SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En omdat de OP voller moest van @Ama :
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Jij mag mij best dik noemen hoorquote:Op donderdag 30 september 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk eerder dat voornamelijk moeders dit doen omdat ze jaloers zijn.
Stiefmonster zei bv meerdere keren oh je krijgt wel een buikje he![]()
![]()
![]()
en elke keer reageerde ik kortaf totdat ze het weer zei en toen heb ik er wat van gezegd. Was ze beledigt uiteraard en trok ze snel de slachtofferpakje aan dat ik niet zo tegen haar meost doen.
maar waarom denk je dat het uberhaubt okey is om een opmerking te maken over iemands figuur
Rood vinkje in de app.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja @:zipportal maat, geef eens even je ongezouten mening.
Welke typoquote:
Welquote:Op donderdag 30 september 2021 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij was niet als laatste toch
wees blij anders krijg je een OP van die rozevla neukfout.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij was niet als laatste toch
Geen idee wat dat verder betekent maar okeequote:
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Meeste vrouwen zien eruit als een grizzlybeer in een winterjas omdat ze wijdbeens boers lopen, gewoon je voetjes recht voor je zetten met bedachtzame passen en een beetje "keep me warm" kijken en de winter is een heel stuk leuker.
#gratistipvanUS.
Godquote:
Ik weet van niks.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mooiste vrouw van de wereld heeft hier zelfs een kunstvorm van gemaakt
Van netjes lopen?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mooiste vrouw van de wereld heeft hier zelfs een kunstvorm van gemaakt
Ja sorry was niet zo goed voorbereidquote:Op donderdag 30 september 2021 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie OP hoor @:flippingcoin je zou willen dat je hem zelf bedacht had
Ja die maar die loopt heel zwierig en langzaam juist om haar wulpse vormen te verbloemen omdat er anders teveel strontvliegen op de honing afkomen.quote:
Ik weet van niksquote:
Ja, dat doe ik ookquote:Op donderdag 30 september 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die maar die loopt heel zwierig en langzaam juist om haar wulpse vormen te verbloemen omdat er anders teveel strontvliegen op de honing afkomen.
Ik vind kwantum toch wel zo'n derderangs baggerwinkel.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Er stonden leuke dingen in de nieuwe folder van de Kwantum. Maar de website heeft ze niet.
/fwp
Maar sommige dingen zien er wel leuk uitquote:Op donderdag 30 september 2021 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind kwantum toch wel zo'n derderangs baggerwinkel.
Ooit laminaat en rolgordijnen gehaald. Wat een troep.
Kom maar eens hier voor een knuffel danquote:Op donderdag 30 september 2021 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, klaar met werk... TIJD VOOR SIGAAR KOFFIE EN VOORAL LIEFDE
geen whisky?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bill, ben jij het?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stop nu eens met rokenquote:Op donderdag 30 september 2021 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom maar eens hier voor een knuffel dan
Met mate, US, met mate.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebruik je expres ook geen make-up?
Ja dat is wel goed dan afaik, kan je nog twee jaar hopen op een daling.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
Ik krijg toch beetje de zenuwen over die berichten van hoge gasprijzen en ik snap er te weinig van denk ik. Maar heb nu iets meer dan een jaar een drie jarig contract, zit ik dan redelijk goed qua prijs? Ik durf nu de verwarming niet eens aan te doen.
WILD Bill, y'all... a SEX MACHINEquote:
Even op de site van je gasboer kijken? Anders morgen even bellen?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
Ik krijg toch beetje de zenuwen over die berichten van hoge gasprijzen en ik snap er te weinig van denk ik. Maar heb nu iets meer dan een jaar een drie jarig contract, zit ik dan redelijk goed qua prijs? Ik durf nu de verwarming niet eens aan te doen.
Als je de verwarming niet gebruikt maakt de prijs toch ook niet uitquote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
Dan betaal je precies hetzelfde als afgelopen winter. Dus als je toen niet bankroet ging, ga je dat nu ook niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
Dus ik hoef niet bang te zijn voor enorme rekeningen?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is wel goed dan afaik, kan je nog twee jaar hopen op een daling.
het verschil is dacht ik of je variabele prijzen hebt of nietquote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
oeioeiquote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
Nee kreeg advies toen om vijf euro per maand erbij te doen na mijn jaarafrekening, kreeg toen wel geld terug maar advies was om wel vijf euro omhoog te gooien per maand.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan betaal je precies hetzelfde als afgelopen winter. Dus als je toen niet bankroet ging, ga je dat nu ook niet.
Je hebt een preutje dus echt doodvriezen zul je niet snel.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
Maar die wil ik wel gewoon aan hebben. Hele winter zonder verwarming is ook kut.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je de verwarming niet gebruikt maakt de prijs toch ook niet uit
Ja als je een vaste prijs bent overeengekomen kan je gewoon lekker de thermostaat op 27 graden zetten.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet bang te zijn voor enorme rekeningen?
dan ga je toch gewoon heel veel bewegenquote:Op donderdag 30 september 2021 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar die wil ik wel gewoon aan hebben. Hele winter zonder verwarming is ook kut.
Nou prima toch? Je hebt je tarieven toch vastgezet voor drie jaar. Dan zit je goed. Als je meer stookt, betaal je meer, maar dat is logisch.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee kreeg advies toen om vijf euro per maand erbij te doen na mijn jaarafrekening, kreeg toen wel geld terug maar advies was om wel vijf euro omhoog te gooien per maand.
Een vaste prijs per kubieke meter. Dus meer stoken = meer betalen.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als je een vaste prijs bent overeengekomen kan je gewoon lekker de thermostaat op 27 graden zetten.
Ja dat wel helaas.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vaste prijs per kubieke meter. Dus meer stoken = meer betalen.
Ja OF jij stelt haar nu gerust met een zeer geïnformeerde en onderbouwde beschouwing over de situatie. OF je moet er morgen heen en de blaren op je lijf knuffelen.quote:
Nou ik ben niet van plan meer te stoken. Verwarming gaat altijd uit na 10 uur 's avonds.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou prima toch? Je hebt je tarieven toch vastgezet voor drie jaar. Dan zit je goed. Als je meer stookt, betaal je meer, maar dat is logisch.
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon heel veel bewegen
Ik denk dat het allemaal wel zal meevallen...quote:Op donderdag 30 september 2021 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja OF jij stelt haar nu gerust met een zeer geïnformeerde en onderbouwde beschouwing over de situatie. OF je moet er morgen heen en de blaren op je lijf knuffelen.
Aan de bak jongeman!
Dit slaat ook weer nergens op.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja OF jij stelt haar nu gerust met een zeer geïnformeerde en onderbouwde beschouwing over de situatie. OF je moet er morgen heen en de blaren op je lijf knuffelen.
Aan de bak jongeman!
Lekker dansen de hele dag, word je vanzelf warm van..quote:
Ja ik zat een topic te lezen en daarna nieuwsberichten en toen werd ik zenuwachtig.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel zal meevallen...
Of je meer of minder stookt in een winter hangt vooral af van de temperatuur buitenquote:Op donderdag 30 september 2021 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ben niet van plan meer te stoken. Verwarming gaat altijd uit na 10 uur 's avonds.
Nou dat blijkt wel iddquote:Op donderdag 30 september 2021 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel zal meevallen...
Dan kan dat gejank over kou ook wel weer achterwege blijvenquote:
ja ik ook hoor. kijk ook elke dag op de app wat ik heb verbruiktquote:Op donderdag 30 september 2021 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zat een topic te lezen en daarna nieuwsberichten en toen werd ik zenuwachtig.
Heb je een goed punt maar natuurlijk ook een beetje aan jezelf.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of je meer of minder stookt in een winter hangt vooral af van de temperatuur buiten
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker dansen de hele dag, word je vanzelf warm van..
Wel op Nederlandse volksmuziek natuurlijk
Oh ik krijg alleen een maandoverzicht.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook hoor. kijk ook elke dag op de app wat ik heb verbruikt
een hoop dooie visquote:Op donderdag 30 september 2021 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeker. Maar als we dit jaar een Siberische winter krijgen betaal je toch meer dan vorig jaar, ook als jij precies hetzelfde doet als vorig jaar.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je een goed punt maar natuurlijk ook een beetje aan jezelf.
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
een hoop dooie vis
ahahahahaha
Dit leeft net zo prettig als die debielen met een stappenteller.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor hoeveul?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
Crosstrainer toch nog op de valreep verkocht
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit leeft net zo prettig als die debielen met een stappenteller.
Nou ik ga wel proberen niet al te druk te maken.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker. Maar als we dit jaar een Siberische winter krijgen betaal je toch meer dan vorig jaar, ook als jij precies hetzelfde doet als vorig jaar.
Maar goed, dan kun je beter geen nieuwe lamp kopen dan dat je de hele winter gaat zitten bibberen
Aah. We hebben het eerste object voor het Kwiwipolitan Museumquote:Op donderdag 30 september 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
MOT JE TANDJES TUFFEN OFWAquote:Op donderdag 30 september 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
Ik heb een stappenteller. Leef er prima mee hoor.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oké ik zal het loslaten.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]jij hoeft je nog nergenss druk om te maken
met 1 voet... heldquote:Op donderdag 30 september 2021 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een stappenteller. Leef er prima mee hoor.
Of je leest gewoon nooit geen nieuws meer, die ken ik ook eentje omdat ze anders constant in een soort van bibberende angstwereld leeft.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een stappenteller. Leef er prima mee hoor.
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken jij ook niet-rare mensen eigenlijk?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je leest gewoon nooit geen nieuws meer, die ken ik ook eentje omdat ze anders constant in een soort van bibberende angstwereld leeft.
had je 'm anders van de valreep afgegooid?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb mijn voorschot maar even iets hoger gezet mocht het ineens heel koud worden.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker. Maar als we dit jaar een Siberische winter krijgen betaal je toch meer dan vorig jaar, ook als jij precies hetzelfde doet als vorig jaar.
Maar goed, dan kun je beter geen nieuwe lamp kopen dan dat je de hele winter gaat zitten bibberen
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah. We hebben het eerste object voor het Kwiwipolitan Museum
Deze is wel de vreemdste moet ik zeggen maar ze is het waard.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken jij ook niet-rare mensen eigenlijk?
je bent zelf een omaquote:Op donderdag 30 september 2021 20:04 schreef Ama het volgende:
Ik kijk iets met Frans Bauer en nu heb ik Jantje Smit in mijn hoofd. Met zijn liedje voor zijn oma.
Oh dat heb ik normaal nooit zo hoor zie je me dat normaal doen dan?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je leest gewoon nooit geen nieuws meer, die ken ik ook eentje omdat ze anders constant in een soort van bibberende angstwereld leeft.
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:04 schreef Ama het volgende:
Ik kijk iets met Frans Bauer en nu heb ik Jantje Smit in mijn hoofd. Met zijn liedje voor zijn oma.
Oh die wordt dus 24-7 binnenstebuiten gekriktquote:Op donderdag 30 september 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze is wel de vreemdste moet ik zeggen maar ze is het waard.
Ja zo voel ik mij nu wel. Krijg ik een rollator als verjaardagscadeau? Ja hè.quote:
een rozequote:Op donderdag 30 september 2021 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zo voel ik mij nu wel. Krijg ik een rollator als verjaardagscadeau? Ja hè.
Dat is altijd goed.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en kaasblokjes voor onderweg
Beste idee van de dag. Fuck Groningen.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Of we doodvermoorden gewoon alle Groningers en pompen dat fucking gasveld onder hun stugge konten leeg
Kunnen ze nog goed gebruiken als stukadoors en schoonmakers en dan pompen we dat Fucking gasveld leeg.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Of we doodvermoorden gewoon alle Groningers en pompen dat fucking gasveld onder hun stugge konten leeg
Wowquote:Op donderdag 30 september 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beste idee van de dag. Fuck Groningen.
What about the aaierballsquote:Op donderdag 30 september 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
heb alleen maar met mijn derriere in le voiture gezeten vandaagquote:Op donderdag 30 september 2021 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je de trapondersteuning op je fiets uit zetten
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
heb alleen maar met mijn derriere in le voiture gezeten vandaagstoelverwarming aan
"Iedereen weer warm en rijk, trap die Groningers terug in het slijk"quote:Op donderdag 30 september 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna wel ja, onding om in een opslag te zettenquote:Op donderdag 30 september 2021 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je 'm anders van de valreep afgegooid?
joah... 260 km vond ik wat ver voor vandaagquote:Op donderdag 30 september 2021 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb al bijna 2 weken geen auto gereden
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Iedereen weer warm en rijk, trap die Groningers terug in het slijk"
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het recept staat op internet. Pompen maar.
Ik negeer dit statement.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb 3 jaar een mega project gehad in Groningen en nu weet ik het zeker, alle Groningers moeten dood.
heb nog wel een valreep in de aanbiedingquote:Op donderdag 30 september 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bijna wel ja, onding om in een opslag te zetten
ja snap ikquote:Op donderdag 30 september 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
joah... 260 km vond ik wat ver voor vandaag
Ik ben nog buiten aan het lopenquote:Op donderdag 30 september 2021 20:11 schreef Ama het volgende:
Lekker op de bank liggen met een dekentje. ❤️
kan niet koken [bedenkelijke kijk smiley geen zin om te zoeken]quote:Op donderdag 30 september 2021 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het recept staat op internet. Pompen maar.
Veranderen we die slogan naar: Er zit niks onder Groningenquote:Op donderdag 30 september 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Iedereen weer warm en rijk, trap die Groningers terug in het slijk"
Spreading the Covidsquote:Op donderdag 30 september 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
joah... 260 km vond ik wat ver voor vandaag
Nee, maar we hebben die Groningers niet meer nodig. Hadden ze dat recept maar niet moeten laten slingerenquote:Op donderdag 30 september 2021 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
kan niet koken [bedenkelijke kijk smiley geen zin om te zoeken]
Kom vechten danquote:
Bronzen beeldje van Petertje met zijn duim in de grond in plaats van de dijk, helemaal dikke primaquote:Op donderdag 30 september 2021 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veranderen we die slogan naar: Er zit niks onder Groningen
is al leeg toch?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Hansjequote:Op donderdag 30 september 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bronzen beeldje van Petertje met zijn duim in de grond in plaats van de dijk, helemaal dikke prima
Bankworstelen danquote:Op donderdag 30 september 2021 20:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik zeg toch net dat ik lekker op de bank lig.
Aaaah jij wil voor een grijpstuiver die landelijke-bos-mansion-podquote:Op donderdag 30 september 2021 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hansje
En als als die mensen daar weg zijn, kan ik er mooi wonen
Je bent bang dat je verliest.quote:
Wat deed je daar te doen?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]Doe ik het hele jaar al
![]()
Was wel druk in Uutje trouwens aan het justitiaplein
Jaquote:Op donderdag 30 september 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aaaah jij wil voor een grijpstuiver die landelijke-bos-mansion-pod
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'koffiedrinken' ik heb mij laten bekeren
UUUUUUUUUquote:Op donderdag 30 september 2021 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]Doe ik het hele jaar al
![]()
Was wel druk in Uutje trouwens aan het justitiaplein
Bij welke klant?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Iets met filialen denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:21 schreef Ygritte het volgende:
Nee natuurlijk niet stelletje kutten. Sommige mensen hebben daar geen tijd voor, die motten gewoon werken en soms ook gewoon rijden voor hun werk
Pick one:quote:Op donderdag 30 september 2021 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Iets met filialen denk ik.
Ik moet morgenquote:Op donderdag 30 september 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen zin meer om boodschappen te doen
Mooi rijtje ditquote:Op donderdag 30 september 2021 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pick one:
Sexwerker/Sleepbootmonteur/KPN Telecom modem installateur/ Boodschappenbezorger bij de Jumbo/ Kontenwassende zuster/Pakketbezorger.
Dit is geil @RamboDirkquote:Op donderdag 30 september 2021 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pick one:
Sexwerker/Sleepbootmonteur/KPN Telecom modem installateur/ Boodschappenbezorger bij de Jumbo/ Kontenwassende zuster/Pakketbezorger.
Hoef geen melding meer te doen, men herkent mij tegenwoordig alquote:Op donderdag 30 september 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst een bommelding doen en dan met je karretje alvast bij de deur gaan staan.
Ik weet wie je bentquote:Op donderdag 30 september 2021 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pick one:
Nee je richt gewoon filialen van ethos in ofzo.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pick one:
Wil jij voor mij gaan ?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik ook morgen
Duwboot monteur is veel leukerquote:Op donderdag 30 september 2021 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sleepbootmonteur lijkt mij wel wat
valt meequote:Op donderdag 30 september 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat hier echt wel helemaal fout nu he
Wat heb je nodig? Broccoli, gehakt, waspeen en verwenkoffie?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij voor mij gaan ?
Stink je naar olie, zee, plastic en zweet.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sleepbootmonteur lijkt mij wel wat
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je nodig? Broccoli, gehakt, waspeen en verwenkoffie?
Huh?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat hier echt wel helemaal fout nu he
Beter dan manegemedewerkerquote:Op donderdag 30 september 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stink je naar olie, zee, plastic en zweet.
Dat lijkt mij echt een kutbaanquote:Op donderdag 30 september 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee je richt gewoon filialen van ethos in ofzo.
Gewoon overal koriander bij flikkerenquote:Op donderdag 30 september 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je nodig? Broccoli, gehakt, waspeen en verwenkoffie?
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt voor de bakker. En mag de kleine een plakje worst schijfje komkommer?
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon overal koriander bij flikkeren
Ik vind dat lekker ruiken omdat ik een mooi pennymeisje ken.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan manegemedewerker
* Schrijft grote bos op het lijstjequote:Op donderdag 30 september 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon overal koriander bij flikkeren
Varkensboer danquote:Op donderdag 30 september 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat lekker ruiken omdat ik een mooi pennymeisje ken.
kan ze goed squirten?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorryquote:Op donderdag 30 september 2021 20:32 schreef bitterbal het volgende:
van die mensen die uitgebreid hard op gapen
Is goedquote:Op donderdag 30 september 2021 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je mag Wattenschijfje wel meenemen, dan mag ze in het boodschappenkarretje
pompoensoep vooraf en appeltaart naquote:Op donderdag 30 september 2021 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat ga ik maken dit weekend. Iets met pompoen of iets met appel?
ahhhhh bah man!quote:Op donderdag 30 september 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen in de auto, als ik alleen ben in de ochtendquote:
pompoen want het is kutweer.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat ga ik maken dit weekend. Iets met pompoen of iets met appel?
Je verkoopt en implementeert nieuwe erp-systemen?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt een kutbaanmaar nee
Ik draag iets ander soortige verantwoordelijkheden
Kun je jezelf aanleren.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:32 schreef bitterbal het volgende:
van die mensen die uitgebreid hard op gapen
Volgens boer zoekt vrouw zijn die ook heel nastyquote:
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is goedHeb je speciale caviastoeltjes voor in de auto? Beetje hoger, zodat ze naar buiten kan kijken?
Volgens mij doen twee mensen dat hier ook.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens boer zoekt vrouw zijn die ook heel nasty
Bestellen chinees voer en de volgende dag pleuren ze ALLE restjes bij elkaar in 1 pan![]()
Zelfs varkens zouden dat nog laten staan
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij doen twee mensen dat hier ook.
Nope, wees gerust ik ga hier niet vertellen wat ik zoal uitspook dus lekker blijven radenquote:Op donderdag 30 september 2021 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je verkoopt en implementeert nieuwe erp-systemen?
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
iets met gerbils hequote:Op donderdag 30 september 2021 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nope, wees gerust ik ga hier niet vertellen wat ik zoal uitspook dus lekker blijven raden
Nou... 'paardenmannen' zijn sowieso altijd al wat bijzondere types dus denk niet dat ik er snel mee in aanraking zou komen...quote:Op donderdag 30 september 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou er spontaan piel voor afzweren
Ja, heel verstandigquote:Op donderdag 30 september 2021 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nope, wees gerust ik ga hier niet vertellen wat ik zoal uitspook dus lekker blijven raden
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik had weer een like. Maar hij komt uit Thailand dus laat maar.
Nja die vallen wel in de categorie mannelijke kinderoppas, paaldanser, bipsenwasser of medewerker naaiatelier.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou... 'paardenmannen' zijn sowieso altijd al wat bijzondere types dus denk niet dat ik er snel mee in aanraking zou komen...
I knew it!!!quote:Op donderdag 30 september 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]productielijnen door het hele land heen
Niet uit Amsterdam?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
hij zei ook: 'hij'quote:Op donderdag 30 september 2021 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dan weet je niet of dat het een man of een vrouw is
Bij de eerste date even vragen of ze de rok optillen.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dan weet je niet of dat het een man of een vrouw is
Dacht dat het over de like gingquote:
No ping pong fucky fucky?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Is heel gewoonquote:Op donderdag 30 september 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de eerste date even vragen of ze de rok optillen.
special price just for you love you long timequote:Op donderdag 30 september 2021 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
No ping pong fucky fucky?
Flauw hoor...
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht dat het over de like ging
Of kapperquote:Op donderdag 30 september 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja die vallen wel in de categorie mannelijke kinderoppas, paaldanser, bipsenwasser of medewerker naaiatelier.
Ja, dat wordt na ėén avond ook vervelend, lijkt mequote:Op donderdag 30 september 2021 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
No ping pong fucky fucky?
Flauw hoor...
maatje van me dacht in pattaya met een dame mee te gaan.. maar bleek een ladyboy te wezen..quote:
Was het een Zeeuw ?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maatje van me dacht in pattaya met een dame mee te gaan.. maar bleek een ladyboy te wezen..
hij is met een 50 dollar is 50 dollar instelling all the way gegaan
Hij kan vast ook sucky sucky...quote:Op donderdag 30 september 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wordt na ėén avond ook vervelend, lijkt me
Is dat het paringsritueel in Brabant ?quote:
ach pak je gewoon een ander gaatje hequote:Op donderdag 30 september 2021 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maatje van me dacht in pattaya met een dame mee te gaan.. maar bleek een ladyboy te wezen..
hij is met een 50 dollar is 50 dollar instelling all the way gegaan
Welke supermarkt ga je morgen?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat het paringsritueel in Brabant ?
Ehm, ik ben geen Zeeuw.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij kan vast ook sucky sucky...
toch 2 avonden plezier
Wel eerst aan de huidkant he?quote:
ZEG IK NIEquote:Op donderdag 30 september 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke supermarkt ga je morgen?
Iets met zuunig zijnquote:Op donderdag 30 september 2021 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ho wacht
wat hebben Zeeuwen hier mee van doen
ons bent zuuuquote:Op donderdag 30 september 2021 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ho wacht
wat hebben Zeeuwen hier mee van doen
Uiteraardquote:Op donderdag 30 september 2021 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel eerst aan de huidkant he?
Hoi lekkertjequote:
quote:
Snap ikquote:Op donderdag 30 september 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
moest hier wel even gepost hebben
Ik trok de grap gewoon even doorquote:Op donderdag 30 september 2021 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in de context van 4EBE snapte ik de vraagmaar in die van jouw reactie niet direct
ik ookquote:Op donderdag 30 september 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben hier echt zeer ontevreden over.
Volgende week: twee dagenquote:Op donderdag 30 september 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik ben echt moe van die kennissessie4 uur is ook gewoon veel te lang.
Kloptquote:Op donderdag 30 september 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik ben echt moe van die kennissessie4 uur is ook gewoon veel te lang.
Ehmquote:Op donderdag 30 september 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
geregistreerd op: zondag 30 mei 2004 @ 12:32quote:Op donderdag 30 september 2021 20:49 schreef Ygritte het volgende:
@:Frannie
Nu heb ik dat kutnummer in mijn hoofd de hele tijd![]()
Atemlos
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:49 schreef Ygritte het volgende:
@:Frannie
Nu heb ik dat kutnummer in mijn hoofd de hele tijd![]()
Atemlos
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn jullie aan het paren?quote:
ooooohhhh niks bijzonders dusquote:Op donderdag 30 september 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
laatste bezoek: 4694 dagen, 22 uur geleden.
aantal posts: 4 (gemiddeld 1 per dag)
Zo te zien reageert @Frannie vanavond nog.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
laatste bezoek: 4694 dagen, 22 uur geleden.
aantal posts: 4 (gemiddeld 1 per dag)
hmmm nee... van ellende draai ik alle 'kutnummers' van US om hem er weer uit te krijgenquote:Op donderdag 30 september 2021 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zal ik nog wat andere nummers er in prakken?
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie aan het paren?
Heeft US alle kutten nummers gegeven?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hmmm nee... van ellende draai ik alle 'kutnummers' van US om hem er weer uit te krijgen
Welleke?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hmmm nee... van ellende draai ik alle 'kutnummers' van US om hem er weer uit te krijgen
Allequote:
Oh hier zie ik hem voor aan, maar dan met namenquote:Op donderdag 30 september 2021 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft US alle kutten nummers gegeven?
Daar zou de wereld echt ZO veel beter van worden.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie aan het paren?
Dit denk jij serieus hè?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zou de wereld echt ZO veel beter van worden.
Urgh... ik snap nooit zo goed dat mensen niet bedenken dat na een uur je concentratie het raam uit is.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende week: twee dagen
Toevallig nu deze:quote:
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh hier zie ik hem voor aan, maar dan met namen![]()
Flapje/scheef lipje/ grote clit/stroopwafel tepel enz
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toevallig nu deze:
Sort of grew on me![]()
Als ik iets kutterigs doe schreeuw ik tegenwoordig 'i ain't nice!'![]()
Voor de rest delen wij voor minstens 70% niet dezelfde muzieksmaak
Daarom doe ik het raam voor de zekerheid altijd even dicht.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Urgh... ik snap nooit zo goed dat mensen niet bedenken dat na een uur je concentratie het raam uit is.
Hyperrrrfocus FTWquote:Op donderdag 30 september 2021 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Urgh... ik snap nooit zo goed dat mensen niet bedenken dat na een uur je concentratie het raam uit is.
Nou ja, het is op zich allemaal wel afwisselend, ook met wat activiteiten. Maar wel twee volle dagen aan de bak, inclusief een diner, borrelen en overnachtingquote:Op donderdag 30 september 2021 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel goed, anders kan je cursisten rapenquote:Op donderdag 30 september 2021 20:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Daarom doe ik het raam voor de zekerheid altijd even dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |