar buiten met hun bevindingen... Oh wacht, daar moet je wel eerst voor doneren... Sterker nog, je moet doneren om een melding te doen..quote:
Jamaar... koorts hoort in die zin ook een beetje bij vaccins. Het hoort bij een gezond immuunsysteem wat aan de slag gaat. Waarom klinkt dat vals?quote:
Heerlijk stukje character assassination, in een blad dat notabene zichzelf 'gezond verstand' noemt.quote:
Waar is dit?quote:
Je moet toch wat verzinnen om Lareb onderuit te halenquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jamaar... koorts hoort in die zin ook een beetje bij vaccins. Het hoort bij een gezond immuunsysteem wat aan de slag gaat. Waarom klinkt dat vals?
Hardop gelachenquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Mij hoor je geen vuige uitspraken doen over gevaccineerden. Alle mensen zijn en blijven gelijk met of zonder spuit Jan.
Wat precies? Ze volspuiten met zooi of ze in een konijnenpakkie rond laten huppelen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, kinderen op die manier inzetten is ook twijfelachtig...
Welke kinderen worden er precies volgespoten met "zooi"quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:06 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wat precies? Ze volspuiten met zooi of ze in een konijnenpakkie rond laten huppelen?
Doe je dat echtquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heerlijk stukje character assassination, in een blad dat notabene zichzelf 'gezond verstand' noemt.
Dan zou ik kwalitatief hoogwaardiger materiaal verwachten dan dit.
You can see how in WW2 neighbours turned on neighbours, these people think they are superior.quote:
Je mag t niet vergelijken met WW2 dat is te confronterend voor de evil mensen die aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
You can see how in WW2 neighbours turned on neighbours, these people think they are superior.
Sterke reactie onder het filmpje.
In COR vonden ze het ook heel normaal dat een meisje van 13 (1 keer gevaccineerd) werd geweigerd in de bios , wat een eng volk. gatverdamme.
We doen wat we willen.. ben wel klaar met die kneuzen die bepalen hoe we moeten leven en wat me mogen zeggen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Je mag t niet vergelijken met WW2 dat is te confronterend voor de evil mensen die aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan.
Dit is het idd.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Je mag t niet vergelijken met WW2 dat is te confronterend voor de evil mensen die aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan.
Want een gratis test is teveel gevraagd?quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
We doen wat we willen.. ben wel klaar met die kneuzen die bepalen hoe we moeten leven en wat me mogen zeggen.
Dezelfde mensen die het normaal vinden dat een meisje van 13 die met haar vriendinnetjes een film wil kijken wordt geweigerd (omdat ze 1 keer is gevaccineerd ipv 2 ), dan ben je heel ver afgegleden als mens. Ben je in mijn opinie sowieso als je meewerkt aan die nazistische beleid.
Thierry ? Jij hier?quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ah oke Wybren danquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Je voelt je blijkbaar aangesproken. Evil much?
Coronacrisis bracht omstreden Amerikaanse softwaremaker aan tafel bij Nederlandse overheidquote:Tijdens de coronacrisis biedt softwareleverancier Palantir Technologies NL zes Veiligheidsregio’s in Zuid-Nederland hulp bij het maken van een ‘coronadashboard’.
Palantirs software voor data-analyse mag gratis worden gebruikt, maar moet de leverancier ook toegang bieden tot het netwerk van de Veiligheidsregio’s: politie, brandweer, rampenbestrijders en andere (overheids)instellingen op het gebied van veiligheid en crisisbeheersing.
Palantir is omstreden: de software van het bedrijf wordt gebruikt om privacygevoelige databronnen aan elkaar te knopen, waardoor uiterst verfijnde profielen van burgers ontstaan. Volgens Amnesty International schendt het techbedrijf daarmee mensenrechten.
Uit interne documenten blijkt hoe regionale ambtenaren zich tijdens de crisis inspanden om Palantir te helpen zich bij overheden op de kaart te zetten.
Benieuwd naar je reactie zodra het 2g systeem wordt ingevoerd.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:23 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Want een gratis test is teveel gevraagd?
Vraag me af of bepaalde groepen
in 40-45 dezelfde optie hadden..
Weet trouwens wel zeker dat niemand het normaal vindt maar dat men snapt waarom dit nu even nodig is
Subtiel verschil met jouw aannames
Pfizermectin?quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:45 schreef devlinmr het volgende:
https://www.volkskrant.nl/cs-b6045db9
En gaan we hier deze pil (een virusremmer) die de replicatie van het virus remt wel nemen?
Ondanks big Pharma enzo?
Welk virus?quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:45 schreef devlinmr het volgende:
https://www.volkskrant.nl/cs-b6045db9
En gaan we hier deze pil (een virusremmer) die de replicatie van het virus remt wel nemen?
Ondanks big Pharma enzo?
Weet niet of ik moet lachen of huilenquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Das gibt's doch nicht
[ twitter ]
Wilde 'm net delen. Dit ís intensieve menshouderij.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Das gibt's doch nicht
[ twitter ]
Alu hoedje 2021 😂quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:13 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]
Het type persoon welke regelmatig het woord wappie in de mond neemt.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:12 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Wilde 'm net delen. Dit ís intensieve menshouderij.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:13 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]
Het type persoon welke regelmatig het woord wappie in de mond neemt.
Ik zou de huidige situatie eerder vergelijken met WW1 1918 om precies te zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
want?quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zou de huidige situatie eerder vergelijken met WW1 1918 om precies te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |