Ts is meer een anaalkraalquote:Op woensdag 29 september 2021 14:08 schreef Nine. het volgende:
Vergeten om je XXL buttplug eruit te halen?
Voor mij voorlopig geen speeltjes meer daar, een maand of wat geleden kreeg ik van mijn vriendin een anaaltrilei, zo een met een afstandsbediening, je kent ze wel, nadat ik online de instructies had gevonden ging ik aan de slag.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:08 schreef Nine. het volgende:
RIPquote:Op woensdag 29 september 2021 14:16 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Voor mij voorlopig geen speeltjes meer daar, een maand of wat geleden kreeg ik van mijn vriendin een anaaltrilei, zo een met een afstandsbediening, je kent ze wel, nadat ik online de instructies had gevonden ging ik aan de slag.
1. bevochtig met glijmiddel, had ik niet, naar het kruidvat, potje glijmiddel gekocht
Na thuiskomst heb ik dat bevochtigd
2. Breng het bevochtigde rustig anaal in, probeer niets te forseren
Nou dat was ff wat werk, heel voorzichtig gedaan zodat ik niets zou scheuren ofzo
3. Geef de afstandbediening aan uw partner en laat de fun beginnen
godvertyfus, kon ik die blisterverpakking weer uit mijn reet halen, fucking scherp en daardoor een deel van mijn abus gescheurd
je zal snappen dat ik dat voorlopig aan mij voorbij zal laten gaan
Ik heb vannacht bij je zusje ook het een en ander bevochtigd en mijn 30 cm anaal ingebracht. Nu heeft ze ook perineumpijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:16 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Voor mij voorlopig geen speeltjes meer daar, een maand of wat geleden kreeg ik van mijn vriendin een anaaltrilei, zo een met een afstandsbediening, je kent ze wel, nadat ik online de instructies had gevonden ging ik aan de slag.
1. bevochtig met glijmiddel, had ik niet, naar het kruidvat, potje glijmiddel gekocht
Na thuiskomst heb ik dat bevochtigd
2. Breng het bevochtigde rustig anaal in, probeer niets te forseren
Nou dat was ff wat werk, heel voorzichtig gedaan zodat ik niets zou scheuren ofzo
3. Geef de afstandbediening aan uw partner en laat de fun beginnen
godvertyfus, kon ik die blisterverpakking weer uit mijn reet halen, fucking scherp en daardoor een deel van mijn abus gescheurd
je zal snappen dat ik dat voorlopig aan mij voorbij zal laten gaan
Of wellicht zat-ie ondersteboven?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:08 schreef Nine. het volgende:
Nee, jij hebt dan weer vaak PeriNineumpijnquote:Op donderdag 30 september 2021 07:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar ik ben verder geen ervaringsdeskundige.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |