Eens.quote:Op woensdag 29 september 2021 10:02 schreef Salina het volgende:
Tevens is (gevulde) speculaas ook lekker.
Ohja, want in de volksmond zeggen heel veel mensen ook appel tegen een banaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is écht heel simpel ja. Mensen die daadwerkelijke kruidnoten 'pepernoten' noemen zullen een banaan ook wel een appel noemen ofzo, om het zo bewust feitelijk fout te doen
Je kunt 't!quote:Op woensdag 29 september 2021 10:00 schreef Salina het volgende:
Een zakje gewone kruidnoten gekocht paar weken terug. Zak van 350 gram.
Was in één middag leeg.
Nu wil ik ze even niet meer kopen. Durf niet meer.
Ik noem ze nog steeds pepernoten & volgens mij doet minimaal half Nederland dat ook.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Voordat ik het verschil zelf wist, noemde ik ze gewoon zachte of harde pepernoten.Waarbij de harde pepernoten dus eigenlijk kruidnoten zijn.
Ik zeg ook alleen 'kruidnoten' in FEE.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:17 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik noem ze nog steeds pepernoten & volgens mij doet minimaal half Nederland dat ook.
Voor de vorm noem ik ze hier 'kruidnoten', maar da's puur omdat ik 't correct wil doen in FEE. Het zegt niet over hoe vaak ik backspace heb gebruikt.
Het lag dus niet aan mij.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen 'kruidnoten' in FEE.![]()
Dit is een enorme domperquote:Op woensdag 29 september 2021 12:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen 'kruidnoten' in FEE.![]()
Pas je mooi tussen danquote:
quote:
Net 1:45 uur vrij stevig gesport, dit is hét moment om te schransenquote:
ga eens werken johquote:Op woensdag 29 september 2021 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Net 1:45 uur vrij stevig gesport, dit is hét moment om te sc
Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdagquote:
Lekker!quote:Op woensdag 29 september 2021 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag
Je mag ook best jezelf eens verwennen met wat ongezonds. Maar met mate. Dan houd je dat sportieve figuur welquote:Op woensdag 29 september 2021 12:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet.
Ik ben er nog pissig van. Zoveel sporten voor een beetje sportief figuur en dan een hele zak leegeten in een middag.![]()
Met Engelse drop en chocola is het weinig anders trouwens.
Of de calorieen alleen uit snacks halen en dan geen avondeten nemenquote:Op woensdag 29 september 2021 13:42 schreef Celestien het volgende:
[..]
Je mag ook best jezelf eens verwennen met wat ongezonds. Maar met mate. Dan houd je dat sportieve figuur wel
Mijn enige zonde is chips. Ben een zoutekauw
quote:Op woensdag 29 september 2021 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of de calorieen alleen uit snacks halen en dan geen avondeten nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Vroeger was er alleen die mix, maar er zijn toen fans van de witte gaan lobbyen voor een zak met alleen witte, en met succes:quote:Op donderdag 30 september 2021 09:18 schreef heywoodu het volgende:
En het is wel schandalig dat er aparte zakken met witte 'chocola' zijn, maar niet met gewoon pure, die zitten alleen (in beperkte mate) in een mix
Die heb je toch wel?quote:Op donderdag 30 september 2021 09:18 schreef heywoodu het volgende:
70 cent voor een halve kilo bij de Action? Verdorie
En het is wel schandalig dat er aparte zakken met witte 'chocola' zijn, maar niet met gewoon pure, die zitten alleen (in beperkte mate) in een mix
Nu je het zegt, geen Facebook-actie meer nodig:quote:Op donderdag 30 september 2021 09:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Die heb je toch wel?
Volgens mij heb ik die vorig jaar meerdere keren gekocht.
Ik ben altijd op zoek naar puur.![]()
Ja pcies, puur en extra puur.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Nu je het zegt, geen Facebook-actie meer nodig:
https://www.ah.nl/product(...)e-kruidnoten-puur-70
https://www.jumbo.com/pro(...)colade-300g-169100ZK
Boooohhhh wat een nieuwsquote:Op donderdag 30 september 2021 09:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Nu je het zegt, geen Facebook-actie meer nodig:
https://www.ah.nl/product(...)e-kruidnoten-puur-70
https://www.jumbo.com/pro(...)colade-300g-169100ZK
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |