quote:Op woensdag 6 oktober 2021 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De knakworsten hebben besloten om een hele reeks matige renners een nieuw contract te geven, waaronder de nutteloze broertjes Kulset (stukje nepotisme). Ze hebben nu 30 renners en het lijkt me dat ze klaar zijn.
Arme, arme Aasvold.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een bewust of onbewust Immerdebestebobje?quote:
Een bewuste uiteraardquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is dit een bewust of onbewust Immerdebestebobje?
Die waar ik Mani tagte was satire #confessions @Rellende_Rotscholier @Mani89quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is dit een bewust of onbewust Immerdebestebobje?
Bijzondere aankoop aangezien Vos hetzelfde profiel heeft. Ze heet alleen geen Rivera meer, maar is getrouwd en gaat nu door het leven als Coryn Labecki.quote:
Sow, contractje van 5 jaar voor Staune-Mittet. Niet verkeerd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:14 schreef TheArt het volgende:
Tim van Dijke 2022 bij de Academy en vanaf 2023 bij het WT-team
Staune-Mittet 2022 en 2023 bij de Academy en vanaf 2024 bij het WT-team
[ twitter ]
Ik vind het eigenlijk wel verfrissend dat Jumbo hun talenten nog rustig brengt en niet meteen in de WT gooit zoals nu steeds vaker gebeurt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:26 schreef Marcoss het volgende:
5 jaar betekent dat je enorm veel vertrouwen hebt in zo'n renner, maar nog niet zoveel dat je hem eind 2022 al laat overstappen
(al kan dat alsnog wel gebeuren natuurlijk)
Dan kan tegenwoordig natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 15:32 schreef Mani89 het volgende:
2024 is wel érg ver weg. Ik zou die jongen gewoon volgend jaar al wat profkoersen laten mee rijden.
Ideaal om de sprint aan te trekken, oh wacht dat werkt niet op het WKquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bijzondere aankoop aangezien Vos hetzelfde profiel heeft. Ze heet alleen geen Rivera meer, maar is getrouwd en gaat nu door het leven als Coryn Labecki.
Dit is een fenomeen in wording. In een wereld van pocketklimmers is Brandon Rojas meer een soort Van Aert.quote:El reconocido manager deportivo Gianni Savio sigue confiando en la cantera colombiana y reforzará su plantilla para 2022 con otra joven promesa colombiana, Brandon Alejandro Rojas. Con tan solo 19 años, el pedalista que corre para del Colombia Tierra de Atletas GW Shimano, correrá en la categoría Pro Team con el Drone Hopper-Androni Giocattoli por la próximas dos temporadas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |