Ja hoor.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:51 schreef Jentin het volgende:
Worden er normaliter vaak pm's/dm's gestuurd voor meer info over de ontvanger? Ik zie hier allemaal van die shopgoden met briljante ideeën en ik zie elk jaar zulke schitterende dingen voorbijkomen... Ik wil graag een pakket maken waar iemand echt blij mee is.
Het is geen persoonlijk verwijt hoorquote:
Ik ben vorig jaar zelf door de gever benaderd via Whatsapp. Op die manier bleef de gever nog steeds anoniem tot de dag van brengen en zo stond hij dus ook in mijn telefoon, als "ArnoNiem"quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:51 schreef Jentin het volgende:
Worden er normaliter vaak pm's/dm's gestuurd voor meer info over de ontvanger? Ik zie hier allemaal van die shopgoden met briljante ideeën en ik zie elk jaar zulke schitterende dingen voorbijkomen... Ik wil graag een pakket maken waar iemand echt blij mee is. Tegelijk voelt het ook weer zo suf: 'Kun je dat niet zelf bedenken?'
Volgens mij is het wat je zelf wil doen. Het is heel bijzonder om zoiets te krijgen en daar hoeven geen bonnetjes bij gegeven worden héquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:49 schreef Adrian4 het volgende:
Hebben jullie iets van richting voor een budget? Ik wil zeker niet te karig zijn, maar wat is nu te genereus?
Te karig of te genereus is hiet niet, het is wat jij kan en wil geven.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:49 schreef Adrian4 het volgende:
Hebben jullie iets van richting voor een budget? Ik wil zeker niet te karig zijn, maar wat is nu te genereus?
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:46 schreef superkimmi het volgende:
En toen kwamen de ontvangers binnen! Dus nu mogen er weer gevers aanmelden haha.![]()
En natuurlijk mogen ontvangers ooo nog steeds. We koppelen zo snel mogelijk alle nieuwe ontvangers, maar hebben een drukke week.
(Onder andere vandaag geregistreerd partner!)
Haha misschien wel het handigstquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
Wil je dat ik die oproep uit de aangekondigde topics haal?
Ja ik wil wel donerenquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:36 schreef superkimmi het volgende:
Morgen gaan we nog 5 pakketten koppelen! Dat lukt vandaag niet meer.
Alleen na die 5 pakketten, zijn er nog 3 ontvangers overdus we zoeken nog 3 hele lieve leuke gevers. Volgens mij wilde @:starhopper wel doneren? Is dat nog steeds zo? Ik denk dat bijvoorbeeld @:houdjemond wel voor je kan shoppen.
Meer combi’s kan ik uit dit topic zo gauw niet halen. Dus roept u maar en denk graag mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |