SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik moet nog steeds aan karnen denken.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Met het font lees ik er overigens chumchampagne in, da's weer een heel ander verhaal.
cumchampagnequote:
Ook.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet nog steeds aan karnen denken.
Huehuequote:Op donderdag 30 september 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
Poah, ik heb een sterretje cadeau gekregen
direct maar weer gebruik van maken
quote:Op donderdag 30 september 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
als je Gordon61 had geheten had dit heel erg fout geklonken.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
Hoezo als.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je Gordon61 had geheten had dit heel erg fout geklonken.
Bij Gordon klinkt alles fout. Komt waarschijnlijk door zn achternaamquote:Op donderdag 30 september 2021 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je Gordon61 had geheten had dit heel erg fout geklonken.
Zachte G Gordonquote:Op donderdag 30 september 2021 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk je gordon in met een Limburgs accent dan..
Zachte Gordonquote:
Klinkt intrigerend.quote:
Ik heb wel trek.quote:
ja dat heb ik al anderhalf uur, heb tussendoor al 2 boterhammen met kaas gegetenquote:Op donderdag 30 september 2021 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:haags copain we hebben honger
nu is het een broodje piemelbriequote:Op donderdag 30 september 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat heb ik al anderhalf uur, heb tussendoor al 2 boterhammen met kaas gegeten
Heb je eigenlijk daadwerkelijk maaltijden of is het meer een "graas de hele dag" mindset?quote:Op donderdag 30 september 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat heb ik al anderhalf uur, heb tussendoor al 2 boterhammen met kaas gegeten
quote:Op donderdag 30 september 2021 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu is het een broodje piemelbrie?
ontbijt, snack, lunch, snack, snack, avondeten, snackquote:Op donderdag 30 september 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk daadwerkelijk maaltijden of is het meer een "graas de hele dag" mindset?
wtfquote:Op donderdag 30 september 2021 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee daar behoor jij niet toe. @:wereldgozer
Dank je wel. ik was al aan het verhongerenquote:Op donderdag 30 september 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Moet eerst wachten tot wasmachine op werk klaar is en dat ophangen en nog een pakketje ophalen. Oh en lunch halen.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op donderdag 30 september 2021 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
ontbijt, snack, lunch, snack, snack, avondeten, snack
Tegen de tijd dat jij luncht begint het donker te worden.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet eerst wachten tot wasmachine op werk klaar is en dat ophangen en nog een pakketje ophalen. Oh en lunch halen.
de ene dag is het wat meer dan de andere. maar echt slecht snacken zoals een koek ofzo doe ik nog maar 1 keer per dag anders word ik #extreemviesdik. de snacks tussendoor zijn vaak iets van een boterham of een cracker soms een banaanquote:Op donderdag 30 september 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Overdag snack ik niet echt, ben meer een avondsnacker.
its the moooooostquote:Op donderdag 30 september 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij luncht begint het donker te worden.
@:dr_flash 19.17
Nee. Dit kan niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
de ene dag is het wat meer dan de andere. maar echt slecht snacken zoals een koek ofzo doe ik nog maar 1 keer per dag anders word ik #extreemviesdik. de snacks tussendoor zijn vaak iets van een boterham of een cracker soms een banaan
Denk uurtje of één thuis met lunch.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij luncht begint het donker te worden.
@:dr_flash 19.17
en waarom kan dat nietquote:
WONDERFUUUUUUUUUUUUUL TIME OF THE YEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRquote:
Oh, nee, ik zie snack ook niet per definitie als baggervoer. M'n eigen snacks zijn vaak dingen als een bakje yoghurt (al dan niet met wat extra) of wat fruit ofzo.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
de ene dag is het wat meer dan de andere. maar echt slecht snacken zoals een koek ofzo doe ik nog maar 1 keer per dag anders word ik #extreemviesdik. de snacks tussendoor zijn vaak iets van een boterham of een cracker soms een banaan
nee maar sommigen hier denken dat ik de hele dag koeken en cake zit te vretenquote:Op donderdag 30 september 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zie snack ook niet per definitie als baggervoer. M'n eigen snacks zijn vaak dingen als een bakje yoghurt (al dan niet met wat extra) of wat fruit ofzo.
En soms is het wel gewoon snoepen.
Moet toch het rollade imago op peil houden.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee maar sommigen hier denken dat ik de hele dag koeken en cake zit te vreten
kloptquote:Op donderdag 30 september 2021 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee maar ik de hele dag koeken en cake vreten
Dat is waar. Ik weeg niet voor niks 249 kiloquote:Op donderdag 30 september 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet toch het rollade imago op peil houden.
Lekkere modder-eter dat je bentquote:Op donderdag 30 september 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik weeg niet voor niks 249 kilo
quote:Op donderdag 30 september 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik weeg niet voor niks 249 kilo
635 https://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Brower_Minnochquote:Op donderdag 30 september 2021 11:52 schreef Karzai het volgende:
500 woog de zwaarste man ter wereld toch?
Jon Brower Minnoch (Bainbridge Island, Verenigde Staten, 29 september 1941 – Seattle, Verenigde Staten, 10 september 1983) was een Amerikaanse man, die, toen hij zijn hoogste gewicht van 635 kilogram had bereikt, de zwaarste man was die ooit geleefd heeft.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:52 schreef Karzai het volgende:
500 woog de zwaarste man ter wereld toch?
Oef, oedeem.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
635 https://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Brower_Minnoch
Doe maar weer zoquote:
nou nou nouquote:Op donderdag 30 september 2021 11:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk.
Denk wel dat deze kerel geholpen was geweest met fatsoenlijke medische zorg.quote:
Mjaquote:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_heaviest_peoplequote:
Godsallemachtig. Hoe krijg je het toch voor elkaarquote:Op donderdag 30 september 2021 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jon Brower Minnoch (Bainbridge Island, Verenigde Staten, 29 september 1941 – Seattle, Verenigde Staten, 10 september 1983) was een Amerikaanse man, die, toen hij zijn hoogste gewicht van 635 kilogram had bereikt, de zwaarste man was die ooit geleefd heeft.
Google oedeem.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Godsallemachtig. Hoe krijg je het toch voor elkaar
beetje door etenquote:Op donderdag 30 september 2021 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Godsallemachtig. Hoe krijg je het toch voor elkaar
en ditquote:
lijkt me een goed beginquote:
Tsja, als je niets kan omdat je lijf vol met vocht zit.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja las k later. Alsnog was die zelf ook gewoon een flinke dikzak
kraantje er in zetten en als wandelende watertank door Afrika lopen.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, als je niets kan omdat je lijf vol met vocht zit.
Soort van waterhoofd, maar dan anders.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
kraantje er in zetten en als wandelende watertank door Afrika lopen.
ftfyquote:Op donderdag 30 september 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soort van waterhoofd, maar da was nie.
ik hoor allemaal uitstekende ideeen vandaagquote:Op donderdag 30 september 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Kopje thee met het vocht zetten enzo.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik hoor allemaal uitstekende ideeen vandaag
en even klagen, wat is visio af en toe een kutprogramma om mee te werken
Krijg je wel spierballen van, als je die zou heffen.quote:
even 300 kilo per kant bicep curlenquote:Op donderdag 30 september 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijg je wel spierballen van, als je die zou heffen.
Wat kijk ik.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
god zit ik weer met Wilco in mn hoofd
DAAR KOMT 'IE NU MEEquote:Op donderdag 30 september 2021 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff naar minuut 4 moet scrollen
Je hebt ze thuis mogen uitzitten. Net als Sarkozy.quote:
sorry ik zal geen foto's meer naar je DM'enquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |