quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Truequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:32 schreef FOKoffieleut het volgende:
weinig zonuren in stadskanaal de zomer
Dat deed je expresquote:
Alsof een man een vrouw daarop afwijst. Maar klinkt wel leuk bij de mannen onder elkaar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:35 schreef tja77 het volgende:
Ze moet goed kunnen pijpen.
Heeft dat al ooit iemand gezegd?
Undercut is zoooo 2016quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn haar en baard zijn wel to die for.![]()
5 maanden single.
Heb hem nooit getroffen in mijn competitie, ik zou hem vermorzelen met z’n schriele lichaampje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Internationaal toernooien gespeeld? Ken jij deze gozert?
Ik vind dat wel een belangrijke kwaliteit, echter kom je daar lang niet altijd achter op je eerste date.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof een man een vrouw daarop afwijst. Maar klinkt wel leuk bij de mannen onder elkaar.
Tom.. ik ken alleen Tom Okkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb hem nooit getroffen in mijn competitie, ik zou hem vermorzelen met z’n schriele lichaampje.
Die Spaanse van gister was leuker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk meisje wel. Eens niet dom en/of irritant.
Echt he.. hoe moeilijk kan het zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is te stom om een spatie in de naam te doen.
Gewoon consequent guzzz zeggen. Vermoeiend. Al doet hij het vast niet expres.quote:
Niet iedereen is een kandidaat voor Boer zoekt Vrouwquote:
Ietwat obese daarvoor zelfs nog.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:40 schreef DKUp het volgende:
Hij heeft wel het figuur van iemand uit India.
Vind je? Ik vind hem wat vrouwelijks hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk die blush op de wangen. Oh, jukbeenderen zelfs
Het zijn net mensenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Valt me op dat zulken vaker die wens hebben
Sommige willen er ook van af ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet alle mensen willen een kind
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Aaah, hij was zo dapper om eerst te gaan.
Denk ik ook elke dag. Oké 28.quote:
Ja ik zag het ook in hemquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Dus zo ziet Joep van ‘t hek er uit met haar
Die zag er wel wat anders uitquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef Rickocum het volgende:
Deze knakker was vorige week nog in Lang Leve de Liefde.
Inderdaad, als Victor er zou werken zouden ze het prima vindenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:52 schreef Poefbank het volgende:
Je bent gewoon eng. Daarom vinden vrouwen het niet fijn.
Ze wil wel snel weg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze gaan wel sneller naar de tafel heb ik het idee.
Prom night vs luie zondagquote:
Vermoeiend. Begon al met het contract om mee te doen.quote:
Lippen zijn het enige leuke.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Die lippen
Doen alsof je een geil wijf bent terwijl je dat absoluut niet bent
Dat. Gelukkig zien we dit soort mensen weinig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:58 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk. Lekker bewust van de camera's.
Oh, jij kent r?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Die lippen
Doen alsof je een geil wijf bent terwijl je dat absoluut niet bent
Warm, warm.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:56 schreef Scuidward het volgende:
Kijken wat voor een rugby-speler ze daar tegenover zetten.
Ik zou kapot gaan van de hitte in zo'n trui in die settingquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:00 schreef tja77 het volgende:
Max heeft een kabeltrui aangetrokken.
Gewoon omdat het kan.
Jij weet dat het geen geile nozem is?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zie haar toch? Kijk gewoon door haar make-up heen.
Leeftijdsverschil is wel erg grootquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:01 schreef Buitendam het volgende:
Ze hadden deze mannenmodeKONING aan Maxime moeten koppelen.
Ja op die manier, qua handelingen enzo weet ik niet. Maar ze is niet superknap bedoel ik, terwijl ze dat wel denkt van zichzelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij weet dat het geen geile nozem is?
Dat weet je toch niet?
Misschien een beetje onzeker maar lust ze er wel pap van.
Dat is slechts een nummer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil is wel erg groot
Ja die jaquote:
Ja, maar dan Schele Sjakiequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:02 schreef Fosive het volgende:
Iemand die zei dat hij op Sjakie van Flodder lijkt had het wel echt bij het goede eind
black don't crackquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt ouder maar heeft een prachtige huid.
Wordt dat ook in first dates gebruikt dat woord? Had er net een topic over geopendquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er slanke mensen die het woord comfort food gebruiken?Nog nooit gehoord.
Marketing is idd ook om te jeuken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:06 schreef Scuidward het volgende:
Sommige mensen zijn echt zo, geloof direct dat ze in de marketing werkt.
Lekker gemaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marketing is idd ook om te jeuken.
Alleen dikkies. Net als mensen die sowieso teveel over eten praten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wordt dat ook in first dates gebruikt dat woord? Had er net een topic over geopend
KLB / Mensen wier 'comfort food' zeggen
Comfort food is voor mij voedsel dat lang gestoofd/gesudderd heeft. Oftewel waar je tijd voor neemt. Heeft niks met slankheid te maken......volgens mij dan hèquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er slanke mensen die het woord comfort food gebruiken?Nog nooit gehoord.
Nee, je bent de enige die deze definitie gebruiktquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Comfort food is voor mij voedsel dat lang gestoofd/gesudderd heeft. Oftewel waar je tijd voor neemt. Heeft niks met slankheid te maken......volgens mij dan hè
Ik heb het Braddie nog nooit horen zeggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen dikkies. Net als mensen die sowieso teveel over eten praten.
Dat is ook gewoon zo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Comfort food is voor mij voedsel dat lang gestoofd/gesudderd heeft. Oftewel waar je tijd voor neemt. Heeft niks met slankheid te maken......volgens mij dan hè
High-Coffeequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:10 schreef Fosive het volgende:
Met zijn omvang geloof ik niet dat hij het dessert skipt
Het is maar waar je je druk om kunt makenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Lekker met je elleboog op tafel eten, bouwvakster
Gewoon 2 keer hoofdgerecht kan ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:10 schreef Fosive het volgende:
Met zijn omvang geloof ik niet dat hij het dessert skipt
Is 100% zeker lippenstiftquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Nog steeds benieuwd of die blush en rode lippen van nature zo is.
Tsja, stukje opvoedingquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om kunt maken
Zij is niet 100% Nederlands volgens mij.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Is die man nou kwart indo ofzo? Hence de ogen en gebrek aan wenkbrauwen.
Het is gewoon troostrijk eten, vaak eenvoudig, maar smakelijk (en vullend). Ik zelf zeg het overigens nooit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
HIJ.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zij is niet 100% Nederlands volgens mij.
Maar ik kan erlangs zitten….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |