SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik moet nog steeds aan karnen denken.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Met het font lees ik er overigens chumchampagne in, da's weer een heel ander verhaal.
cumchampagnequote:
Ook.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet nog steeds aan karnen denken.
Huehuequote:Op donderdag 30 september 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
Poah, ik heb een sterretje cadeau gekregen
direct maar weer gebruik van maken
quote:Op donderdag 30 september 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
als je Gordon61 had geheten had dit heel erg fout geklonken.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
Hoezo als.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je Gordon61 had geheten had dit heel erg fout geklonken.
Bij Gordon klinkt alles fout. Komt waarschijnlijk door zn achternaamquote:Op donderdag 30 september 2021 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je Gordon61 had geheten had dit heel erg fout geklonken.
Zachte G Gordonquote:Op donderdag 30 september 2021 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk je gordon in met een Limburgs accent dan..
Zachte Gordonquote:
Klinkt intrigerend.quote:
Ik heb wel trek.quote:
ja dat heb ik al anderhalf uur, heb tussendoor al 2 boterhammen met kaas gegetenquote:Op donderdag 30 september 2021 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:haags copain we hebben honger
nu is het een broodje piemelbriequote:Op donderdag 30 september 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat heb ik al anderhalf uur, heb tussendoor al 2 boterhammen met kaas gegeten
Heb je eigenlijk daadwerkelijk maaltijden of is het meer een "graas de hele dag" mindset?quote:Op donderdag 30 september 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat heb ik al anderhalf uur, heb tussendoor al 2 boterhammen met kaas gegeten
quote:Op donderdag 30 september 2021 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu is het een broodje piemelbrie?
ontbijt, snack, lunch, snack, snack, avondeten, snackquote:Op donderdag 30 september 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk daadwerkelijk maaltijden of is het meer een "graas de hele dag" mindset?
wtfquote:Op donderdag 30 september 2021 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee daar behoor jij niet toe. @:wereldgozer
Dank je wel. ik was al aan het verhongerenquote:Op donderdag 30 september 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Moet eerst wachten tot wasmachine op werk klaar is en dat ophangen en nog een pakketje ophalen. Oh en lunch halen.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op donderdag 30 september 2021 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
ontbijt, snack, lunch, snack, snack, avondeten, snack
Tegen de tijd dat jij luncht begint het donker te worden.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet eerst wachten tot wasmachine op werk klaar is en dat ophangen en nog een pakketje ophalen. Oh en lunch halen.
de ene dag is het wat meer dan de andere. maar echt slecht snacken zoals een koek ofzo doe ik nog maar 1 keer per dag anders word ik #extreemviesdik. de snacks tussendoor zijn vaak iets van een boterham of een cracker soms een banaanquote:Op donderdag 30 september 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Overdag snack ik niet echt, ben meer een avondsnacker.
its the moooooostquote:Op donderdag 30 september 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij luncht begint het donker te worden.
@:dr_flash 19.17
Nee. Dit kan niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
de ene dag is het wat meer dan de andere. maar echt slecht snacken zoals een koek ofzo doe ik nog maar 1 keer per dag anders word ik #extreemviesdik. de snacks tussendoor zijn vaak iets van een boterham of een cracker soms een banaan
Denk uurtje of één thuis met lunch.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij luncht begint het donker te worden.
@:dr_flash 19.17
en waarom kan dat nietquote:
WONDERFUUUUUUUUUUUUUL TIME OF THE YEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRquote:
Oh, nee, ik zie snack ook niet per definitie als baggervoer. M'n eigen snacks zijn vaak dingen als een bakje yoghurt (al dan niet met wat extra) of wat fruit ofzo.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
de ene dag is het wat meer dan de andere. maar echt slecht snacken zoals een koek ofzo doe ik nog maar 1 keer per dag anders word ik #extreemviesdik. de snacks tussendoor zijn vaak iets van een boterham of een cracker soms een banaan
nee maar sommigen hier denken dat ik de hele dag koeken en cake zit te vretenquote:Op donderdag 30 september 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zie snack ook niet per definitie als baggervoer. M'n eigen snacks zijn vaak dingen als een bakje yoghurt (al dan niet met wat extra) of wat fruit ofzo.
En soms is het wel gewoon snoepen.
Moet toch het rollade imago op peil houden.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee maar sommigen hier denken dat ik de hele dag koeken en cake zit te vreten
kloptquote:Op donderdag 30 september 2021 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee maar ik de hele dag koeken en cake vreten
Dat is waar. Ik weeg niet voor niks 249 kiloquote:Op donderdag 30 september 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet toch het rollade imago op peil houden.
Lekkere modder-eter dat je bentquote:Op donderdag 30 september 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik weeg niet voor niks 249 kilo
quote:Op donderdag 30 september 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik weeg niet voor niks 249 kilo
635 https://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Brower_Minnochquote:Op donderdag 30 september 2021 11:52 schreef Karzai het volgende:
500 woog de zwaarste man ter wereld toch?
Jon Brower Minnoch (Bainbridge Island, Verenigde Staten, 29 september 1941 – Seattle, Verenigde Staten, 10 september 1983) was een Amerikaanse man, die, toen hij zijn hoogste gewicht van 635 kilogram had bereikt, de zwaarste man was die ooit geleefd heeft.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:52 schreef Karzai het volgende:
500 woog de zwaarste man ter wereld toch?
Oef, oedeem.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
635 https://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Brower_Minnoch
Doe maar weer zoquote:
nou nou nouquote:Op donderdag 30 september 2021 11:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk.
Denk wel dat deze kerel geholpen was geweest met fatsoenlijke medische zorg.quote:
Mjaquote:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_heaviest_peoplequote:
Godsallemachtig. Hoe krijg je het toch voor elkaarquote:Op donderdag 30 september 2021 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jon Brower Minnoch (Bainbridge Island, Verenigde Staten, 29 september 1941 – Seattle, Verenigde Staten, 10 september 1983) was een Amerikaanse man, die, toen hij zijn hoogste gewicht van 635 kilogram had bereikt, de zwaarste man was die ooit geleefd heeft.
Google oedeem.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Godsallemachtig. Hoe krijg je het toch voor elkaar
beetje door etenquote:Op donderdag 30 september 2021 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Godsallemachtig. Hoe krijg je het toch voor elkaar
en ditquote:
lijkt me een goed beginquote:
Tsja, als je niets kan omdat je lijf vol met vocht zit.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja las k later. Alsnog was die zelf ook gewoon een flinke dikzak
kraantje er in zetten en als wandelende watertank door Afrika lopen.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, als je niets kan omdat je lijf vol met vocht zit.
Soort van waterhoofd, maar dan anders.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
kraantje er in zetten en als wandelende watertank door Afrika lopen.
ftfyquote:Op donderdag 30 september 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soort van waterhoofd, maar da was nie.
ik hoor allemaal uitstekende ideeen vandaagquote:Op donderdag 30 september 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Kopje thee met het vocht zetten enzo.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik hoor allemaal uitstekende ideeen vandaag
en even klagen, wat is visio af en toe een kutprogramma om mee te werken
Krijg je wel spierballen van, als je die zou heffen.quote:
even 300 kilo per kant bicep curlenquote:Op donderdag 30 september 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijg je wel spierballen van, als je die zou heffen.
Wat kijk ik.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
god zit ik weer met Wilco in mn hoofd
DAAR KOMT 'IE NU MEEquote:Op donderdag 30 september 2021 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff naar minuut 4 moet scrollen
Je hebt ze thuis mogen uitzitten. Net als Sarkozy.quote:
sorry ik zal geen foto's meer naar je DM'enquote:
laat het maar droog blijven. Geen zin om een paraplu mee te nemenquote:Op donderdag 30 september 2021 12:26 schreef Karzai het volgende:
Ik zie weer donkere wolken en ik heb mijn regenbroek niet bij me.
RIP haagsquote:Op donderdag 30 september 2021 12:31 schreef dud0r het volgende:
Tijd om naar de trein te lopen en richting @:haags te gaan om even bovenop hem te gaan zitten met z'n grote mond
Ja die crępe fabriek van bal heeft de productie even opgevoerd. Je ruikt het hier.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:39 schreef dud0r het volgende:
Iemand is pannenkoeken aan het bakken zo te ruiken
Ik wacht potdorie tot oktober.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is ook weer tijd om de verwarming aan te zetten.
En dat voor een ijsdraakquote:
@Haags Dit kan niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is ook weer tijd om de verwarming aan te zetten.
Ja, of daarom juist. Koudbloedig ditdat.quote:
quote:Op donderdag 30 september 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
Vrienden van mijn ouders hadden vroeger een wild vosje in huis, stonk daar altijd naar varkensstront en bedorven kaneel, heel typisch luchtje.
Die geur herken je uit duizenden, een loops teefje heeft dat ook soms maar dan stukken minder erg.quote:
Honden heb ik het dan over, loopse mensenteefjes ruiken best lekker en als je dat niet vind ben je van de kontenseksquote:Op donderdag 30 september 2021 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die geur herken je uit duizenden, een loops teefje heeft dat ook soms maar dan stukken minder erg.
Komen we nu alweer bij poep uit?quote:Op donderdag 30 september 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Professoer UitStraling - Voor al uw expertise over honten- en kontenseks.
Weet ik niet. Moet je bij de kenner zijn.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komen we nu alweer bij poep uit?
Zeven-armige menora in de Nazi rimpelkut en stijf omhoog maar met het andere armpje.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker aan het strand liggen in oktober met je geschrimpfelde perkamenten kurkflamoes
Dat zou het wel verklaren.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, of daarom juist. Koudbloedig ditdat.
Neuh. Dat lukt niemand.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:57 schreef Karzai het volgende:
Ga je de formatie vlot trekken @:dud0r
Vast een praaljacht met een helicopterdek en veertien kooidanseressen.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
Allemachtig, ik krijg een foto van mijn neefje door op zijn nieuwe schip, dek kaal en gezandstraald, wat een tyfus groot schip gaat dat worden.
Vergeet de gouden kranen niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast een praaljacht met een helicopterdek en veertien kooidanseressen.
Ik zit in Alphen.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou het wel verklaren.
Ik ben in Den Haag aangekomen @:haags
Inb4 jij komt overal aan dikzak.
Not yet maar de Moldavische sloer heeft hij al wel ervoor.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nutteloos weerquote:
Waar of niet waar?quote:Op donderdag 30 september 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks wat je zegt is waar dus bespaar ons de moeite.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar of niet waar?
Dat schip gaat een DJ gedeelte en een dansvloer en een klimaat-gecontroleerd laadruim voor 50.000 platen krijgen.
quote:Op donderdag 30 september 2021 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Niks wat je zegt is waar dus bespaar ons de moeite.
Jij had het koud?quote:Op donderdag 30 september 2021 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Gestern noch nicht da, heute fährt ihn jeder...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2021 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)rgieleverancier.html
Dit begint toch wel problematische vormen aan te nemen.
kijk maar uit.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het begint een beetje sneu te worden.
Ja iddquote:Op donderdag 30 september 2021 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie, de DJ zegt 't.quote:
over 12 maanden sluiten ze zich weer met hangende pootjes aan bij de EUquote:Op donderdag 30 september 2021 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Prachtplaat gekocht: Beach Boys Feel Flowsquote:Op donderdag 30 september 2021 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik wilde net een prachtplaat op zetten
quote:Op donderdag 30 september 2021 14:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prachtplaat gekocht: Beach Boys Feel Flows
zoals? eskimo callboy?quote:Op donderdag 30 september 2021 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit in de malle Duitse bandjes nu.
Jup. Nu MC Thunder.quote:
ik zit dus heel de dag al met 'hoe jij ruikt...' in m'n hoofdquote:Op donderdag 30 september 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Nu MC Thunder.![]()
En nee, ik ga niet naar het concert, want de support kan ik helemaal niks mee.
Ik heb 'm niet geluisterd.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zit dus heel de dag al met 'hoe jij ruikt...' in m'n hoofd
Ik zit alleen en moet facturen maken. Niet de meest enerverende klus.quote:
quote:
Ohquote:Op donderdag 30 september 2021 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een leesfout van @:dud0r en mij.
Ja ik weet dat je dat gebrul van die Inuit Veehoeder bedoelt, maar vind die van Scooter leukerquote:
Een churn campaign? Anders snap ik 'm nog steeds nietquote:Op donderdag 30 september 2021 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
@:budapestenaar had het over een churn campagne.
nee hij zei echt churn campagnequote:Op donderdag 30 september 2021 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een churn campaign? Anders snap ik 'm nog steeds niet
Eerste resultaat op google hierop krijg ik al rillingen van op mijn rug 'De ultieme datagedreven retentiestrategie'quote:
De uitvoering is puur het met boter besmeerde broodje hoor.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je dat gebrul van die Inuit Veehoeder bedoelt, maar vind die van Scooter leuker
Niet dat iemand dat wel wat zegt verder maar okeequote:Op donderdag 30 september 2021 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
@:budapestenaar had het over een churn campagne.
ah veel lullen weinig zeggen managementsgeneuzelquote:Op donderdag 30 september 2021 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerste resultaat op google hierop krijg ik al rillingen van op mijn rug 'De ultieme datagedreven retentiestrategie'
Ik vermoed dat dat inderdaad is wat 'ie bedoelde, maar ik weiger me er verder in te verdiepen.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een churn campaign? Anders snap ik 'm nog steeds niet
Hmm nee, heb meer met hun platen tussen 1966-1973. En natuurlijk drummer Dennis Wilson's prachtige solo LP uit 1976.quote:
https://9gag.com/gag/aqj3QpLquote:Op donderdag 30 september 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit vier makrelen in bals openstaande mondje.
Nou ja zeg, ik wilde dit het onderwerp van de avond van makenquote:Op donderdag 30 september 2021 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat inderdaad is wat 'ie bedoelde, maar ik weiger me er verder in te verdiepen.
En terechtquote:Op donderdag 30 september 2021 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
De buren nemen wraak.
Zwemmen in bacardi lemon.
quote:Op donderdag 30 september 2021 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://9gag.com/gag/aqj3QpL
Ik sla terug met Scooter.quote:
Ooooooh, mag. Ik zit hier 's avonds toch weinig.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik wilde dit het onderwerp van de avond van maken
quote:
We zijn gewoon gehypnotiseerd.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:01 schreef kwiwi het volgende:
Mijn dance moves hebben het topic gekilled?
Ik zie een BOOT! EEN BOOT! MET ZEILENquote:Op donderdag 30 september 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
@:dud0r
https://9gag.com/gag/aQowvKr
quote:Op donderdag 30 september 2021 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We zijn gewoon gehypnotiseerd.Je hebt de moves.
is dat ook niet engels woord voor kwaadaardige tumor?quote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Naar bios geweest. QR-code laten scannen en hij wilde eerst niet ladenZat alleen in de zaal en jezus wat een vage film (Malignant).
Mooi.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:06 schreef bitterbal het volgende:
de vluchtende nazibejaarde is gepakt
Wel lekker, alleen in de zaalquote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Naar bios geweest. QR-code laten scannen en hij wilde eerst niet ladenZat alleen in de zaal en jezus wat een vage film (Malignant).
Ja maar dat geeft een beetje de clou weg.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat ook niet engels woord voor kwaadaardige tumor?
Ja ik zit de hele tijd bijna alleen in de zaalquote:
Geeft haar niet het recht om te vluchten.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het altijd wat dubbel om zon 96 jarige nog te gaan vervolgen.
ah ja was gewoon benieuwd of het kloptequote:Op donderdag 30 september 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft een beetje de clou weg.
oh neequote:Op donderdag 30 september 2021 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geeft haar niet het recht om te vluchten.
Dacht dat we samen zouden gaanquote:Op donderdag 30 september 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Aangezien haar leeftijd zal ze wel geen straf krijgen,maar het is wel belangrijk dat ze berecht wordt.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
echt hoe moet je de rest van je leven leven als je dat op je geweten hebt
ja erg hequote:Op donderdag 30 september 2021 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd weer verslavend, dat 9gagZo weer een uur verder
nou ja als in ' je komt er niet mee weg'' Maar dat is ze natuurlijk wel gekomen.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aangezien haar leeftijd zal ze wel geen straf krijgen,maar het is wel belangrijk dat ze berecht wordt.
Ja precies, geef dat mens 3x levenslang!!!quote:Op donderdag 30 september 2021 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aangezien haar leeftijd zal ze wel geen straf krijgen,maar het is wel belangrijk dat ze berecht wordt.
Heb daar echt al jaren niet meer gekeken.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd weer verslavend, dat 9gagZo weer een uur verder
Moet ik nog gaan kijken.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:22 schreef bitterbal het volgende:
zie veel voorbij komen over dat squid game op netflix?
Geen idee want moet nog kijken maar las iets met veel bloed.quote:
Heer Haags.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies, geef dat mens 3x levenslang!!!
quote:Op donderdag 30 september 2021 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je in de spiegel kijkt wel. Hahaatjes.
Million miles away fom home?quote:Op donderdag 30 september 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week maar naar Dune denk ik.
Boek?quote:Op donderdag 30 september 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er verder de ballen verstand van hoorKen het boek verder niet.
quote:
Niet mensquote:Op donderdag 30 september 2021 16:30 schreef CherryLips het volgende:
O ja Dune was toch ook kutmuziek ooit?
amazon prime nemenquote:Op donderdag 30 september 2021 16:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaaa kijk ik tegenwoordig af en toe samen met mijn vriend.
Ik heb prime maar kan niks kopen enz want geen CC.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
amazon prime nemen
en gratis proefperiodee van 30 dagen op dat Hayu nemenbelow deck med s06 loopt nu
maar zit nu op fox naar een bitch fight tussen siliconen bimbo's te kijken. US z'n volk zeg maar.
ah ook geen 30 dagen trail op dat hayu dan?quote:Op donderdag 30 september 2021 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb prime maar kan niks kopen enz want geen CC.
Nee helaasquote:Op donderdag 30 september 2021 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah ook geen 30 dagen trail op dat hayu dan?
Million miles from home is een heerlijke chill CD.quote:
Ja idd. Revolut o.i.d.?quote:Op donderdag 30 september 2021 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Kun je ook niet zo'n prepaidkaart gebruiken?
Dan wil je het niet graag genoegquote:Op donderdag 30 september 2021 16:35 schreef Ama het volgende:
Prepaidkaart vind ik teveel moeite. Ze moeten gewoon fiksen dat je in NL met ideal kan betalen.
Klopt want er bestaat ook nog steeds zoiets als piratebay.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wil je het niet graag genoeg
Daarom. Ze hebben zichzelf ermee.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt want er bestaat ook nog steeds zoiets als piratebay.
Zonde wel, mijn vader wilde laatst ook een film huren via Prime maar ja hij heeft ook geen CC. Achterlijk ook want ik kon mijn abonnement toen wel afsluiten zonder CC.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom. Ze hebben zichzelf ermee.
Nee zij willen de Ama-miljoenen niet graag genoegquote:Op donderdag 30 september 2021 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wil je het niet graag genoeg
Blauwe hap besteld?quote:Op donderdag 30 september 2021 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
nice hoef niet te koken vanavond
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 september 2021 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
nice hoef niet te koken vanavond
Nee, iets teveel blauwe happen gehad ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |