Maar die bezorgen niet in Belgie. Niets bezorgt in Belgiequote:
Solly.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:56 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Maar die bezorgen niet in Belgie. Niets bezorgt in Belgie
Hema wellicht? Daar is het zelfs 'Koffie' en niet specifiek 'Cappuccino', en ze zeggen in Belgiė te bezorgen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:56 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Maar die bezorgen niet in Belgie. Niets bezorgt in Belgie
Yes, dank je wel. Ik ga op jachtquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hema wellicht? Daar is het zelfs 'Koffie' en niet specifiek 'Cappuccino', en ze zeggen in Belgiė te bezorgen...
https://www.hema.nl/eten-(...)00gram-24432224.html
Ik weet alleen niet of je dan naar Hema.be moet en die wellicht juist geen kruidnoten hebben.
Oh, ik kom echt nét een paar minuten geleden terug van een tripje naar Kruidvat....om kruidnoten te halen, dus ik ben heel benieuwdquote:Op maandag 6 november 2023 17:31 schreef lojanda het volgende:
De chocolade kruidnoten van de Kruidvat zijn ook best wel oké
Oh wow heb deze post gemist maar klinkt echt als iets wat ik lekker vind.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:36 schreef heywoodu het volgende:
De intense dubbel choco framboos van Bolletje is lekker![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lichte en wat frisse framboossmaak, lekker zachte buitenkant en ouderwetse Bolletjekwaliteit aan de binnenkant
Ze doen me een beetje denken aan die mini chocolate chip cookies die je ook lang bij de Mac had (of nog steeds?). Ze zijn idd erg lekker, maar tis niet echt kruidnoterig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:14 schreef heywoodu het volgende:
AH's chocolate chip-kruidnoten
Alleen niet echt bijzonder als kruidnoot, je zou net zo goed gewoon van die chocolate chip-koekjes kunnen eten (wat machtig lekker is, daar niet van). Dus hartstikke lekker, maar misschien niet helemaal de moeite waard om ze specifiek in kruidnootvorm te hebben
Die heb ik nog niet, ik wist niet eens dat ze er waren....binnenkort eens halenquote:Op woensdag 15 november 2023 10:03 schreef Donna het volgende:
Brownie kruidnootjes van Jumbo. Goedgekeurd!
Ik wist het ook niet. Ze sprongen in m'n mandje!quote:Op woensdag 15 november 2023 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, ik wist niet eens dat ze er waren....binnenkort eens halen
Brownie heb ik wel van Lidl en Kruidvat, maar die moeten nog geproefd worden
Hier in de buurt gaat het meeste meteen richting de voedselbankquote:Op woensdag 6 december 2023 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Iemand gisteren/vandaag nog kunnen scoren? Kruidvat was hier al leeg, dus online het maximum van 15 zakjes puur besteld en aangevuld met genoeg shampoo, douchegel en deo voor het komende jaar (was 2+2 gratis) om tot gratis bezorging te komen
Straks nog even bij AH kijken, maar ik heb weinig hoop dat er nog wat ligt
Nou ja, ok, daar kan ik moeilijk teleurgesteld in zijn dan natuurlijkquote:Op woensdag 6 december 2023 13:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier in de buurt gaat het meeste meteen richting de voedselbank
quote:Het is hartje zomer en we zijn nog massaal aan het genieten van het mooie weer. Toch is het zover: de eerste pepernoten – of eigenlijk kruidnoten – zijn gespot in Hengelo. Bij Jumbo ligt het snoepgoed van Sinterklaas inmiddels in de schappen.
Het duurt nog een kleine vier maanden voordat het pakjesavond is, maar je kunt nu al van de kruidnootjes genieten als je wilt. In de Hengelose vestigingen van Jumbo in winkelcentrum Groot Driene hebben we de eerste kruidnoten (zonder chocola) gespot.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:59 schreef maily het volgende:
Het is zover; de eerste kruidnoten zijn gespot in Hengelo
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |