quote:First Round - Best of three sets
Second Round - Best of five sets
Quarter-Finals - Best of five sets
Semi-Final - Best of seven sets
Final – Best of nine sets
- All sets are the best of five legs.
- All legs will be double start and double finish, meaning players must first hit a double before they can begin scoring in each leg. The bullseye will count as double 25.
- There will be no tie-break in any match; the deciding set would end 3-2, with the fifth leg being the deciding leg.
quote:
RTLZ (hele week) en Videoland.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Hebben we een stream voor vanavond?
BOEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:09 schreef spleeh het volgende:
Mis de eerste twee wedstrijden. Maar dat maakt mij niets uit. Ik kijk niet naar vlaggetjes.
@El-Stinhoquote:Het laatste grote rankingtoernooi, de World Matchplay, werd gewonnen door Wright. Zijn gouden pijlen van dat toernooi laat hij nu echter thuis. ''Dit is een totaal ander toernooi. Daarom ga ik compleet ander materiaal gebruiken.''
Tevens is Zjak WOEST @Mani89quote:
quote:NIEUWLAAT SNOEIHARD VOOR PETERSEN: 'DRINGEND TIJD DAT HIJ ZICH REALISEERT DAT ZIJN BEROEP DARTER IS'
Devon Petersen zit de laatste tijd in een serieuze vormdip. Dringend tijd volgens dartscommentator Jacques Nieuwlaat om het roer om te gooien.
Petersen was vorig seizoen nog halve finalist op het EK en klopte aan de deur van de top-16 op de wereldranglijst, intussen is hij opnieuw afgezakt naar de 25e plaats. "Maar op dit moment reken ik hem zelfs niet bij de beste 64 spelers ter wereld. Hij is een speler met enorme pieken en dalen. Een tijdje geleden werkte hij samen met Wayne Mardle en toen ging het beter, misschien moet hij dat maar terug oppakken", aldus Nieuwlaat bij de Double Trouble podcast.
"Maar dat is niet alles", vervolgt Nieuwlaat. "Petersen is dat laatste tijd alleen bezig met het verkopen van shirts, pijlen en flights. Hij moet zich eens dringend realiseren dat zijn beroep darter is. Dat is iets wat teveel spelers wel eens vergeten."
Het zal Zjak toch ook niet ontgaan zijn dat Petersen overduidelijk tegen overspannenheid aanzit. Die jongen voelt de druk van het financieel onderhouden van een jong gezin met pijlen klijlen. Da werkt nie.quote:
quote:
In deze generatie zit niemand die de potentie heeft. Zelfs de beste dame komt niet verder dan de krochten van de Pro Tour. Zou weggegooid geld en weggegooide tijd en moeite zijn voor Aileen en co.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:51 schreef Mani89 het volgende:
Zjak is trouwens ook WOEDEND en WOEST op de damesdarters die geen enkel intiatief tonen om te investeren in hun carriere, gezien alle afwezigen op de PDC Women Series. Ernstig meen eens.
Dan zou ik er heel snel mee kappen als ik Hearn was.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
In deze generatie zit niemand die de potentie heeft. Zelfs de beste dame komt niet verder dan de krochten van de Pro Tour. Zou weggegooid geld en weggegooide tijd en moeite zijn voor Aileen en co.
Berrie doet dit toch ook maar alleen om niet gecanceld te worden? Of in de hoop dat de generatie Greaves en die daar weer onder wat oplevert.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan zou ik er heel snel mee kappen als ik Hearn was.
Er is maar 1 iemand die het vrouwendarten kan redden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Berrie doet dit toch ook maar alleen om niet gecanceld te worden? Of in de hoop dat de generatie Greaves en die daar weer onder wat oplevert.
Ze zullen er wel niet meer al te veel in investeren aangezien ze de rechten kwijt zijnquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:08 schreef De_Kraam het volgende:
RTL7 zendt kutprogramma's uit als Hardcore Pawn en darts komt op RTLZ.
Erg vreemd.
RTL Z is gewoon een veel logischere keuze voor mannen met kutschimmel. Blij dat die homoseksuele RTL directeur dat ook eindelijk door heeft.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:08 schreef De_Kraam het volgende:
Erg vreemd.
Hebben ze het WK nog wel dit jaar?quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zullen er wel niet meer al te veel in investeren aangezien ze de rechten kwijt zijn
Vandaar ook dat Maijer nog steeds presenteert
Ja maar daarna is het AFGELOPEN. Gelukkig hebben we dan nog wel het WDF WK op Lakeside op Eurosport met hopelijk Roland Scholten achter de microfoon.quote:
RTL007 > Dartsquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:08 schreef De_Kraam het volgende:
Erg vreemd.
Aiiiiquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar daarna is het AFGELOPEN. Gelukkig hebben we dan nog wel het WDF WK op Lakeside op Eurosport met hopelijk Roland Scholten achter de microfoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |