SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Daarom doe ik het raam voor de zekerheid altijd even dicht.
quote:
Geen idee waar jullie het over hebbenquote:Op donderdag 30 september 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn dat voor puberale KLB plaatjes in de OP.
Ik wil ook zalmquote:
fuck off die luister ik nuquote:
kwiwimonsterquote:Op donderdag 30 september 2021 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Rest van de appeltaart van gisteren opgegeten
quote:Op donderdag 30 september 2021 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik krijg snaai-zinquote:Op donderdag 30 september 2021 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Hebben ze in HOngarije ook slagroom zonder suiker. Ik wist dat wel, maar ik merkte het wel in de smaak in Tsjechië drie jaar geleden...quote:
Poekieeeeeequote:Op donderdag 30 september 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Mijn poesje springt al bijna een half uur als een dolle kikker achter een sprinkhaan in huis aan, hup Sprinky
dat vind ik helemaal niksquote:Op donderdag 30 september 2021 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze in HOngarije ook slagroom zonder suiker. Ik wist dat wel, maar ik merkte het wel in de smaak in Tsjechië drie jaar geleden...
Ik vind het wel een beetje raar dat je Tinder dates zulke dingen in je huis laat doen....quote:Op donderdag 30 september 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Mijn poesje springt al bijna een half uur als een dolle kikker achter een sprinkhaan in huis aan, hup Sprinky
In Ierland ook, dat was echt heel raarquote:Op donderdag 30 september 2021 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze in HOngarije ook slagroom zonder suiker. Ik wist dat wel, maar ik merkte het wel in de smaak in Tsjechië drie jaar geleden...
400 gram genot. Zak baby spinazie erbij. Alles bakken. Beetje peper. Omnomnomquote:Op donderdag 30 september 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook zalm![]()
Morgen maar even halen op de markt
Miauwwwquote:Op donderdag 30 september 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje raar dat je Tinder dates zulke dingen in je huis laat doen....
Ik heb zin in groene asperges met zalmquote:Op donderdag 30 september 2021 21:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
400 gram genot. Zak baby spinazie erbij. Alles bakken. Beetje peper. Omnomnom
was 't grootmoeders appeltaart of apfelstrudel?quote:Op donderdag 30 september 2021 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]incl. halve kilo deeg en suiker. Maar dat mag de pret niet drukken.
quote:Op donderdag 30 september 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje raar dat je Tinder dates zulke dingen in je huis laat doen....
www.tinder.nl/fetisj/41quote:Op donderdag 30 september 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is ook lekker!quote:Op donderdag 30 september 2021 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zin in groene asperges met zalm
Grootmoeders appeltaart natuurlijkquote:Op donderdag 30 september 2021 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was 't grootmoeders appeltaart of apfelstrudel?
AppeltAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 30 september 2021 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grootmoeders appeltaart natuurlijk
wat doe je om soggy bottom tegen te gaan?quote:Op donderdag 30 september 2021 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grootmoeders appeltaart natuurlijk
quote:Op donderdag 30 september 2021 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
uhmquote:Op donderdag 30 september 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:bitterbal, zit jij op Tinder toevallig?
Heb ik nooit last vanquote:Op donderdag 30 september 2021 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat doe je om soggy bottom tegen te gaan?
nog een oorwurm voor jequote:Op donderdag 30 september 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet ze ook nog zeggen?![]()
US je gaat nu wel een beetje ver....
Daar kan ik weer precies niks meequote:Op donderdag 30 september 2021 21:00 schreef LTVDK het volgende:
@:IJsdraakje, dit vindt jij misschien ook wel leuk
*proest*quote:Op donderdag 30 september 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was niet echt in voor zulke malle strapatsen
Oh ik vind die best wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 30 september 2021 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar kan ik weer precies niks mee
Nee ook niet.. zou kunnen dat je broodkruim (quote:
nobody likes a soggy bottomquote:Op donderdag 30 september 2021 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat doe je om soggy bottom tegen te gaan?
Jaaaren geleden gingen wij met mijn ouders vaak op vakantie met een broer van mijn vader. Het was dacht ik in Duitsland toen mijn oom een dame blanche bestelde. Hij keek verlekkerd op toen het ijsje gebracht werd, maar zijn gezicht vertrok al snel na de eerste hap slagroomquote:Op donderdag 30 september 2021 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Ierland ook, dat was echt heel raar
ik heb het niet gevolgdquote:Op donderdag 30 september 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein sprinkhaantje ook niet?
Ik heb er meestal ook geen last van. Ik weet inmiddels bij wie ik appeltaart moet eten en bij wie nietquote:Op donderdag 30 september 2021 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee ook niet.. zou kunnen dat je broodkruim () aan toevoegt..
Ik strooi altijd wat custardpoeder over de bodem en dan de appel enzo er in. en dan voor ie de oven in gaat ff 15 minuten op het fornuis op het laagste vuur.
Ik vond deze te makkelijk om in te koppenquote:
Poekie springt al een half uur achter een sprinkhaan aan in huis dus ze dachten hier dat jij dat ook wel zou willen en kunnen hier in huis?quote:
Ik ben hem nog nooit tegen gekomen. Of ik moet hem niet herkend hebben. Maar ik bezorg regelmatig (bijna iedere week wel 1 keer) in die buurt/wijk..quote:
Van koppen krijg je hersenschadequote:Op donderdag 30 september 2021 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond deze te makkelijk om in te koppen
Jouw moeder zat al in gedachte af te tellenquote:Op donderdag 30 september 2021 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jaaaren geleden gingen wij met mijn ouders vaak op vakantie met een broer van mijn vader. Het was dacht ik in Duitsland toen mijn oom een dame blanche bestelde. Hij keek verlekkerd op toen het ijsje gebracht werd, maar zijn gezicht vertrok al snel na de eerste hap slagroom
MIjn moeder, die al wist dat er geen suiker in zat, lag echt in een deuk![]()
![]()
ja achter een rode panda welquote:Op donderdag 30 september 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poekie springt al een half uur achter een sprinkhaan aan in huis dus ze dachten hier dat jij dat ook wel zou willen en kunnen hier in huis?
Apple Pie Excel Sheet.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er meestal ook geen last van. Ik weet inmiddels bij wie ik appeltaart moet eten en bij wie niet
Ik heb eens een hele middag met Dolle Dries doorgebrachtquote:Op donderdag 30 september 2021 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben hem nog nooit tegen gekomen. Of ik moet hem niet herkend hebben. Maar ik bezorg regelmatig (bijna iedere week wel 1 keer) in die buurt/wijk..
En van schotels?quote:Op donderdag 30 september 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van koppen krijg je hersenschade
quote:Op donderdag 30 september 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja achter een rode panda wel
quote:Op donderdag 30 september 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poekie springt al een half uur achter een sprinkhaan aan in huis dus ze dachten hier dat jij dat ook wel zou willen en kunnen hier in huis?
Ho ho... jij vroeg je af of bal op tinder zatquote:Op donderdag 30 september 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, beetje bijzonderquote:Op donderdag 30 september 2021 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Aparte naam voor zijn vriendin he.
Terwijl Nederland toch het meeste cacao ter wereld importeertquote:Op donderdag 30 september 2021 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had net een beetje Haagen-Dasz in de smaak strawberry cheesecake
Vind Belgische chocola toch lekkerderderderderrrr
bitterballenquote:
Dat heb ik niet maar wel genoeg andere zooi.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb net Skittles gesnaaid
Today I learnedquote:Op donderdag 30 september 2021 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Terwijl Nederland toch het meeste cacao ter wereld importeert
Die had ook ook zaterdagquote:Op donderdag 30 september 2021 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had net een beetje Haagen-Dasz in de smaak strawberry cheesecake
Vind Belgische chocola toch lekkerderderderderrrr
Die zit op elke digitale vleesmarkt dus ik dachtquote:Op donderdag 30 september 2021 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ho ho... jij vroeg je af of bal op tinder zat![]()
Ik had díe connectie initieel niet gelegd
Mijn indoctrinatie werktquote:
ik heb nog geeneens een agenda oor 20222quote:Op donderdag 30 september 2021 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe denken jullie over agenda 2030 ?
Ik heb mezelf niet ingelezen, dus geen idee, maar hoor het wel steeds vaker
Dit is nog best een tof idee voor in de OP.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waar heb je nou weer lekkert lopen te vrete excel sheet
Dat duurt ook nog wel even.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb nog geeneens een agenda oor 20222
Kiss the sky and taste the motherfucking rainbowquote:Op donderdag 30 september 2021 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb net Skittles gesnaaid
Is dat een oor in de vorm van een agenda ?quote:Op donderdag 30 september 2021 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb nog geeneens een agenda oor 20222
Net wie je het vraagt. De een wil vliegende auto's, de ander wil dieren totaal afschaffen, de volgende wil gewoon bier drinken.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik denk dat ik nog even wacht met een agenda kopen voor over 9 jaarquote:Op donderdag 30 september 2021 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ronde panda en we hebben een dealquote:Op donderdag 30 september 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zit op elke digitale vleesmarkt dus ik dacht
Het land van de ongelukkige ingeslapen huisvrouwen.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Terwijl Nederland toch het meeste cacao ter wereld importeert
hee...quote:Op donderdag 30 september 2021 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik niet maar wel genoeg andere zooi.
quote:Op donderdag 30 september 2021 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een oor in de vorm van een agenda ?
ronde panda? of rode panda?quote:Op donderdag 30 september 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ronde panda en we hebben een deal
Zyklon B is er niets bijquote:Op donderdag 30 september 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het land van de ongelukkige ingeslapen huisvrouwen.
Interessant conceptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |