Nu nog?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, om een of andere reden speelt hij steeds de bal af op Luuk.
Dest was bij Ajax al de 2e back.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef TLC het volgende:
Dest en Frenkie de Jong van Ajax naar Barca, das tegenwoordig een sportieve stap terug
Ik heb nog wel een zwak voor Sterrin maar daar word je na een paar dagen ook wel moe van, van het naief-knuffelige. En de favoriete verdediger van @PowerLoungen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
@:mexicanobakker Ik moest zelfs even nadenken over wie ik leuk vind.
En Dest was defensief ook nooit goed.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dest was bij Ajax al de 2e back.
Delano Hill ?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zwak voor Sterrin maar daar word je na een paar dagen ook wel moe van, van het naief-knuffelige. En de favoriete verdediger van @:PowerLoungen natuurlijk.
Delano kan ik ook nog wel om lachen en dat is het dan wel.
'ik ben beter met dieren'.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zwak voor Sterrin maar daar word je na een paar dagen ook wel moe van, van het naief-knuffelige. En de favoriete verdediger van @:PowerLoungen natuurlijk.
Delano kan ik ook nog wel om lachen en dat is het dan wel.
In de zoo van Hospitalet wordt nu een albinogorilla vermoord.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Op naar het standbeeld van Johan Cruijff.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:38 schreef 3rr0r het volgende:
We wachten op de live AD update van ikweethetookniet
Die kale van FOX van vroeger.quote:
Ik wist dit wel, maakt hij wel eens grappen over. Goed ventje trouwens.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:maxi-mus
Ik wist helemaal niet dat die Pannekoek zo’n dwerg was. TV maakt blijkbaar groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |