ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 22:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Onverdiende overwinning mja.
Laat maar joh. Godverdomme.
Wat is jouw analyse van AJADOR? Kan ik t even naast BLACKED leggenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Klopp die doet alsof hij niet weet dat Simeone na elk eindsignaal als eerste de spelerstunnel inrent.
Ajax was heel goed, heel goed. Dortmund speelde het op zijn zachtst gezegd enigszins in de kaart.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 00:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat is jouw analyse van AJADOR? Kan ik t even naast BLACKED leggen
Simeone was als speler al een totaal mongool, dus dit verbaasd mij niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Klopp die doet alsof hij niet weet dat Simeone na elk eindsignaal als eerste de spelerstunnel inrent.
Dit heeft niets met totaalmongool te maken, eigenlijk. Hij is buiten de strijdarena zelfs tien keer meer gentleman dan de Ronald Koeman's van deze wereld.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Simeone was als speler al een totaal mongool, dus dit verbaasd mij niet.
Ansu is pas net weer terug. Niet vreemd dat hij met de Clásico op het oog dus gespaard wordt.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:39 schreef Bugno3 het volgende:
Luuk-Memphis ging vorige keer al lekker, wordt weer genieten.
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond geen Barcelona-onzin, dus ik kijk.
huhquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond geen Barcelona-onzin, dus ik kijk.
Ik ben woedend want Young Boys v Villarreal is buiten de Ziggy-zenders gevallen voor een integrale uitzending.quote:
RTL heeft zowaar een goede keuze gemaakt, jawel. Niet dat het verder een moeilijke keuze was, maar het blijft RTL.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben woedend want Young Boys v Villarreal is buiten de Ziggy-zenders gevallen voor een integrale uitzending.
Hij is niet de enige, wat een topshow was dat.quote:
Ik denk dat ik het bij de switch hou vanavond.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
RTL heeft zowaar een goede keuze gemaakt, jawel. Niet dat het verder een moeilijke keuze was, maar het blijft RTL.
Ik heb de pot vanmiddag (op de achtergrond) nog een keer gezien.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, wat een topshow was dat.
Ik zat nog in de bus bij de 1-0quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de pot vanmiddag (op de achtergrond) nog een keer gezien.
Even een bescheiden fistpump gedaan?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zat nog in de bus bij de 1-0.
Ik zat te appen in de bus, maar ik word pas één met de wedstrijd als ik het scherm zie. Daarbuiten ben ik vrij ingetogen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even een bescheiden fistpump gedaan?
Van harte. Ik heb het niet gezien, alleen de samenvatting, en heb kunnen zien hoe Dortmund kansloos is gespeeld. Toch wel bijzonder dat de nummer 2 en 3 van Duitsland in een paar dagen tijd worden gesloopt.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de pot vanmiddag (op de achtergrond) nog een keer gezien.
Dan had je wel een prima alternatief ja, lange samenvatting gezien maar redelijk knotsgek.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Van harte. Ik heb het niet gezien, alleen de samenvatting, en heb kunnen zien hoe Dortmund kansloos is gespeeld. Toch wel bijzonder dat de nummer 2 en 3 van Duitsland in een paar dagen tijd worden gesloopt.
Atléti v Liverpool is ook het terugkijken waard, wat een genot was dat zeg.
Vanwege een verjaardag ga ik zondagavond uiteten in Brabant, spare a thought for me.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
Ik moet überhaupt bidden dat ik zondag op tijd terug ben voor de magische namiddag/avond qua voetbal.
Je gaat de grafrede van Liverpool over United moeten missen?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vanwege een verjaardag ga ik zondagavond uiteten in Brabant, spare a thought for me.
Kans is behoorlijk groot. De gehandicapte El Clásico kan ik wel (voor een groot deel) zien.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je gaat de grafrede van Liverpool over United moeten missen?
Wel veel (deels) tegelijk zeg, waarom voetballen die Spanjolen niet gewoon om een uur of 22:00 uur?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
Ik moet überhaupt bidden dat ik zondag op tijd terug ben voor de magische namiddag/avond qua voetbal.
Kan komend weekend alleen zondagavond voetbal zien. Het is dat er buiten Athletic Club v Villarreal niet veel interessants is.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kans is behoorlijk groot. De gehandicapte El Clásico kan ik wel (voor een groot deel) zien.
Zo pakken ze USA en China meequote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel veel (deels) tegelijk zeg, waarom voetballen die Spanjolen niet gewoon om een uur of 22:00 uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |