SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kunnen ze zeker wel, alleen ze moeten dan de stuwing de verkeerde kant op zetten. En dat levert teveel kans op schade op bij de gate met losse materialen enzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vroeg me gister opeens af, kunnen vliegtuigen niet achteruit rijden? Omdat ze altijd moeten worden weggeduwd? /Domme vraag
Oeh, ik zie opties voor een nieuwe Final Destination.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kunnen ze zeker wel, alleen ze moeten dan de stuwing de verkeerde kant op zetten. En dat levert teveel kans op schade op bij de gate met losse materialen enzo.
Ze mogen ook pas op x afstand van de gate/gebouwen de motoren starten
Op sommige luchthavens rijden ze wel met reverse thrust achteruit, maar dat is dan in out in the open op de landingsbaan.
quote:
Ben jij een vliegtuig?quote:
ik word al gek als een vliegtuig normaal doet. ik zou dood gaan daar in.quote:
wel een helikopter?quote:
ik vlieg zo weinig dat ik het wel enigsinds spannend vind als ik ga.. terwijl ik weet dat er echt geen reet aan is..quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik word al gek als een vliegtuig normaal doet. ik zou dood gaan daar in.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij die een cavia ziet :p
Het opstijgen en landen vooral.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vlieg zo weinig dat ik het wel enigsinds spannend vind als ik ga.. terwijl ik weet dat er echt geen reet aan is..
Is dit de echte Mr. 4E of toch stiekem een caaf?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vliegen is loik!
Mr. 4E ziet dat anders en knijpt mijn arm blauw of hij gaat mij bijten
hij wil gewoon wat anders doen in het vliegtuigquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vliegen is loik!
ik vlieg ook niet vaak, zolang dat ding in de lucht hangt vind ik het allemaal prima.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vlieg zo weinig dat ik het wel enigsinds spannend vind als ik ga.. terwijl ik weet dat er echt geen reet aan is..
eenmaal geland is het ook echt, "was dat het"
Nee, dat is de enige echte mr. 4Equote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit de echte Mr. 4E of toch stiekem een caaf?
Ja, niet vliegen vooralquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
hij wil gewoon wat anders doen in het vliegtuig
terecht. ik snap zijn pijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vliegen is loik!
opstijgen vind ik juist tof altijd. landen was de laatste keer meh, dacht dat het wel zachter ging..quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het opstijgen en landen vooral.Eenmaal in de lucht is het gewoon een bus.
Urenlang naar films en documentaires van vliegtuigongelukken laten kijken, dat helpt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is de enige echte mr. 4EVolgende keer gaat hij mee in een dwangbuis en moet hij een muilkorf dragen.
Beetje zoiets als Hannibal Lecter
is ook niet altijd het zelfdequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
opstijgen vind ik juist tof altijd. landen was de laatste keer meh, dacht dat het wel zachter ging..
O, die dingen vind ik heerlijk juist. Net als storm op zeequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vlieg ook niet vaak, zolang dat ding in de lucht hangt vind ik het allemaal prima.
opstijgen, landen, turbulentie, "scherpe" bochten draaien.
opstijgen landen primaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vlieg ook niet vaak, zolang dat ding in de lucht hangt vind ik het allemaal prima.
opstijgen, landen, turbulentie, "scherpe" bochten draaien.
Ik zal de tip eens meenemen, maar ik gok dat dit onder mentale martelingen valtquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urenlang naar films en documentaires van vliegtuigongelukken laten kijken, dat helpt.
soms ben je wel wat vreemdquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die dingen vind ik heerlijk juist. Net als storm op zee
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is de enige echte mr. 4EVolgende keer gaat hij mee in een dwangbuis en moet hij een muilkorf dragen.
achtbanen zijn ook kutquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
opstijgen landen prima
scherpe bochten en echte turbulentie voor zover ik weet niet meegemaakt.
wel eens een bocht en dat voelt als een trage achtbaan
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
schip op open zee ben ik nog nooit geweest..quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
+1quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
achtbanen zijn ook kutdus alles wat er op lijkt is kut
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
schip op open zee ben ik nog nooit geweest..
Ja, klopt. Ze hadden het uitgesteld tot oktober na de Brexit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
las net dat je vanaf morgen je paspoort nodig hebt voor engeland
achtbanen kan ik tegenwoordig goed hebben, loopings minder overigens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
achtbanen zijn ook kutdus alles wat er op lijkt is kut
[ afbeelding ]
ah, nooit meer naar de UK dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
las net dat je vanaf morgen je paspoort nodig hebt voor engeland
ik heb geen id kaart. vond dat altijd onnodig aangezien ik een paspoort heb en een rijbewijsquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En niet aankomen met "maar ik heb een id-kaart", want die mag je tegelijk hebben.
ook als je een keertje buiten de EU wil reizen. Niet alleen de UKquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen voor een keertje naar de UK? beetje zonde van de centen
dat is een paar uurtjes leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nou ja en de rest van de wereld?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen voor een keertje naar de UK? beetje zonde van de centen
mja, gebeurd nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ook als je een keertje buiten de EU wil reizen. Niet alleen de UK
ja daar zit ik ook al 2 jaar op te wachten inmiddelsquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HeerlijkZodra het weer kan, ga ik een weekendje op en neer naar Hull
dan is het inderdaad niet nodigquote:
geen enkel land buiten de eu waar ik echt heen zou willenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja en de rest van de wereld?![]()
ik heb trouwens alleen maar een paspoort
Naja, ik kom niet heel veel buiten de EU en dat pasje is op zich wel chill. Zo'n ding is op zich snel genoeg geregeld indien nodig en dus nooit nodig gehad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb geen id kaart. vond dat altijd onnodig aangezien ik een paspoort heb en een rijbewijs
1 is zaken paspoort met meer pagina's ja.. maar heb een 2e erbij omdat je met sommige stempels van land A, bij land B niet binnenkomt.quote:
Oh ja, had je al eens verteld inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1 is zaken paspoort met meer pagina's ja.. maar heb een 2e erbij omdat je met sommige stempels van land A, bij land B niet binnenkomt.
en daar trappen ze inquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1 is zaken paspoort met meer pagina's ja.. maar heb een 2e erbij omdat je met sommige stempels van land A, bij land B niet binnenkomt.
moet je nog bijhouden welke stempels je waar laat zetten ook. klinkt vermoeiendquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja aantonen dat je geen tweede paspoort hebt gaat wat moeilijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Anders zou deze hele constructie niet bestaan
meestal heb je wel een paar weken de tijd voor je er bent, om dat te bedenken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet je nog bijhouden welke stempels je waar laat zetten ook. klinkt vermoeiend
ja die heeft vanochtend al even gedag gezegd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:18 schreef Haags het volgende:
@:dud0r is @:wereldgozer al gesignaleerd?
.amaquote:
Als ze zoveel haast hebben, bellen ze maar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
"Can I get your utmost swift response regarding this tricky issue by any chance?"
Wat een domme zin, koffie
Zit je niet al in Oz dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
K waai uit mijn broek.
De wolken zijn bijna weg maar het is windkracht 25
Ik zit er ook maar een paar uurtjes opquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is een paar uurtjes leuk
op een passagiersboot nog een paar uurtjes langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |