quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Truequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:32 schreef FOKoffieleut het volgende:
weinig zonuren in stadskanaal de zomer
Dat deed je expresquote:
Alsof een man een vrouw daarop afwijst. Maar klinkt wel leuk bij de mannen onder elkaar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:35 schreef tja77 het volgende:
Ze moet goed kunnen pijpen.
Heeft dat al ooit iemand gezegd?
Undercut is zoooo 2016quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn haar en baard zijn wel to die for.![]()
5 maanden single.
Heb hem nooit getroffen in mijn competitie, ik zou hem vermorzelen met z’n schriele lichaampje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Internationaal toernooien gespeeld? Ken jij deze gozert?
Ik vind dat wel een belangrijke kwaliteit, echter kom je daar lang niet altijd achter op je eerste date.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof een man een vrouw daarop afwijst. Maar klinkt wel leuk bij de mannen onder elkaar.
Tom.. ik ken alleen Tom Okkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb hem nooit getroffen in mijn competitie, ik zou hem vermorzelen met z’n schriele lichaampje.
Die Spaanse van gister was leuker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk meisje wel. Eens niet dom en/of irritant.
Echt he.. hoe moeilijk kan het zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is te stom om een spatie in de naam te doen.
Gewoon consequent guzzz zeggen. Vermoeiend. Al doet hij het vast niet expres.quote:
Niet iedereen is een kandidaat voor Boer zoekt Vrouwquote:
Ietwat obese daarvoor zelfs nog.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:40 schreef DKUp het volgende:
Hij heeft wel het figuur van iemand uit India.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |