Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:37 schreef Mahra het volgende:
Ik ben om 18:30 bevallen van een meisje. Ze maakt het goed.
Wat fijn om te horen Mahra! Hartelijk gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:37 schreef Mahra het volgende:
Ik ben om 18:30 bevallen van een meisje. Ze maakt het goed.
Naar omstandigheden wel goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Fijn dat ze het goed doet! Gaat het met jou ook goed?
Dankje. Met mij gaat het wel ok. Ik denk dat we morgen naar huis mogen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:41 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen Mahra! Hartelijk gefeliciteerd
Gaat het met jou ook goed?
De eerste oktober baby is geboren!
We zijn de volgende ochtend al naar huis gestuurd! Is zo spannend he een eerste nacht, geen oog dichtgedaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:34 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Gefeliciteerd, Mahra! Hopelijk kunnen jullie goed herstellen en snel naar huis.
Dankjewel. Achteraf gezien heb ik bepaalde dingen groter gemaakt dan ze zijn en dat is zonde. Al met al heb ik de bevalling niet als naar ervaren. Het heeft bij mijn man een groter indruk achtergelaten dan bij mij, vooral toen ze ineens met 10 man naast ons stonden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 03:31 schreef elamanilo het volgende:
Wow Mahra, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Het klinkt alsof je er zelf nog heel erg van bij moet komenNeem je rust en je tijd, ik ben benieuwd naar je verhaal.
Ja, ik weet er alles van! Je zult merken dat het snel beter wordt en dat je elkaar steeds een stapje beter leert kennen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:44 schreef Mahra het volgende:
[..]
We zijn de volgende ochtend al naar huis gestuurd! Is zo spannend he een eerste nacht, geen oog dichtgedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |