abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201834805
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:02 schreef elamanilo het volgende:
Wat is het rustig hier!

Afgelopen week was m’n baby ineens omgedraaid. Eerst voelde ik de hik onderin en toen opeens een paar dagen lang bovenin. Nu weer terug onderin, dus weer teruggedraaid.

Ze is heel beweeglijk. Ik voel telkens aan alle kanten tegelijk beweging. Ik voel haar in dr eentje nog meer dan de tweeling samen. 😅 Wel heel lief en gezellig. Ik zou wel voor altijd zwanger willen zijn.. 🙈
Wat is dat heerlijk he die beweeglijkheid! Ik geniet daar ook intens van :)

Mijn verlof is vanmiddag officieel begonnen :D Nog een babyshower van mijn collega's gekregen, echt lief en gezellig!
My salvation lies in your love..
pi_201836134
Wat lief! En verlof O+ Nestelen :D
pi_201836408
Ohh lekker met verlof, BananaPancake, en wat lief van je collega’s!
pi_201838682
BP wat heerlijk verlof, en leuke collega's heb je.

Ela, wat fijn dat je zo geniet van zwanger zijn (beetje jaloers hier).

Hier gaat het ineens hard voor mijn gevoel. Gisteren 20 weken, whut?!
Deze avond de SEO gehad en alles zag er goed uit. Ik was er de laatste dagen veel mee bezig merk ik. En het is nog steeds een meisje O+
Zoon lag tijdens zijn echo's altijd met zijn gezicht in de placenta, maar nu hebben we wel mooie foto's O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201840279
Ohhh wat een plaatje BottomsUp! O+
pi_201844083
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:07 schreef elamanilo het volgende:
Wat lief! En verlof O+ Nestelen :D
Jaa eindelijk tijd voor O+
pi_201844096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 22:00 schreef Bottoms_up het volgende:
BP wat heerlijk verlof, en leuke collega's heb je.

Ela, wat fijn dat je zo geniet van zwanger zijn (beetje jaloers hier).

Hier gaat het ineens hard voor mijn gevoel. Gisteren 20 weken, whut?!
Deze avond de SEO gehad en alles zag er goed uit. Ik was er de laatste dagen veel mee bezig merk ik. En het is nog steeds een meisje O+
Zoon lag tijdens zijn echo's altijd met zijn gezicht in de placenta, maar nu hebben we wel mooie foto's O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aw zo snoezig 😍
pi_201845492
Wij komen er niet uit qua namen en mijn hormonen maken me nerveus joh :') het idee dat we nog geen naam hebben terwijl baby potentieel al geboren kan worden vind ik maar niks _O- en natuurlijk de kans is super klein dat er met 27 wk al een baby is, maar maak dat die hormonen wijs :{
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 15:59:18 #284
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201847091
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij komen er niet uit qua namen en mijn hormonen maken me nerveus joh :') het idee dat we nog geen naam hebben terwijl baby potentieel al geboren kan worden vind ik maar niks _O- en natuurlijk de kans is super klein dat er met 27 wk al een baby is, maar maak dat die hormonen wijs :{
:D

Heel herkenbaar. Ik was al zenuwachtig omtrent een naam rond de 16 weken, want wat nou als een van beide de naam na een x aantal weken toch niets vindt en je weer een nieuwe naam moet bedenken. Die hormonen, tja :')

Wat een plaatje @Bottoms_up O+
En lekker genieten van je verlof @BananaPancake ! Ik hoop dat je niet zoveel meer hoeft te doen en echt kan ontspannen O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_201847306
Haha, bij onze tweede hadden we prachtige namen klaarliggen (we wisten het geslacht niet), maar toen hij geboren was, paste de jongensnaam echt niet bij hem... Hij werd op vrijdag geboren en we hebben dus het hele weekend genomen om een nieuwe naam voor hem te vinden.

Sindsdien vind ik het niet eng meer. Bij de tweeling hadden we zelfs vooraf al besloten dat we pas namen zouden bedenken/geven na de geboorte, omdat het toch niet zeker was of een naam die we eerder zouden uitzoeken zou passen. En toen bleek dus dat we zelfs dubbel moesten ;) :D

Nu hebben we wel een naam, ik wist al heel lang dat deze naam past bij een meisje van ons. Maar ik heb ook 'backup' namen voor als het toch niet deze blijkt te zijn. ;) En er zijn nog 2 nieuwe namen bijgekomen laatste weken, die ineens langskwamen en bleven hangen.

Bij mn eerste had ik al tijden een meisjesnaam, maar de jongensnaam hadden we pas met 34 weken oid. Die jongensnaam hadden we dus mee naar de tweede, maar paste niet bij hem. Ik wilde toen per se ook een naam hebben die me hetzelfde wow-gevoel gaf als de meisjesnaam die ik al heel lang wist. Het werd een meisje trouwens, en die naam is nog steeds de tofste naam die ik ken. O+
pi_201849255
Ohhh @Bottoms_up, smelt O+

@BananaPancake: wat lief van je collega's! En hoera voor verlof!

@elamanilo: gezellig he die beweging O+ Dat ga ik ook zo missen straks..

Over namen, bij onze dochters wisten we de namen al voor ik zwanger was, maar de naam van onze zoon was lastiger. Ik heb heel lang getwijfeld tussen 2 namen (die wel al heel lang op ons lijstje stonden, kennelijk zijn we wel naamvast ;)), mijn man was allang overtuigd. Inmiddels is het inderdaad dé naam. Maar lastig als dat gevoel er niet is ja.. @littledrummergirl, hebben jullie wel al een soort van lijstje? Of staat echt alles nog open?
pi_201849566
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:02 schreef onomatopee het volgende:
Ohhh @:Bottoms_up, smelt O+

@:BananaPancake: wat lief van je collega's! En hoera voor verlof!

@:elamanilo: gezellig he die beweging O+ Dat ga ik ook zo missen straks..

Over namen, bij onze dochters wisten we de namen al voor ik zwanger was, maar de naam van onze zoon was lastiger. Ik heb heel lang getwijfeld tussen 2 namen (die wel al heel lang op ons lijstje stonden, kennelijk zijn we wel naamvast ;)), mijn man was allang overtuigd. Inmiddels is het inderdaad dé naam. Maar lastig als dat gevoel er niet is ja.. @:littledrummergirl, hebben jullie wel al een soort van lijstje? Of staat echt alles nog open?
We hebben er nu twee die we allebei wel ok vinden, maar ik wil niet settelen voor ok :') dat voelt alsof we voor dit kind niet zoveel moeite doen als voor de eerste ofzo. Daar hadden we echt allebei O+ O+ bij de naam
pi_201850190
Die bewegingen in je buik O+ Soms mag het best even iets minder maar oh wat is het toch ook een fijn en bijzonder gevoel. Dit is, zoals we er nu over denken, echt de laatste zwangerschap dus ik geniet er de laatste weken nog maar extra van.

Wat een mooi echo beeld bottoms-up O+
Banana; wat lief van je collega’s! Geniet van je verlof!
Ldg; lastig he, een naam kiezen voor altijd. En je hormonen maken het een steeds groter ding :P ik heb wel gemerkt dat als de knoop eenmaal is doorgehakt een naam al snel meer als eigen gaat voelen.

Ik heb morgen weer controle bij de verloskundige. Als ik het zo voel dan is prul nog lang niet ingedaald. En ik twijfel ernstig of ze nog wel met haar hoofd naar beneden ligt. Benieuwd wat de verloskundige morgen voelt.
pi_201853707
Ik herken dat juist helemaal niet haha! Vriend opperde in week 7 een jongens- en een meisjesnaam en dat is het nu nog steeds :'). Ik heb dan juist weer niet zoiets als DE naam maar vind binnen een bepaalde stijl meerdere namen mooi en vriend heeft dat ook en daar zaten deze namen ook bij.

Geniet van je verlof Banana!

Bottoms wat een plaatje! O+

Ik ben benieuwd Takkie hoe ze ligt!

Ik heb verder weinig te melden :'). De tijd vliegt vooral, zaterdag alweer 26 weken :)
pi_201858257
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:53 schreef Takkie88 het volgende:
Die bewegingen in je buik O+ Soms mag het best even iets minder maar oh wat is het toch ook een fijn en bijzonder gevoel. Dit is, zoals we er nu over denken, echt de laatste zwangerschap dus ik geniet er de laatste weken nog maar extra van.

Wat een mooi echo beeld bottoms-up O+
Banana; wat lief van je collega’s! Geniet van je verlof!
Ldg; lastig he, een naam kiezen voor altijd. En je hormonen maken het een steeds groter ding :P ik heb wel gemerkt dat als de knoop eenmaal is doorgehakt een naam al snel meer als eigen gaat voelen.

Ik heb morgen weer controle bij de verloskundige. Als ik het zo voel dan is prul nog lang niet ingedaald. En ik twijfel ernstig of ze nog wel met haar hoofd naar beneden ligt. Benieuwd wat de verloskundige morgen voelt.
Geen zorgen hoor, de kleine heeft nog tijd om in te dalen. Mijn dochter daalde pas in week 38 in.
pi_201859072
Wij hebben deze keer vooral moeite met het kiezen van een tweede naam. Voor een meisje had ik de tweede naam al helemaal bedacht omdat er een aantal mensen zijn die we willen vernoemen. Nu we weer een jongetje krijgen hebben we gewoon een naam gekozen die we mooi vinden maar ben toch niet helemaal overtuigd..
pi_201859446
Prul ligt nog lang niet ingedaald. Maar gelukkig wel een soort van met haar hoofd naar beneden. Ze heeft nog wel ruimte om meer schuin in mijn buik te gaan liggen. Dat is waarschijnlijk wat ik regelmatig voel.
Verder alles goed bij de verloskundige, vanaf nu elke week controle.
Ik gok er voorlopig op dat prul nog wel een week of 4 blijft zitten ;)
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:24:33 #293
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201859886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:19 schreef BananaPancake het volgende:
Wij hebben deze keer vooral moeite met het kiezen van een tweede naam. Voor een meisje had ik de tweede naam al helemaal bedacht omdat er een aantal mensen zijn die we willen vernoemen. Nu we weer een jongetje krijgen hebben we gewoon een naam gekozen die we mooi vinden maar ben toch niet helemaal overtuigd..
Kan je de meisjesnaam van de vernoeming aanpassen tot jongensnaam? Dat hebben wij gedaan in dit geval.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_201860451
Hier ook meisjesnamen aangepast naar jongensnamen als tweede en derde naam! Er is vaak wel veel mogelijk ook al denk je soms dat er echt geen jongensversie van is.
pi_201869715
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 13:24 schreef Lemijn het volgende:

[..]
Kan je de meisjesnaam van de vernoeming aanpassen tot jongensnaam? Dat hebben wij gedaan in dit geval.
SPOILER
pi_201869782
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 08:13 schreef BananaPancake het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:09:47 #297
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201869894
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 08:13 schreef BananaPancake het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_201870019
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 08:39 schreef elamanilo het volgende:

[..]
SPOILER
Wauw creatief met namen! Staat wel een optie tussen. Eens kijken of manlief het ook wat vindt O+

Thanks voor het meedenken!
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:18:25 #299
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201871012
SPOILER
pi_201871028
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:18 schreef Lemijn het volgende:
SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')