Een schuin dak met isolatie uit de tijd van de dinosaurussenquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Christus te paard, nu al 28 in huis?!
Elk jaar hetzelfde. Koop een airco of een ander huis.quote:
Heb een ander huis geen geld voor airco ZureGuyquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde. Koop een airco of een ander huis.
-
21.4 hier.
Was geen vooruitgang dan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb een ander huis geen geld voor airco ZureGuy
Je kunt dit jaar toch wel gewoon een andere temperatuur verzinnen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb een ander huis geen geld voor airco ZureGuy
Ja dat scheelt waar je woontquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:11 schreef Haags het volgende:
Zit nog stabiel op 20.5.
Airco op nog geen enkele etage nodig gehad tot nu toe @:elan
quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Je kunt dit jaar toch wel gewoon een andere temperatuur verzinnen?
In de auto krijg ik vooral last van mijn nek als ik hem aanzet tijdens een rit.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat scheelt waar je woontZit hier al op 23.5 maar ik vind het wel prima tot nu toe. Moet zeggen dat snel verkouden ben als ik dat ding een poos aan zet, ook in de auto
. Heb je daar geen last van dan?
Ja dat is ook irritant inderdaad. Vanavond gaat hij wel aan denk ik, het is klam kutweer.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:22 schreef Haags het volgende:
[..]
In de auto krijg ik vooral last van mijn nek als ik hem aanzet tijdens een rit.
Computerkamer jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:39 schreef Ama het volgende:
Woonkamer: 21.5
Computerkamer: 24.8
Rest van het huis ergens tussen dit in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |