SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Daarom doe ik het raam voor de zekerheid altijd even dicht.
quote:
Geen idee waar jullie het over hebbenquote:Op donderdag 30 september 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn dat voor puberale KLB plaatjes in de OP.
Ik wil ook zalmquote:
fuck off die luister ik nuquote:
kwiwimonsterquote:Op donderdag 30 september 2021 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Rest van de appeltaart van gisteren opgegeten
quote:Op donderdag 30 september 2021 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik krijg snaai-zinquote:Op donderdag 30 september 2021 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Hebben ze in HOngarije ook slagroom zonder suiker. Ik wist dat wel, maar ik merkte het wel in de smaak in Tsjechië drie jaar geleden...quote:
Poekieeeeeequote:Op donderdag 30 september 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Mijn poesje springt al bijna een half uur als een dolle kikker achter een sprinkhaan in huis aan, hup Sprinky
dat vind ik helemaal niksquote:Op donderdag 30 september 2021 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze in HOngarije ook slagroom zonder suiker. Ik wist dat wel, maar ik merkte het wel in de smaak in Tsjechië drie jaar geleden...
Ik vind het wel een beetje raar dat je Tinder dates zulke dingen in je huis laat doen....quote:Op donderdag 30 september 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Mijn poesje springt al bijna een half uur als een dolle kikker achter een sprinkhaan in huis aan, hup Sprinky
In Ierland ook, dat was echt heel raarquote:Op donderdag 30 september 2021 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze in HOngarije ook slagroom zonder suiker. Ik wist dat wel, maar ik merkte het wel in de smaak in Tsjechië drie jaar geleden...
400 gram genot. Zak baby spinazie erbij. Alles bakken. Beetje peper. Omnomnomquote:Op donderdag 30 september 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook zalm![]()
Morgen maar even halen op de markt
Miauwwwquote:Op donderdag 30 september 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje raar dat je Tinder dates zulke dingen in je huis laat doen....
Ik heb zin in groene asperges met zalmquote:Op donderdag 30 september 2021 21:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
400 gram genot. Zak baby spinazie erbij. Alles bakken. Beetje peper. Omnomnom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |