Uiteraard en tot nu toe is het 't spannendste seizoen sinds vele jaren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:20 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Ik zou beide niet leuk vinden. Ik zie liever MAX en HAM strijden op de baan. Daar draait F1 namelijk om.
Maar als je bij voorbaat al een hekel aan Max of Ham hebt...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:50 schreef daNpy het volgende:
Na alle acties en reacties van voornamelijk Mercedes, hoop ik dat Max zo snel mogelijk kampioen is.
Hoe langer het duurt, hoe meer smerige trucjes ze uit gaan halen.
Of Max heeft weer "pech" met een klapband, of Lewis doet een Lewisje zoals hij al vaker heeft laten zien. Laat ze maar lekker even huilen daar bij MB.
De 30 rondes waarin Lewis en Valtteri de tracklimits mochten overschrijden, maar moesten stoppen toen Max dat ook ging doen?quote:
"De klapband"quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
De 30 rondes waarin Lewis en Valtteri de tracklimits mochten overschrijden, maar moesten stoppen toen Max dat ook ging doen?
De fopstraf die Lewis kreeg nadat hij zijn enige WK-concurrent de vangrail instuurde met 250km/h? Of de schuld die Mercedes in Max zijn schoenen schoof, terwijl hij al enige tijd 0 strafpunten op zijn licentie had op dat moment? In tegenstelling tot ene Lewis, wiens domme acties en ronduit onsportieve gedrag regelmatig tot strafpunten leiden.
Het gehuil dat Max niet keek hoe het met Lewis ging, die verwoed uit de grindbak probeerde te komen met een RBR boven hem?
Typerend idd.
Ga anders voetbal kijken, als je zo van toneel houdtquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
"De klapband"
Hou toch op man. Niet zo janken, Calimero.
Beide heeft zijn voordelen Lewis en mercedes met een zuur gezicht te resterende races zien rijden is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:50 schreef daNpy het volgende:
Na alle acties en reacties van voornamelijk Mercedes, hoop ik dat Max zo snel mogelijk kampioen is.
Hoe langer het duurt, hoe meer smerige trucjes ze uit gaan halen.
Of Max heeft weer "pech" met een klapband, of Lewis doet een Lewisje zoals hij al vaker heeft laten zien. Laat ze maar lekker even huilen daar bij MB.
Over 1 ding heeft @daNpy gewoon gelijk. Lewis heeft bij al zijn titelcontenders in ieder geval 1 keer een 'Lewisje' uitgehaald. Ook bij zijn teamgenoten. Zijn gejank dat Max degene is die agressief rijdt, is dan ook volledig onterecht.quote:
Ja, dat zou echt heel grappig zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zou wel grappig zijn als RBR zondag een motor ploft met hun speciale 'Honda tribute livery'. Dan is Leiden weer in last met Helmut Marko en Karen Horner voorop.
In slecht afgestelde auto wil je helemaal niet hebben in de regen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:41 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zullen flink aan het zweten zijn bij de auto van Max Verstappen vanavond. Normaliter zit hij toch 0.3/0.4 minimaal onder de tijden van Perez. Je zag dat ze overduidelijk een setup probleem hebben, de top speed was in orde. In principe kan de regen op geen beter moment komen voor RB op dit moment. De Mercedes ziet er echt top uit dit weekend in droge omstandigheden.
Dat had Max vorig jaar namelijk ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 07:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
In slecht afgestelde auto wil je helemaal niet hebben in de regen.
Daar las ik vorige maand inderdaad al over. Ben benieuwd.quote:
Dit is echt totale bullshit.quote:Op zondag 10 oktober 2021 01:10 schreef koosbasterd het volgende:
Wat Alonso laatst zei dat de Engelsen rijders worden voorgetrokken geloof ik wel. Het is allemaal net iets te toevallig
Stel dat Max voor ligt op Hamilton, en er zijn nog een paar races te gaan, dan zorgen de knakkers aan de top in de F1 dat Max toevallig positief getest wordt. Eitje voor dat soort tuig.
He, wat rot, hij mag even niet meedoen.
zucht
Vroeger had je hier op dit forum een conspiracy topic..is in ene foetsie, dus dan hier maar even posten.
Omdat het een Engels spelletje is. Plus ze zijn in staat en hebben de macht om alles wat met F1 te maken heeft te manipuleren.quote:Op zondag 10 oktober 2021 01:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Leg eens uit dan waarom Engelsen voor worden getrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |