Verdomme, mijn grapje is al besproken.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:33 schreef Coco het volgende:
Users die random Engelse woorden in hun zinnen gooien hebben doorgaans een kleine piemel.
Ai que penaquote:Op woensdag 29 september 2021 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk jij WIDM/ER? Die 'muzikanten' daar steeds spreken ook ineens random Engelse zinnen.
Ik kijk nog liever Barcelona dan die flopshows.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk jij WIDM/ER? Die 'muzikanten' daar steeds spreken ook ineens random Engelse zinnen.
ER wel, daar zitten ook een paar hele vervelende mensen tussen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die Yuki weetikwat van Kris Kross Amsterdam bij Robinson nuquote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Depay doet zijn vader weer na. Die was er ook nooit.
Had Yolanthe die avond Wesley opgegeten ofzo?quote:
Sylvana Ijsselmuiden, daar heb ik nog mee in bed gelegen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die Yuki weetikwat van Kris Kross Amsterdam bij Robinson nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jaar doen er wel bijzonder weinig leuke kandidaten mee.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ER wel, daar zitten ook een paar hele vervelende mensen tussen.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ER wel, daar zitten ook een paar hele vervelende mensen tussen.
Nee.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nooit Barca. Is dat gezeik op De Jong terecht?
(Frenkie, niet Luuk)
Nee.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef GGMM het volgende:
(Frenkie, niet Luuk)
Categorie Heel Holland Bakt-mensen.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef Coco het volgende:
Mensen die WIDM kijken, kijken doorgaans ook naar Promenade.
Daar is genoeg mee gezegd.
Ja, om een of andere reden speelt hij steeds de bal af op Luuk.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef GGMM het volgende:
(Frenkie, niet Luuk)
Ik bespeur anders wel patterns aangaande Engelse woorden in door musicians uitgesproken Nederlandse zinnen dus het is niet entirely willekeurig.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |