quote:Dit klopt niet.
Aangepastquote:Op donderdag 30 september 2021 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
In het uitzendschema van Veronica voor september 2021 is te zien dat de Europa League dit najaar de volledige donderdagavond zal vullen. De uitzendingen beginnen om 18:30 uur en duren tot middernacht. Er worden dan twee wedstrijden uitgezonden. De presentatie is in handen van Hélène Hendriks.
Dit klopt niet.
Ik kijk dit gestuntel nu een kwartier aan maar zowel PSV als AZ gaan niet simpel winnen.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:02 schreef TheJanitor het volgende:
Leuke avond moet het worden. Sowieso simpele overwinningen voor PSV, AZ en Feyenoord. Hopen dat Vitesse kan stunten.
Klinkt alsof je een combi betje hebt gestaan.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:02 schreef TheJanitor het volgende:
Leuke avond moet het worden. Sowieso simpele overwinningen voor PSV, AZ en Feyenoord. Hopen dat Vitesse kan stunten.
Niets is simpel in de wereld van Schmidt.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk dit gestuntel nu een kwartier aan maar zowel PSV als AZ gaan niet simpel winnen.
Wellicht weer wat activiteit in je topic.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Niets is simpel in de wereld van Schmidt.
Dan moeten ze zich kapot schamen.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk dit gestuntel nu een kwartier aan maar zowel PSV als AZ gaan niet simpel winnen.
Oké Connie.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:08 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb droadjesvleus gegeten.
@:Zipportal
Ze zijn toch ook allebei waardeloos dit jaar.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten ze zich kapot schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |