SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kunnen ze zeker wel, alleen ze moeten dan de stuwing de verkeerde kant op zetten. En dat levert teveel kans op schade op bij de gate met losse materialen enzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vroeg me gister opeens af, kunnen vliegtuigen niet achteruit rijden? Omdat ze altijd moeten worden weggeduwd? /Domme vraag
Oeh, ik zie opties voor een nieuwe Final Destination.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kunnen ze zeker wel, alleen ze moeten dan de stuwing de verkeerde kant op zetten. En dat levert teveel kans op schade op bij de gate met losse materialen enzo.
Ze mogen ook pas op x afstand van de gate/gebouwen de motoren starten
Op sommige luchthavens rijden ze wel met reverse thrust achteruit, maar dat is dan in out in the open op de landingsbaan.
quote:
Ben jij een vliegtuig?quote:
ik word al gek als een vliegtuig normaal doet. ik zou dood gaan daar in.quote:
wel een helikopter?quote:
ik vlieg zo weinig dat ik het wel enigsinds spannend vind als ik ga.. terwijl ik weet dat er echt geen reet aan is..quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik word al gek als een vliegtuig normaal doet. ik zou dood gaan daar in.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij die een cavia ziet :p
Het opstijgen en landen vooral.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vlieg zo weinig dat ik het wel enigsinds spannend vind als ik ga.. terwijl ik weet dat er echt geen reet aan is..
Is dit de echte Mr. 4E of toch stiekem een caaf?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vliegen is loik!
Mr. 4E ziet dat anders en knijpt mijn arm blauw of hij gaat mij bijten
hij wil gewoon wat anders doen in het vliegtuigquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vliegen is loik!
ik vlieg ook niet vaak, zolang dat ding in de lucht hangt vind ik het allemaal prima.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vlieg zo weinig dat ik het wel enigsinds spannend vind als ik ga.. terwijl ik weet dat er echt geen reet aan is..
eenmaal geland is het ook echt, "was dat het"
Nee, dat is de enige echte mr. 4Equote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit de echte Mr. 4E of toch stiekem een caaf?
Ja, niet vliegen vooralquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
hij wil gewoon wat anders doen in het vliegtuig
terecht. ik snap zijn pijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vliegen is loik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |