-quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:43 schreef CaVaBien het volgende:
Gefeliciteerd d-e! Hele mooie naam ook
Wat is de naam van jouw dochterje geworden Mahra?![]()
Gister begonnen ja. Ik lig in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:03 schreef Mahra het volgende:
[..]
[..]
Die zou vandaag toch ingeleid worden?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 19:58 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Gister begonnen ja. Ik lig in het ziekenhuis
En vooralsnog zijn de vorderingen nagenoeg nihil
Dus nogal frustrerend
Oh, op hoeveel zit je? Sterkte. Bij mij ging de ontsluiting ook heel traag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 19:58 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dus nogal frustrerend
Hier neemt de partner wel dingen over maar vooral de 2 peuters die rondlopen maakt het pittig. Ze hebben iets meer schermtijdquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 15:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Het is ook een wereld van verschil dat partner er deze keer minder mee bezig is (en wat minder overneemt) en dat er ook een kleuter rondloopt. Heb echt weinig tijd over om even alleen te zijn en te niksen. Hoop dat ik t haal tot verlof met 36 wk
Kapitein heeft speciaal hiervoor een tablet gekregen voor zn verjaardagquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:42 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Hier neemt de partner wel dingen over maar vooral de 2 peuters die rondlopen maakt het pittig. Ze hebben iets meer schermtijd
Heel veel succes!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 19:58 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dus nogal frustrerend
Hopelijk komt het snel op gangquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 19:58 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dus nogal frustrerend
Rood was het al vrij snel niet meer maar zeker wel twee weken gevoelig geweest bij aanraking. Bij mij zeiden ze ook tijdens het prikken dat dat mogelijk was (een dag of twee spierpijn en tot twee weken gevoelig)En dat het enkel zorgelijk was als ik koorts zou krijgen of een allergische reactie. Maar bij twijfel kan ze altijd even bellen met haar huisarts neem ik aan.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:40 schreef KaBuf het volgende:
Vraagje namens / voor m'n vriendin. Ze heeft meer dan een week terug de kinkhoestvaccinatie gehad, maar de plek van de prik is nog steeds rood en je voelt heel goed een bobbeltje waar die prik is gezet.
Was dat bij anderen hier ook toevallig?
Ja, duurde hier een week of 2 voor het weg wasmquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:40 schreef KaBuf het volgende:
Vraagje namens / voor m'n vriendin. Ze heeft meer dan een week terug de kinkhoestvaccinatie gehad, maar de plek van de prik is nog steeds rood en je voelt heel goed een bobbeltje waar die prik is gezet.
Was dat bij anderen hier ook toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |