Een discussie kun je voeren als de informatie te vinden is in de OP.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee.
Bibliografische gegevens kunnen in de OP: auteurs, uitgever, ISBN-nummer, een korte samenvatting etc.
De OP is voor algemene info. Discussie over het boek kan in het topic.
Dit.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:31 schreef RapaNui het volgende:
@:ootje; misschien zijn de schrijvers gewoon in het ooitje genomen met die "tweede memory card" (en andere zaken).
Ze hadden immers die informatie moeten verifiëren, maar dat hebben ze kennelijk niet gedaan. Ze hebben het voor zoete koek geslikt zonder zich af te vragen wie dat ding (als die er werkelijk is geweest) heeft doen verdwijnen en hoe het komt dat het NLse OM niet op de hoogte is/was van het bestaan van een tweede memory card. Wat weten de NLse rechercheurs die daar ter plaatse waren over een tweede memory card? Hebben ze dat aan hun gevraagd?
In het boek is meermaals benadrukt dat de regels van chain of custody en chain of evidence etc. goed waren nageleefd in Panama, terwijl de "tweede memory card" zoekgeraakt is.
Als die kaart echt in die rugzak is gevonden, dan is ie ergens in het traject tussen Alto Romero - David - NFI verdwenen.
Het meest gekke is, dat de schrijvers hier helemaal niet van hebben opgekeken. Misschien realiseren ze zich nu dat die tweede kaart een verzinsel is en dat het hen gewoon is wijsgemaakt.
Een beetje zoals dat verhaal over die koeienhuid.
Ja en die conclusie heeft iedereen hier wel getrokken, ook degene die in het verdwaalscenario geloofde en hier nog meelezen/schrijven.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit.
En schrijvers verklaren echter dat Kris en Lisanne niet op de logische plek zijn gevonden.
Ja, dank je.quote:
ik ben ook weer flink aan het bijlezen.quote:Op maandag 29 november 2021 15:52 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Ja, dank je.
Het zien van zoveel nieuw beeldmateriaal heeft me niet van gedachten doen veranderen. Ik had namelijk gehoopt van wel. Tot nu toe geen aanwijzingen van gevaarlijke plekken o.i.d. Misschien komt dat nog wel, we zullen zien.
Imperfect Plan heeft beschreven hoe zwaar het is om op de Paddock te lopen.
Heb ik in het verleden ook in een aantal posts beschreven. Het loopt kl()te.
ImpPlan beschrijft dat ze dagelijks 5 tot 7 locals voorbij hebben zien lopen vanaf hun camp.
Heb ik ook zo vaak gezegd: K&L kunnen niet ongezien zijn gebeleven daar achter de Mirador. Ik heb destijds ook een inschatting gemaakt van hoeveel mensen in een week tijd moeten zijn langsgelopen. Ik kwam toen (even uit mijn hoofd) uit op 40-50 .
En dan was er één user die steeds herhaalde: "daar komt geen hont".
Ik vraag mij nu echt af wie hem heeft betaald om die fake beweringen te doen.
Ik ook. Ben ook benieuwd naar hun dag foto's van die quebrada en naar hun drone beelden enz.quote:Op maandag 29 november 2021 16:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik ben ook weer flink aan het bijlezen.
Ben benieuwd naar hun nachtfoto’s.
Ken je trouwens het verhaal van The Isdal Woman?quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:10 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Ik ook. Ben ook benieuwd naar hun dag foto's van die quebrada en naar hun drone beelden enz.
Ze hebben al een paar nachtfoto's geplaatst. Wat zijn die beelden scherp zeg. Je ziet het water duidelijk stromen.
Je ziet geen stromend water op de foto's van Kris en Lisanne.
Het geval van de Isdal Woman ken ik. Doet me wat denken aan het geval van de Somerton man.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ken je trouwens het verhaal van The Isdal Woman?
Proberen ze nu ook internationaal op te lossen, hele goede podcast van de BBC.
Met daarboven die boom waar ze laatst een kapmes in vonden..quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:13 schreef THEFXR het volgende:
dit is toch de ideale plek om die twee meiden te kidnappen, paar mensen jagen van achter en je loopt zo in de fuik.
[ afbeelding ]
Die derde Q3 ligt toch bij die verrote hut op de paddock? Daar moet je van het pad af door de paddock om er te komen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:09 schreef RapaNui het volgende:
Die 3e quebrada is best interessant:
1. er is altijd sprake geweest van twee quebrada's achter de mirador waar K&L zouden (kunnen) zijn geweest
2. de 3eQ heeft leuke zwempoeltjes én je kunt erin lopen
3. de 3eQ lijkt rode rotsen te bevatten
4. ouders Kremers zijn na het bereiken van de paddock, 1 uur doorgelopen. Dan zouden Hans en Roelie die 3e quebrada moeten hebben bereikt, maar dat hebben ze niet op film (AFK) gezet. En ze hebben die quebrada ook niet genoemd.
5. In AFK noemt Hans wel "rode rotsen". Laat die derde quebrada nou rode rotsen lijken te hebben
6. Frank vd Goot moet ook langs die 3eQ zijn gelopen, maar in het boek van Marja en Jürgen zegt hij er niets over. In het boek heeft Frank alleen verteld over de eerste en tweede quebrada.
7. Augusto heeft er ook voor gekozen om niets aan Marja en Jürgen te vertellen over die 3eQ
Ik weet niet welke verrotte hut je bedoelt (die platte van Kryt, of die met mierennest van FvdG).quote:Op donderdag 9 december 2021 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die derde Q3 ligt toch bij die verrote hut op de paddock? Daar moet je van het pad af door de paddock om er te komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |