quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:35 schreef Peejtur het volgende:
Dan zou ik het wel doen omdat dat de laatste keer zal zijn dan
Top van je nieuwe huis!!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb deze week te horen gekregen dat ik mag verhuizen, en dat gaat ook tijd in beslag nemen, maar ik ga daar tussendoor ook gewoon shoppen voor @:heywoodu
We gaan nog een eigen topic openen in KAA, maar hier staat alvast een beetje: KAA / Centraal Zweden topic#12: Herfst!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:11 schreef laziness het volgende:
[..]
Wil je daar elders niet meer over vertellen? Spannend!
quote:
Dat kan, we zijn net terug van vakantie. Als je even je naam dm’t kan ik checken of we hem binnen hebben.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:39 schreef laziness het volgende:
Ik heb geen reactie ontvangen op mijn mail enige tijd geleden. Is dat correct?
Dank voor je vertrouwen. We gaan er iets moois van maken!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:18 schreef MaJo het volgende:
@:tanteklara gaat voor mij shoppenIk zal ons even officieel aanmelden
Daar gaan we zeker voorquote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:36 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Dank voor je vertrouwen. We gaan er iets moois van maken!
Dank je wel voor het snelle antwoordquote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:13 schreef superkimmi het volgende:
We zullen iedereen die gekoppeld is, een dm sturen. Zo hebben we dat vorig jaar ook gedaan en het is gelijk een verificatie van je foknaam icm het mailtje![]()
Uiteraard vermelden we alleen dat je gekoppeld bent, maar niet aan wie
Oh jongens, ik kan niet wachten!quote:
Leeuuuk !quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:46 schreef KapiteinIglo het volgende:
Dit jaar gaan @:superkimmi en ik ook weer een gekke roadtrip doen :-)
Wellicht gaan we nog wat ontvangers benaderen of ze het erg vinden als wij wel aan de deur komen, aangezien wij hun identiteit toch al kennen ;-)
Nu al zin in!
Lees hier de avonturen van afgelopen jaar:
FHF / [Kerstpakkettenactie] Epische roadtrip KapiteinIglo en Superkimmi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |