abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 september 2021 @ 17:27:35 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_201567203
video: https://www.hln.be/antwer(...)chieten-br~a67caaa2/
========================================
Harde beelden tonen hoe drugsmaffia ‘Choco’ en twee handlangers mishandelt omdat ze lading cocaïne laten schieten
========================================

Afgelopen weekend zijn drie Antwerpse uithalers ontvoerd en mishandeld omdat zij geld hadden aangenomen van een drugsbende voor de uithaling van een lading cocaïne. Die lading zou op kaai 1333 zijn toegekomen. De drie uithalers moesten die lading buiten de containerterminal brengen maar dat lukte niet. Daarop besloot de drugsbende de uithalers de rekening te presenteren.



De drie Antwerpenaars waren door de bende in de val gelokt en meegenomen naar een nog onbekende locatie. Schotenaar D.K., Antwerpenaar N.L. en een derde man kregen het daar hard te verduren. De mishandeling werd ook gefilmd door één van de aanwezigen.

Volgens onze informatie werden de mannen ter verantwoording geroepen omdat zij een beloofde uithaling van cocaïne niet hadden uitgevoerd. Nochtans had de bende wel een voorschot betaald. Een voorschot loopt al gauw op tot enkele tienduizenden euro. Voor zover nu geweten, zou de lading zijn toegekomen op de terminal 1333.

Tot bloedens toe
Schotenaar D.K. wordt op de beelden tot bloedens toe geslagen. Hij krijgt boksen en kniestoten, en krijgt ook klappen met de kolf van een pistool. D.K. roept verschillende keren uit in het Antwerps: “Ik heb nooit iets aangenomen”, maar dat kan de aanvallers niet kalmeren. D.K. wordt later gedropt aan de ingang van spoedgevallen van het Stuivenbergsziekenhuis. Hij liep een oogkasbreuk op.

D.K. kwam in het verleden al in opspraak toen in 2017 de bende van dokwerker Frank De Tank werd opgerold. In het Antwerpse werd toen een lijst “Dood aan Informanten” verspreid waarop ook de naam van D.K. stond. De man is ook veroordeeld in het omvangrijke drugsdossier rond de Nederlandse tv-vedette Frank Masmeijer.

“Broer, ik heb een vrouw”
Een tweede figuur die op de filmpjes flink wat klappen krijgt, is Antwerpenaar N.L., bijgenaamd Choco. Hij kreunt onder de kniestoten en roept “Broer, ik heb een vrouw.” De man is ook een vertrouwd gezicht in het drugsmilieu.

Wie de derde persoon is, die eveneens klappen krijgt, is nog onduidelijk. Eén van de aanvallers bedreigt hem met een groot mes.
  woensdag 29 september 2021 @ 17:29:41 #2
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Spellchecker woensdag 29 september 2021 @ 17:29:58 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201567324
dit is het risico van het vak
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201567401
quote:
13s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Geld aannemen maar werken ho maar
Dat. En geen woord over de slachtoffers die nu zonder coke zitten. Walgelijk dat tuig.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 29 september 2021 @ 17:50:22 #6
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_201567431
Ach .... we halen allemaal wel eens wat uit.
pi_201567472
Gelukkig bleef het bij een paar klappen, en geen betonnen enkelband a la Brilleman.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:33:53 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_201603701
Hadden ze hun werk maar moeten doen. De handel mag niet droogvallen natuurlijk, dan komt de Zuidas in opstand.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_201603765
Grote drugsbendes besodemieteren is doorgaans niet goed voor je eigen risico.
Ze mogen nog van geluk spreken dat ze nog leven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')