SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En omdat de OP voller moest van @Ama :
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Jij mag mij best dik noemen hoorquote:Op donderdag 30 september 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk eerder dat voornamelijk moeders dit doen omdat ze jaloers zijn.
Stiefmonster zei bv meerdere keren oh je krijgt wel een buikje he![]()
![]()
![]()
en elke keer reageerde ik kortaf totdat ze het weer zei en toen heb ik er wat van gezegd. Was ze beledigt uiteraard en trok ze snel de slachtofferpakje aan dat ik niet zo tegen haar meost doen.
maar waarom denk je dat het uberhaubt okey is om een opmerking te maken over iemands figuur
Rood vinkje in de app.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja @:zipportal maat, geef eens even je ongezouten mening.
Welke typoquote:
Welquote:Op donderdag 30 september 2021 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij was niet als laatste toch
wees blij anders krijg je een OP van die rozevla neukfout.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij was niet als laatste toch
Geen idee wat dat verder betekent maar okeequote:
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Meeste vrouwen zien eruit als een grizzlybeer in een winterjas omdat ze wijdbeens boers lopen, gewoon je voetjes recht voor je zetten met bedachtzame passen en een beetje "keep me warm" kijken en de winter is een heel stuk leuker.
#gratistipvanUS.
Godquote:
Ik weet van niks.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mooiste vrouw van de wereld heeft hier zelfs een kunstvorm van gemaakt
Van netjes lopen?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mooiste vrouw van de wereld heeft hier zelfs een kunstvorm van gemaakt
Ja sorry was niet zo goed voorbereidquote:Op donderdag 30 september 2021 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie OP hoor @:flippingcoin je zou willen dat je hem zelf bedacht had
Ja die maar die loopt heel zwierig en langzaam juist om haar wulpse vormen te verbloemen omdat er anders teveel strontvliegen op de honing afkomen.quote:
Ik weet van niksquote:
Ja, dat doe ik ookquote:Op donderdag 30 september 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die maar die loopt heel zwierig en langzaam juist om haar wulpse vormen te verbloemen omdat er anders teveel strontvliegen op de honing afkomen.
Ik vind kwantum toch wel zo'n derderangs baggerwinkel.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Er stonden leuke dingen in de nieuwe folder van de Kwantum. Maar de website heeft ze niet.
/fwp
Maar sommige dingen zien er wel leuk uitquote:Op donderdag 30 september 2021 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind kwantum toch wel zo'n derderangs baggerwinkel.
Ooit laminaat en rolgordijnen gehaald. Wat een troep.
Kom maar eens hier voor een knuffel danquote:Op donderdag 30 september 2021 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, klaar met werk... TIJD VOOR SIGAAR KOFFIE EN VOORAL LIEFDE
geen whisky?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bill, ben jij het?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stop nu eens met rokenquote:Op donderdag 30 september 2021 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom maar eens hier voor een knuffel dan
Met mate, US, met mate.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebruik je expres ook geen make-up?
Ja dat is wel goed dan afaik, kan je nog twee jaar hopen op een daling.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
Ik krijg toch beetje de zenuwen over die berichten van hoge gasprijzen en ik snap er te weinig van denk ik. Maar heb nu iets meer dan een jaar een drie jarig contract, zit ik dan redelijk goed qua prijs? Ik durf nu de verwarming niet eens aan te doen.
WILD Bill, y'all... a SEX MACHINEquote:
Even op de site van je gasboer kijken? Anders morgen even bellen?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
Ik krijg toch beetje de zenuwen over die berichten van hoge gasprijzen en ik snap er te weinig van denk ik. Maar heb nu iets meer dan een jaar een drie jarig contract, zit ik dan redelijk goed qua prijs? Ik durf nu de verwarming niet eens aan te doen.
Als je de verwarming niet gebruikt maakt de prijs toch ook niet uitquote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
Dan betaal je precies hetzelfde als afgelopen winter. Dus als je toen niet bankroet ging, ga je dat nu ook niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
Dus ik hoef niet bang te zijn voor enorme rekeningen?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is wel goed dan afaik, kan je nog twee jaar hopen op een daling.
het verschil is dacht ik of je variabele prijzen hebt of nietquote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
oeioeiquote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |